Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2014 21:01 - Интервюта и материали с " примка на шията"
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 3553 Коментари: 13 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Шлагер е сред една група журналисти да споделят публично какъв голям риск поемат публиекувайки определени материали или интервюирайки определени лица. Това са в повечето случаи утвърдили се след 90те членове на гилдията. По възрастните им "събратя по  кураж" споделяха обикновено как са надхитряли системата преди 89та и витиевато и по езоповски маниер са "сривали" системата. И двете поколения споделят че властта ги е "гледала под вежди строго", притеснявала тях и техни близки. Голяма част от по възрасните се оказаха доносници, а по младите се оказаха и оказват "подписници" във ведомостите на различни НПОта-тс окуражена финансово и с кариерен растеж смелост:)
Подобна "смелост" показва и колежката блогър Пискова.
Днес чета интервю с услужливи въпроси към интервюиран депутат от украинската рада. Човек да се чуди колегата пиар ли е на украинеца или журналист от водеща медия в суверенна държава.
"Светът вече е голямо село". Няма как сериозни неща да останат скрити и голяма заслуга за това имат медиите.
Свидетели сме как водещи западни медии направо "разкъсват" украинските политици във връзка с изтеклия в Ютуб разговор между естонския външен министър и този на европеиския съюз.
Медиите принудиха Европейската комисия да настои пред украинските управляващи за разследване на убийствата на Майдана. Настоява и за обяснение пак от украинските управляващи за откровено нацистки лозунги на Майдана.
Да забелязахте нещо подобно в колегата блогър Пискова? От нейното интервю човек може да помисли дори, че въпросите и са подадени от интервюирания. Разбира се, че колегата не е "бяла лястовица" в подобна "журналистика". Бих казал, че е като болшинството наричащо се журналисти.
Не липсват и точно с противоположно и безкритечно стоене  нейни колеги.
Един журналист/още повече на държавна медия издържана от всички данъкопладци независимо дали са леви, десни...с руски, украински или какъв да е произход/ може да има своите пристрастия/кой ли ги няма/, но когато прави материал по даден въпрос е редно/ в много водещи медии задължително/ да бъде представено мнението на различните страни по въпроса. Смятам, че никой няма право да превръща медията за която аз принудително плащам от джоба си в лична трибуна  на пристрастията си или да "продава
микрофона" на неясни субекти с неясни цели. Има си партийно оцветени медии които се издържат по съвсем различен начин. Мисля , че мястото на политически ангажирани журналисти е там, а не в държавните медии издържани от всички.



Гласувай:
9


Вълнообразно


1. theeconomist - Венци помниш ли "Бяг" на Булгаков...
07.03.2014 21:13
" ....господа нишчие, Родину в шляпу не собереш".....тия са духовни просяци и ментални клошари...
цитирай
2. axlaxl - Не Ви ли омръзна това? Защо я четеш ...
07.03.2014 21:26
Не Ви ли омръзна това?
Защо я четеш Венци? Не ти харесва добре, но защо я четеш? За да има за какво да пишеш после? За да я обсъждаш?
Ако пише по начин по който ти ще я харесаш, пък ще се появи друг който не я харесва...няма как да Ви се угоди на всички- 100 човека, 100 мнения може да има....
Аз не чета нищо написано от който и да е, ако не ме интересува и не го обсъждам дори да имам различно мнение...
Вече обясних подробно в моя блог за професията, за заплащането на труда и който плаща той поръчва музиката...каква музика, до колко е истинска и кой я изпълнява е друга тема..
цитирай
3. valsodar - Нека, ако е възможно да не обиждаме ...
07.03.2014 21:36
Нека, ако е възможно да не обиждаме българската журналистика сравнявайки я с нивото на един блогов драскач, каквато е Писковица.
Да, от сериозните журналисти у нас, даващи лицето на българската журналистика оцеляха малцина под медийният напор на ибрикчиите, обслужващи като платени жрици на любовта олигархични интереси, но все пак тях ги има и не заслужават да бъдат сравявани с подобна грешка на природата.
Това, което радиоточката е публикувала в блога си най-добре може да се сравни с чекия. Орално и вербално обслужване на всички възможни щения на клиента.
цитирай
4. dolce - Точно
07.03.2014 21:56
Точно казано колега. Лично аз спорех с нея мисляйки че като журналист може би има някаква етика в търсене на истината. Че е пристрастна си е видно но когато започна да закача епитети тотално се показа "качеството" на мисълта и.
С две думи просто говоряща вагина! :)))
Поздрави
цитирай
5. vencivaleri1951 - Не знам дали прочете преди време коментар на Пискова
07.03.2014 22:39
theeconomist написа:
" ....господа нишчие, Родину в шляпу не собереш".....тия са духовни просяци и ментални клошари...


която убеждаваше някого , че е едва ли не русофилка защото имало и честни хора/води ги сигурно в някой от списъците си:)/ и Харесвала Пушкин и Булгаков.
Всичко това в контекста на Украйна днес. Тогава се сетих именно за Бяг. Представих си един диалог на Булгаков и Пушкин в диалози с Пискова за украинския Севастопол или украинското Запорожие:
Спомних си и куплет на Пушкин в лично писмо до Кюхелбекер

" Не те бляди денег ради
е.уться в берого дня
Деньги беруший , ебуть не дающий
Вот бляди сушие на днях" По памет цитирам
цитирай
6. vencivaleri1951 - Здравейте!
07.03.2014 22:59
axlaxl написа:
Не Ви ли омръзна това?
Защо я четеш Венци? Не ти харесва добре, но защо я четеш? За да има за какво да пишеш после? За да я обсъждаш?
Ако пише по начин по който ти ще я харесаш, пък ще се появи друг който не я харесва...няма как да Ви се угоди на всички- 100 човека, 100 мнения може да има....
Аз не чета нищо написано от който и да е, ако не ме интересува и не го обсъждам дори да имам различно мнение...
Вече обясних подробно в моя блог за професията, за заплащането на труда и който плаща той поръчва музиката...каква музика, до колко е истинска и кой я изпълнява е друга тема..


В блог БГ има най различни мнения наистина. Някои особено цинични, груби и агресивни. Някои не чета, с други се забавлявам, на трети отвръщам
Вие казахте за плащането и музиката.
В случая обаче Пискова е държавен служител и музиката плащаме и аз, и Вие, и милиони други. Имаме право да се възмущаваме от фалшива музика и разстроени инструменти. Важен е принципът, а не Пискова. Тя е случайно попаднала в тази професия и точно случайността я прави толкова агресивна. Забавлявахме се с писанията, но след като почна да прави списъци/навярно взима пример от Майдана/, да дава квалификации нямаше как да замълча.
Ето преди час преглеждах вноските на фирмата която имам отговорността да ръководя към фиска. Не е нормално наемния ни работник Ангелинка да слага в списъци хора които я издържат.
Колкото и комична да е в изпълненията си тя все пак първо казва че е журналист в националното радио и след това всичко останало. Тоест ангажира с малоумните си писания цяла институция. Как да я подминаваш?
цитирай
7. vencivaleri1951 - Казах, че Пискова не е "бяла лястовица" в тази професия.
07.03.2014 23:08
valsodar написа:
Нека, ако е възможно да не обиждаме българската журналистика сравнявайки я с нивото на един блогов драскач, каквато е Писковица.
Да, от сериозните журналисти у нас, даващи лицето на българската журналистика оцеляха малцина под медийният напор на ибрикчиите, обслужващи като платени жрици на любовта олигархични интереси, но все пак тях ги има и не заслужават да бъдат сравявани с подобна грешка на природата.
Това, което радиоточката е публикувала в блога си най-добре може да се сравни с чекия. Орално и вербално обслужване на всички възможни щения на клиента.


И тук не става въпрос за обида , а защита. Трябва да се противопоставяме на подобно зомбиране.
Вчера в блого се лансираха като мъченици едва ли не участници в нагла и агресивна педерастка презентация. Днес мъченици са отявлени фашисти и терористи на Майдана. Правят се разни списъци, а за утре вероятно си мечтае по модел на Майдана да се тръгне по къщите на тези от списъците.
цитирай
8. vencivaleri1951 - Безмислено е
07.03.2014 23:09
dolce написа:
Точно казано колега. Лично аз спорех с нея мисляйки че като журналист може би има някаква етика в търсене на истината. Че е пристрастна си е видно но когато започна да закача епитети тотално се показа "качеството" на мисълта и.
С две думи просто говоряща вагина! :)))


Поздрави


Нейната порда смята "пердето" за професионалност.
цитирай
9. valsodar - Напълно съм съгласен, че на прос...
07.03.2014 23:20
Напълно съм съгласен, че на простотията трябва да се дава сериозен отпор и апели отправяни от лудото Гине от типа на "Като те дразни не я чети!" са меко казано смешни и нелепи.
Все едно да кажеш на водени от нацисти в газовата камера "затворете си очите и ужасът ще изчезне" или на жертвите на снайперистите на Майдана " Е , к'во пък чак толкова, стреляло им се е на хората, какво чак толкова е станало като са ви уцелили?" Нагло, просташко до безобразие и безкрайно цинично е да подкрепяш войнстващата простотия с подобни апели за толерантност към нея!
цитирай
10. axlaxl - "В случая обаче Пискова е д...
07.03.2014 23:28
"В случая обаче Пискова е държавен служител и музиката плащаме и аз, и Вие, и милиони други. Имаме право да се възмущаваме от фалшива музика и разстроени инструменти."
Пълни глупости:)
Да се определяш като държавата, като някой който плаща заплата на служивел в БНР, моля те, наивно е...Ти не плащаш и лев на Пискова, нито някой от тукашните отворковци...Данъците ти не отиват за заплати на служители в радиото. Това са едни сложни финансови схеми, които не ми се обсъждат сега.
Наистина ли затова се заяждате с Пискова, защото смяташ че и даваш заплатата и затова тя трябва да прави журналистика по твоите правила? Ле ле ле.....в потрес съм!!!
Свобода на словото и печата!!! Може да говори и пише каквото иска! Може да прави списъци! Ти Венци можеш да не я четеш. Можеш и да я четеш!
Демокрация е и всеки сам избира какво да прави и какво да не прави.
Ако Пискова прави това, което искаш Ти, значи пак ще е манипулирана....пак няма да е удобна за някой друг. Помисли Венци, да искаш някой да мисли като теб е меко казано наивно! Данъкоплатците нямат едно мнение за всички наболели проблеми и няма как всеки данъкоплатец да претендира Пискова да говори това, което иска Еди Кой Си, само защото си въобразява, че и плаща!
цитирай
11. vencivaleri1951 - Може и да ми обясниш.
08.03.2014 00:05
axlaxl написа:
"В случая обаче Пискова е държавен служител и музиката плащаме и аз, и Вие, и милиони други. Имаме право да се възмущаваме от фалшива музика и разстроени инструменти."
Пълни глупости:)
Да се определяш като държавата, като някой който плаща заплата на служивел в БНР, моля те, наивно е...Ти не плащаш и лев на Пискова, нито някой от тукашните отворковци...Данъците ти не отиват за заплати на служители в радиото. Това са едни сложни финансови схеми, които не ми се обсъждат сега.
Наи съм!!!
Свобоа да е удобна за някой друг. Помисли Венци, да искаш някой да мисли като теб е меко казано наивно! Данъкоплатците нямат едно мнение за всички наболели проблеми и няма как всеки данъкоплатец да претендира Пискова да говори това, което иска Еди Кой Си, само защото си въобразява, че и плаща!


Аз си вадя хляба основно със счетоводство и арбитраж. Остава и за масло и за хайвер.понякога.:)

И тук не става въпрос за Ангелина . Същото се отнася и за огледалния и образ в " Хоризонт"например Мисля, че Волгин се казваше. Ето например той би трябвало да ми е симпатичен защото на пръв поглед споделя в ефир тези близки до моето усещане. Неговите материали в пресата, и неговите предавания също са едностранни. Не дават и обратното мнение. Той дори е по вреден от Ангелина защото е доста интелегентен, а и е със сериозни познания. Разбираш ли. Днес машините представят картини в 3 и 4Д измерения, а ние се издуваме като при зъбобол.
Кажи ми простичко. Защо ручахме жабетата след като цензурата и самоцензурата е далеч по страшна от преди. Преди знаеш, че не можеш да критикуваш "априлската линия", непогрешимостта на партията/дори когато греши:)/, дружбата със СССР и толкоз. Сега празнословието цензурира всичко.

Нали разбираш, че е цинично предложението да не слушам радио щом не ми харесва. Аз например го предпочитам пред ТВ. То наистина ако искаш да чуеш смислен коментар, бедпристрастен анализ гледаме и слушаме чужди канали. Аз пък от това съм в потрес
цитирай
12. axlaxl - Гледай това....
08.03.2014 01:23
https://www.youtube.com/watch?v=VQgtc8V7-uc

п.п. Щом е на работа, значи си гледа работата. Мисля, че Бенатова с въпроса си към Президента, отговаря вместо мен!
цитирай
13. vencivaleri1951 - Вероятно сте права
08.03.2014 09:24
axlaxl написа:
https://www.youtube.com/watch?v=VQgtc8V7-uc

п.п. Щом е на работа, значи си гледа работата. Мисля, че Бенатова с въпроса си към Президента, отговаря вместо мен!


Не си заслужава да се спори когато има толкова силна предубеденост, а и самостоятелен отказ от обективност. Не четеш, не слушаш и влизаш в блоговете само на съмишленици. Не си нарушаваш храносмилането:( То и аз много не следех до скоро "битките" блогови, но започнах в последните два месеца да се задържам по нощите пред монитора служебно зарад колега в друг часови пояс. Убивам време в паузите. В примера който давате сравнявате "Лом с Лондон"
Аз не отричам правото на собствено виждане, мислене, изразяване, но поне когато сме на работа трябва да сме обективни. Ще Ви дам и аз пример . Със себе си. Преди две години фирмата ми бе наета от Арбитража по едно дело.
Оказа се, че едно от дружествата които спореха бе собственост на човек който в качеството си на министър ме бе уволнил в началото на 90те чисто политически. Призля му като ме видя. Не посмя да поиска отвод защото две заседания беше отложил /Един път командировка, втори път по болест/ за да не помисли арбитъра, че шиканира делото. Решенията по арбитражните дела на практика са необжалваеми, и по лицето на колегата прочетох, че се е простил със сериозна сума въпреки , че имаше право в спора.
Спечели обаче делото и то до голяма степен зарад мен. Просто беше прав.
Ние сме на този хал защото сме на принципа" Негодник, но наш Негодник". Иначе ще последвам съвета Ви.
А ето на нещо което се смях:
tp://www.youtube.com/watch?v=uU3ygdKbc6
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5063029
Постинги: 1353
Коментари: 19564
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031