Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2014 12:35 - Полезните идиоти в блог БГ
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4940 Коментари: 20 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Веднага искам да кажа че в случая не става въпрос за ментали отклонения, а фразата в заглавието е взета назаем от Ленин. "Полезни идиоти"  Улянов употребява  по отношение на представителите на Западния едър капитал които от една страна ненавиждат промените които стават в Русия след 17та година, подпомагат всячески свалянето на съветската власт, а от друга страна алчността ги кара да търгуват с тази власт-властта която ненавиждат и отричат. Точно зарад това им шзофренно поведение Ленин ги нарича "полезните идиоти"
Факт е , че без оръжието и мунициите купени на Запад младата съветска власт не би се продържала дълго. Факт е и , че без закупените по късно заводи/ Главно от Германия-каква ирония/  отбранителната промишленост на СССР не би била в състояние да задоволи нуждите на Съюза във войната му с фашистка Германия.

Разбира се в Блог БГ става въпрос за съвсем други неща-далеч по прозаични и елементарни.
Човек вследствие родословие, образование,заобикаляща среда, мода, контакти ...определя мироглед, съпричасност, емоционална привързаност. Нерядко лични преживявания, сериозни обществени промени, силен авторитет ни карат да променим доскорошното си  светоусещане в нови представи за света-понякога диаметрално противоположни на предишните. В това няма нищо осъждащо-човек се променя физически, променя се и емоционално. Както приемаме окосмяването на тялото с възрастта за нещо обикновено, така би трябвало да приемаме и промяната му в представите за света.Понякога промяната е и бягство от неща които не ти харесват или плашат.
Авторът на този постинг бе избягал в един /за щастие недълъг/ период в йога. Казвам за щастие не защото йога са укорими религия и начин на живот-напротив, в йога е събран многовековен опит в усъвършенстване на тяло и дух. Казвам "за щастие" защото аз бях "полезния идиот" за хората които отричат това учение. Станах фантаичен привърженик на йогизъма- догматичен и войнстващ. Налагах своите усещания с всеки с когото заговорех. Тормозех семейство, близки, приятели със своята "религиозност".Стигнах до там, че не сядах на маса с близки и роднини защото те консумираха месо. Натрапвах вкъщи какво да се яде, чете, слуша, гледа...Слава Богу, че в момент когато семейството ми бе пред разпад срещнах мъдър човек/водещ йога между впрочем/ който ми обясни в какъв "полезен идиот" съм се превърнал и , че със своята агресивност аз отблъсквам, а не привличам последователи в това иначе полезно  и интелегентно източно учение.

В Блог бг се наблюдават същите войнстващи "полезни идиоти" които са готови епистоларно да воюват " до последна капка кръв" с всеки който не е съгласен с техните мироглед, политическа привързаност, религиозна нагласа. Като правило те не притежават собствени такива , но се изживяват в нета едва ли не като гурута.
По правило са анонимни, без сериозен занаят който да им осигурява битов комфорт, без сериозно образование. Говорят и венцехвалят капитализъма, а не можеш да ги откриеш във фирмения регистър, не могат да покажат един одит, една ведомост която са разписали. Те говорят за фамилен патриотизъм, но не могат да покажат ни едно фамилно отличие в рат. те са готови епистоларно с оръжие да отидат "Пред коня" , но оръжие от казармата не са пипали. Те са "начетени" -за "Термопилите" пишат , но не знаят кой се е бил там. Те са горди главно , че не са били нищо. Не са били комунисти, не са били десари, не са били номенклатура, не са били "заслужили", не са били "народни".  Те не са вземали решение за звено, но имат амбици да управляват световната икономика. Те бъркат Талев с Димов, но се изказват компетентно за Валери Петров и Дончо Цончев/отричайки ги/ Те "редактират" Ботев, Вапцаров. В тях синдромът на пинчера /да се изкака на най високата купчина/ така ги е обсебил, че бъркат виртуалното си ежедневие с реалния живот. Сега са си намерили "купчинки за какане" в лицето на Путин и Русия. Заключени в панелките, ограждайки се в Люлин от циганите те водят люти клавиатурни битки срещу дребничкия "питерец" надявайки се на политическата му кончина. Тя може и да се случи, може и да не се случи. Какво ще промени обаче това живота на "полезния" блогов идиот? Каква роля играе Владимир Владимирович в постния и сив животец на не билият никакъв и нищо човечец от блога.
Блоговият "полезен идиот" като правило мрази осъществените хора. Колкото по реализирал се е даден човек, толкова по омразен е. Припомнете си гадостите които бяха наговорени за "златните " ни момичета, за тяхната треньорка.  "Полезните идиоти" не са се събличали по физически вероятно/някои от срам/, но с дни могат да злословят за велики наши спортисти. Те не са написали нито един свестен ред или стих, но ехидничат над велики майстори-оправдават дори убийствата им. Те не различават нотите, но заклеймяват маестро като Гяуров. Най -малкото противопоставят го на Борис Христов. какво да ги противопоставят-и двамата велики. А това , че единият бе доброволен изгнаник години наред го дължим на едни предишни "полезни идиоти"
"Полезният идиот" дълго и аргументирано ще ти доказва, че сме убили папата, че сме убили Георги Марков. На въпроса каква ни би била ползата от подобни убийства, те гледа презрително и ти казва , че си комунист-нещо което може и да е вярно, но лично аз не считам укорително. Шом Вапцаров, Лорка и Пикасо са били такива , кой съм аз да им противореча?
Е може би ще запитате защо "полезни" са тези идиоти? Ами полезни са. На мен са ми полезни.
Като всеки човек/освен "полезните идиоти"/ и аз имам своите съмнения. Стува ми се , че по някога греша в преценки, действия, изказ... Тогава поглеждам къде са по въпроса "полезните идиоти" Не съм ли с тях се успокоявам. Като транквилант ми действат.



Гласувай:
20


Вълнообразно


1. cskaevroportal - Венци, Ти си ни необходим, защото НЕ СИ ОТ от тях - Полезните идиоти на блога.
23.08.2014 13:12
Поздравления, аплодисменти и благопожелания за Честната и Истинска публицистика на Автора: vencivaleri1951, в Категория: Политика!
И друг път съм попадал на твоите Честни удари по муцуната на Полезните идиоти в блог бг, които психолозите определят още и като душевно болни капиталистически проститутки...
Докато четях публицистичната изповед на Венци, в съзнанието ми плуваха давещите се в собствената им лайняна яма, Полезните блогови идиоти, като шаващата писковица, бояджийстващият инджовски комсомолец, сатанинският апостоловец...
Сполай ти, Авторе: vencivaleri1951, в Категория: Политика!
Благодарско, за СЪДЪРЖАНИЕТО, което при теб е в изобилие, за разлика от сенчестите слуго-копитни блогови Полезни идиоти, които и за моята душевност си остават вредоносни франкенщайнови екстременти...
цитирай
2. vencivaleri1951 - Благодаря за симпатиите,
23.08.2014 14:17
cskaevroportal написа:
Поздравления, аплодисменти и благопожелания за Честната и Истинска публицистика на Автора: vencivaleri1951, в Категория: Политика!
И друг път съм попадал на твоите Честни удари по муцуната на Полезните идиоти в блог бг, които психолозите определят още и като душевно болни капиталистически проститутки...
Докато четях публицистичната изповед на Венци, в съзнанието ми плуваха давещите се в собствената им лайняна яма, Полезните блогови идиоти, като шаващата писковица, бояджийстващият инджовски комсомолец, сатанинският апостоловец...
Сполай ти, Авторе: vencivaleri1951, в Категория: Политика!
Благодарско, за СЪДЪРЖАНИЕТО, което при теб е в изобилие, за разлика от сенчестите слуго-копитни блогови Полезни идиоти, които и за моята душевност си остават вредоносни франкенщайнови екстременти...


но постингът не цели да удари никого. Аз смятам че блоговото протранство е за споделяне, за "казване на кривиците" но не за удари и битки. Не визирам в никакъв случай Ангелина-тя не е "блогов идиот". Тя знае какво прави и защо и за колко го прави. Там е въпрос на съвест.

ще ти споделя нещо което не знаеш за мен и ще ти е интересно. Аз като теб съм горещ привърженик на ЦСКА. Дори съм тренирал там, но рано се усетих, че възможностите ми не са за този отбор. Давал съм кръв и стипендии за да идвам за мачове като тези с Аякс, Байрен и други. На Байрен дори припаднах зарад малокръвие/Беше скоро след Аякс и пак бях дал кръв/, емоции и малко алкохол:)
Сега ходя от време на време, но много ми е мъка. То къде ли не ми е така???
цитирай
3. blackpredator - Айде бе Венци,
23.08.2014 14:17
чак полезни?!

Баба ми казваше "От шаяк само потури се кроят."
От тоя тензух и прашки немож скрои...

И Гугъла е малък за интелектуалното им осеменяване...
цитирай
4. freeoldmen - Удоволствие е да ви чете човек!
23.08.2014 15:00
Дори чета постовете на персоната, многогодишно жалеща по халата на баба си, само защото знам, че има вероятност да коментирате...
Хората, които визирате, са болни от гадна болест, нарича се злоба.Тя скапва душата...и им личи.
цитирай
5. vencivaleri1951 - Цитатът си е цитат Блеки
23.08.2014 15:23
blackpredator написа:
чак полезни?!

Баба ми казваше "От шаяк само потури се кроят."
От тоя тензух и прашки немож скрои...

И Гугъла е малък за интелектуалното им осеменяване...


Бъди здрав
цитирай
6. vencivaleri1951 - Драго ми е че се отбивате
23.08.2014 15:39
freeoldmen написа:
Дори чета постовете на персоната, многогодишно жалеща по халата на баба си, само защото знам, че има вероятност да коментирате...
Хората, които визирате, са болни от гадна болест, нарича се злоба.Тя скапва душата...и им личи.


Той "персоната":) често не е в състояние да разбере липсата на халата комичен епизод ли е, репресия ли. То и за това се изживява като революционер в блога, но не разбира кой и за какво смъква този път неговия халат и как ще се възползва от голотата му:(
цитирай
7. bliz - Винаги мога да се поуча от Вас - как пишете, чувството Ви за мярка!
23.08.2014 15:58
Колко сте великодушен - дори за идиотите намирате добра дума - полезни!
цитирай
8. vencivaleri1951 - То е цитат
23.08.2014 16:09
bliz написа:
Колко сте великодушен - дори за идиотите намирате добра дума - полезни!


А иначе мярката не е лошо нещо. Още повече когато общуваме и когато сме тук да споделим мисли или просто да се позабавляваме.
цитирай
9. valsodar - Идиоти са, но не и полезни. По-скоро ...
23.08.2014 18:41
Идиоти са, но не и полезни.
По-скоро паразитиращи комплексари.

Както и да е.
цитирай
10. анонимен - Днес путьото, който ни е държавна ...
23.08.2014 20:08
Днес путьото, който ни е държавна глава не спомена кои са се били в "Руско - турската война". Останах с впечатление, че Турция ни е освобождавала от Русия.
Е, кажи ми драги, Венци, как да не му сереш в устата на такъв гнусен седерунгел. Как да бъдеш толерантен и как де запазиш добрия тон. Аз не мога. Ако ми падне ще ме откъсна вратлето с два пръста.
цитирай
11. vencivaleri1951 - С Ленин аз не споря
23.08.2014 20:09
valsodar написа:
Идиоти са, но не и полезни.
По-скоро паразитиращи комплексари.

Както и да е.


Който е спорил, добро не е видял:)
цитирай
12. vencivaleri1951 - Ами какво да ти кажа Куш
23.08.2014 20:41
kushel написа:
Днес путьото, който ни е държавна глава не спомена кои са се били в "Руско - турската война". Останах с впечатление, че Турция ни е освобождавала от Русия.
Е, кажи ми драги, Венци, как да не му сереш в устата на такъв гнусен седерунгел. Как да бъдеш толерантен и как де запазиш добрия тон. Аз не мога. Ако ми падне ще ме откъсна вратлето с два пръста.


И държавният глава, и настоящият премиер, и бъдещият/бивш също/ вероятно са все кадрови грешси на партията на която симпатизираме. Кого да съдим, кого да псуваме приятелю-фиризи от нашето дърво:(
цитирай
13. nikikm - Венци,
23.08.2014 22:31
Написах ти едно дълго "кърваво" писмо,което обаче миг преди да публикувам,изчезна!Прединфаркт съм!Мамка му!Извинявай за тона!
Как сега да повторя,тези неща се пишат веднъж.Добре,виж сам:
*Незнанието и невежеството,бедността са свещени!Не са порок и не обвинявай! Мързелът и нежеланието да се учиш е порок!
Капитализмът и тези,които го защитават.Не е просто.За кой капитализъм,за кои хора,за какво разбиране? А общественото мнение формирано от същите капиталисти??? Не е довод!
"Осъществените" хора! Какъв е пътят,какво им е струвало,имало ли е "странични "щети,както е модерно сега да се говори! Тук нещата не са много лицеприятни,както и при богаташите!"Сиромахомил" е клише за по-интелигентни,което би трябвало да им внуши,че чувствата им към богатите трябва да бъдат тези,които им се внушават:"Бил силен,волеви,работоспособен и пр.,за това станал богат! ТОВА Е АЛА-БАЛА! Но хората,народът ИНСТИКТИВНО МРАЗЯТ БОГАТИТЕ И ИМА ЗАЩО!
Вова Путин,за два мандата,натрупа 40 млрда долара!ОЛИГАРХ! Но ПиаРите и СМИ са в ръцете на неговите сънародници.Тези с които воюва,уж!
За Вапцаров се бия! Талант,че няма накъде!И за Смирненски! От световна величина!Какво,като са ги заблудили? И Гео Милев също! Да не би да са осребрили нещо? За мен са гении! На Вапцаров учителят му е евреин,ако се сещаш,както и авторите на идеологията с която заблудиха света! Евреи са, Висоцки също е половин евреин,но го боготворя!
Да не забравя Ст.Цанев,виден масон,което априори значи антибългарин ,който е с афинитет към българската история! Само немислещи могат да го аплодират за това,което е „допринесъл“ с труда си!Няма как да ти изпратя Хрониките му за българската история,която съм одраскал цялата,пълна с подвеждащи,нихилизиращи,обидни и пр.неща,по формата на „възхвала“ уж! От възмущение за йезуитщината му!Трябва да се мисли и да не се доверяваме на данайски дарове,които много ни предлагат,но малцина знаят какво са фактически!
Та това е,не искам да унищожавам,което си писал,просто ползвам право и изказвам мое мнение,по-рошаво излезе от това,което ти бях написал преди,но…
Пиши с какво не си съгласен,интересува ме мнението ти,пък,ако прецениш,че и до някъде имам право…
Бъди здрав!
цитирай
14. анонимен - поздрави и от мен ,венци!! Юлия
23.08.2014 22:35
7. blizbliz - Винаги мога да се поуча от Вас - как пишете, чувството Ви за мярка!
15:58
Колко сте великодушен - дори за идиотите намирате добра дума - полезни!
цитирай
15. aip55 - Приятно е
25.08.2014 17:25
да четем мислите Ви! Замисляме се и се оглеждаме в кой ъгъл се намираме по повод за идиотщината! Хареса ми логиката Ви! Жив и здрав бъдете!
цитирай
16. born - Великолепно написано. Поздрави за ...
01.09.2014 22:25
Великолепно написано. Поздрави за това, но ще се присъединя към коментара на Валсодар, че подобните идиоти едва ли са полезни.
цитирай
17. theeconomist - Как си кореш?
03.09.2014 19:41
Прибрах се от монархията в репубриката!
Поздрави!
цитирай
18. lidislidis - Ах, как добре си ги окачествил!
03.09.2014 23:42
С удоволствие прочетох, както винаги!
цитирай
19. vencivaleri1951 - Доредих се и аз
06.09.2014 02:03
theeconomist написа:
Прибрах се от монархията в репубриката!
Поздрави!

за малко море...Нашето:)
цитирай
20. djani - Не знаех за това Лениново определение...
19.09.2014 14:43
Може би не случайно повечето му паметници по света са непокътнати. Но, се оказва твърде подходящо, ако го е изрекъл. Благодарение именно на тази категория "полезни идиоти", в края на краищата истината възтържествува. Колкото и да е относителна спрямо актуалната за момента политическата конюнктура...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060995
Постинги: 1353
Коментари: 19563
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031