Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2014 11:50 - Тодоров ден е ! Честито на всички именици!
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1060 Коментари: 0 Гласове:
3



 Гадно време на вън, а и годините не са тези , че в дъжд да се наредиш с младите в селската кушия.
На мръвката с винцето може, но това по късно.
Сега галоп по клавиатурата.
Та искам по случая да разкажа виц за най известния български Тодор:)

Усетил Тодор Живков, че му свършват дните и поникал при себе си Бойко Борисов.
-Ти си арно момче-му вика- Искам да си изпълнител на завещанието ми
Бойко се съгласил и попитал какво да прави.
Живков му казал, че за одеялцето което единствено имал:) внуци и син ще се разберат. От него искал да го погребе когато му дойдело времето
-Няма проблем Бащице -казал Бойко-но не бързай. На кого ще ни оставиш?
-На тебе-рекъл му Живков, но искам като умра да ме погребеш с главата на долу.
-Сакън бащице...Грехота е..."Началникът " горе ще се сърди...
-Ще се оправите някак си, не се бой. Пък и на "началникът" не му връзва от теб като гледа как се отнасяш с бившите си началници:) Искам да ме погребеш както ти казвам
-Добре, но защо така бащице
-Искам да ме погребеш надолу с главата, че ще дойде време когато ще искате да ми целувате краката. Та да ви е по лесно. Аз обаче нито искам да ви видя, нито да ви чуя. Та и на мен да е по лесно...

Б.а. Този виц не е никак смешен. Много подигравки е отнесал Бай Тодор. и за диалекта си, и за непреставителната си визия, и за изказните си гафове. За този четвърт век след него обаче не се "роди" политик или държавник у нас който и на малкия пръст да му стъпи по можене и мъжкарлък.
За последното навярно не разбиращите колеги ще се усмихнат снисходително. Но нека помислят малко преди това. Как този човек , без да има сериозна позиция да атакува "престола", без да има съветски гръб или сериозен актив в съпротивата, успя да измести хора като Червенков, Югов, Чанков, Христозов...Хора които не си поплюваха и човешкия живот не значеше нищо...




Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5063806
Постинги: 1353
Коментари: 19564
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031