Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2013 12:33 - " О неразумний юроде..Порадичто се срамите.." от днешния ден????
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2178 Коментари: 11 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
...СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ ПОГЛЕДНХА СЛЪНЦЕТО... 

Напода въстана
- с чук
в ръката,
обсипан със сажди, искри и сгурия,
- със сърп сред полята,
просмукан от влага и студ:
хора на черния труд
с безглаголно търпение -
    (не гении
    таланти
    протестанти
    оратори
    агитатори
    фабриканти
    въздухоплаватели
    педанти
    писатели
    генерали
    съдържатели
    на локали
    музиканти
    и черносотници)
А
селяци
работници
груби простаци
безимотни
неграмотни
профани
хулигани
глигани
- скот като скот:
                        хиляди
                                     маса
                                              народ;
...............
...СЪНЧОГЛЕДИТЕ АДНАХА В ПРАХ ...



Гласувай:
5


Вълнообразно


1. vishnichka - Господин Венци, ах тейзи буквички непослушни!:)
23.09.2013 13:27
Добре, че повечето си копи пействал, но въпреки... краят на постинга ми допада и така.Поздрави!:)
цитирай
2. mar866 - ...
23.09.2013 17:00
хм,...под слънчогледи гербери ли да разбираме?
цитирай
3. mar866 - ПП.
23.09.2013 17:08
получаваш точка, но за предишния ти пост, много ме разсмя:)))

поздрави,
една от обожателките на Икономиста,
която за първи път влиза в твоя блог!
цитирай
4. vencivaleri1951 - вв1951 След като в предишния пъг съм те разсмял
23.09.2013 18:17
mar866 написа:
получаваш точка, но за предишния ти пост, много ме разсмя:)))

поздрави,
една от обожателките на Икономиста,
която за първи път влиза в твоя блог!


значи си влезнала поне за втори път:)

За да ти е споделено обожанието от " Икономист " не бива да смесваш тези гениални стихове с "Пожарната" още повече, че в тях има и много личен момент за обекта който обожаваш. Поздрави!
цитирай
5. vencivaleri1951 - Привет Вишничке!
23.09.2013 18:28
vishnichka написа:
Добре, че повечето си копи пействал, но въпреки... краят на постинга ми допада и така.Поздрави!:)


Напрегнато ми е винаги в края на месеца, а и неграмотно си пиша.

Яд ме е на теб много. Преди време ме "изнасилиха" да зяносам 4литра "Столична" та да направи благоверната вишновка. "Скърцах със зъби нечуто" и дадох водката на "заколение" . Сега решила, че много калорично било питието и си се върна на нейното. "Сърце ми не трае" обаче да излея зяносаната водка и я пия. Пия те Вишничке и в момента, но с отвращение ...Макар и червена да си, черна си ми!:)))
цитирай
6. vishnichka - Господин Венци,
24.09.2013 11:47
значи, възмутена съм от себе си!!!

В знак на съпричастност с мъките ти, те поздравявам с нещо много ми любимо. Виж на 2:20 какво ще ти се усмихне:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kkGeOWYOFoA

цитирай
7. theeconomist - Венци, правя ти строга бележка с
24.09.2013 12:26
"занесением"...............

Нещо почна да привличаш моите поклоннички в "твою хату"....?:-)))
цитирай
8. vencivaleri1951 - вв1951 Что делать братан
24.09.2013 13:04
theeconomist написа:
"занесением"...............

Нещо почна да привличаш моите поклоннички в "твою хату"....?:-)))


Хата большая, место есть. Где пара сучек, там и две:))))
цитирай
9. vencivaleri1951 - вв1951 Приемам съпричастието ти "Вишничке"
24.09.2013 13:22
vishnichka написа:
значи, възмутена съм от себе си!!!

В знак на съпричастност с мъките ти, те поздравявам с нещо много ми любимо. Виж на 2:20 какво ще ти се усмихне:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kkGeOWYOFoA



За съжаление не мога в момента да погледна подаръка защото обикалям провинцията /клиенти/ и съм с мобилен интернет който не отваря youtube. Мисля си, че ще бъдеш още по съпричастна ако ми помогнеш с вишновката:)
Иначе си права за правописа, но какво да правя като последния постинг го писах докато ме возеха като куфар. Клавиатура виртуална, букви мънички...Абе всичко ми е станало мъничко...:( Лесно му е на твоя приятел "Икономист" През деня си пише от офиса в " Иван Вазов", вечер от "Лозенец" или яз "Копринка" и чака будали като мен да му правят пачките. Да не мислиш, че сам пише тези "умни" постинги. Той е впрегнал сътрудници, асистентки и само редактира. Ако не редактираше щяха да бъдат още по умни статиите му. Не продължавам защото съм дискретен и толерантен. Поздрави!
цитирай
10. theeconomist - Започнахме с клеветите......:-)))
24.09.2013 20:41
Ще се наложи да занимая с тебе комисията за партиен контрол!!!!:-)))
цитирай
11. vishnichka - Господин Венци,
25.09.2013 13:28
слънчогледите ти ми напомниха за този любим клип. Подредбата в структурата им се подчинява на редицата на Фибоначи...надявам се да ти хареса!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5048276
Постинги: 1344
Коментари: 19500
Гласове: 5467
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031