Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2013 15:35 - Под карантина сме! Презират ни!
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 10057 Коментари: 16 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Всеки който играе шах и табла в международни сайтове е наясно, че в голяма степен другите националности отказват да играят с нас българите.
Било начинаещ, било "на ти " с игрите щом прочете чеотсреща стои българин напуска.
И това при положение че България е име в шаха например. Имаме не лоша школа, а и трима световни шампиони.При жените, при мъжете, а от тази година и при младите господа. Това са постижения каквито нямат голями държави като Франция, Англия, а  и Щатите бих казал макар, че те имаха може би най- големия шахматист според мнозина-Фишер. Казах имаха защото се отказаха от него, по скоро тай се отказа  от родината си и си замина от този свят в търсене покой за тленното си тяло:(
Уж приети в европейското семейство, уж отворили се към света, а светът бяга от нас като от прокажени.
Чудя се какво би навредило на един германец или французин да поиграе шах с българин в мрежата. На пръв поглед нищо. Най -много да научи полезни комбинации, да види интелегентна игра. Разбира се има изключения, а и хванали се случайно да играят в "малките часове"/тогава портньорите са малко и играеш с каквото дойде/ след това те търсят сами, но по правило бягат. Защо!?
Моето поколение , а и доста след него знаят колко добре българите бяхме приети от връстниците си/а и не само от тях/ Нещо обикновено бяха запознанствата по курортите и екскурзиите , както и браковете между българи и чужденци. Не ставадума само за такива -вътре в соц системата/макар, че последните преобладаваха/, а за бракове с чужденци извън завесата. Да и сега има такива, но са рядкост и неравностойни като правило.
Лично аз получих като ученик подарък от един шведски татко , че съм кавалерствал на дъшеря му през ваканцията/кавалерстването се изразяваше във водене на плаж и изпращане вечер в хотела.  Е и малко волности, но по правилата на бокса...Под кръста табу/ и те са могли да се наследят със съпругата си на двадесетгодишнината от брака си. Тоест българите бяхме предпочитаните Кавалери за дъщерите пред западните макар, че последните си имаха своите клубове  като "Хака Бомба" например. За нас наркотици, запойни пиянства и побоища бяха абстрактни понятия. Може и малко провинциални да сме изглеждали, но за сметка на това възпитани, образовани и "чисти" млади хора.
Я  сега се опитайте да завържете по интимен разговор с дама или западен господин, ако не са от контингента дошъл  на секс и алкохол туризъм.
Ще видите как се оглеждат за вещите си и как очите им търси подкрепа наоколо-сънародници, полиция...
Чудя се и нямам отговор.
Как така страната която се славеше с гостоприемен народ, с красива природа, с блестяща оперна и спортна школа стана марка за престъпни и окаяни хора. Защо това падение на духа което  някога смятах за отмъстителна пропаганда на леви западни интеректуалци/журналисти, писатели, режисьори/ стана ежедневие като ч в живота ни. Защо с бездушието и злобата си "зарихме в земята "преждевременно титани като Джагаров, Фотев та да четем на първа  като елит хора първични, алчни, престъпни и със специфични прекори.
Защо подобен алчен и криминален тип може да ни построи зад себе си, а достоен интелектуалец в подобно начинание е обречен на неуспех. Защо се подхилвахаме когато ни нарекоха "лош матреял", когато нарекоха част от сивото вещество на нацията "феодални старчета".
Защо събираме подписка сега за наистина можещ и знаещ премиер, а не събираме и подписка за наложилите му този безумен и циничен избор на Пеевски.
Защо дефилираме пред чужди посолства, подкрепили нещо си когато е в техен интерес /като геополитика/ и същевременно подкрепяли и поощрявали шайката от техни наемници оплячкосала страната  и опостушила душите. Как така зарад уж "ядрена хигиена" затвориха сигурни и работещи реактори, а с усмивка и без некаква лична хигиена чукаха чаши с шампанско по коктейли с откровени негодяи. След което без свян пускат грами до правителствата си за "срамотиите" на негодниците с които са пили да преди малко.
Извинете ме за тези "разхвърляни мисли" колеги блогъри, но си мисля че не нас трябва да игнорират от сайтовете, а негодниците от коктейлите.



Гласувай:
20


Вълнообразно


1. tomcat2 - Цялото това падение дойде след 8...
16.07.2013 16:58
Цялото това падение дойде след 89та,преди бяхме достойна и уважавана държава както сред приятели ,така и сред враговете ни!Дойде американската "демокрация" и настана пълна разруха и мизерия,държавата от тогава е в перманентно състояние на катастрофа!По-мизерна и бавноразвиваща паплач от западняците няма,така че абсурд да изпитвам някакви комплекси от тях във каквото и да било,превъзхождам ги по всички показатели!Смело със самочувствие и достойнство!
цитирай
2. larryone - Уважаеми ВенциВалери, написал сте ...
16.07.2013 17:40
Уважаеми ВенциВалери,
написал сте нещо превъзходно, но се усеща леко депресивно настроение (поне аз смятам така). Като наблюдавам неуязвимостта на "коктейлните" негодници, понякога и мен ме хващат или лудите, или депресията.Всъщност, не знам към такива хора, каква би била правилната реакция - може би единствено "прокурорската" има смисъл. Поздрави.
цитирай
3. vencivaleri1951 - vv1951 Бъркаш друже ако мислиш,
16.07.2013 19:48
tomcat2 написа:
Цялото това падение дойде след 89та,преди бяхме достойна и уважавана държава както сред приятели ,така и сред враговете ни!Дойде американската "демокрация" и настана пълна разруха и мизерия,държавата от тогава е в перманентно състояние на катастрофа!По-мизерна и бавноразвиваща паплач от западняците няма,така че абсурд да изпитвам някакви комплекси от тях във каквото и да било,превъзхождам ги по всички показатели!Смело със самочувствие и достойнство!


че само западняците се одръпват от нас. Дори тези от нашата група/славянската / ни игнорират в много случаи.
цитирай
4. tomcat2 - Като се опиташ да седнеш на няколко ...
16.07.2013 20:04
Като се опиташ да седнеш на няколко стола наведнъж,падаш по гъз!Заради някакви американски боклуци и подметките ,Русия ще гледа на нас с недоверие!А Русия без България може,обратното обаче не!
цитирай
5. larryone - Здравейте вв1951, не ми е безраз...
17.07.2013 06:19
Здравейте вв1951,
не ми е безразлично нито лявото нито дясното. Доколко у нас лявото е ляво и дясното е дясно, мисля се вижда ясно от всеки. Знаете ли, преди време се бяхме събрали с приятели и ги попитах, наясно ли някой управляващата партия в Норвегия каква е - лява или дясна? Оказа се, че никой не е сигурен "от кои" е. Мечтая си, кога и у нас ще стане така - държавата да върви както трябва, да има истинска социална политика, действащо правосъдие и хората да си гледат работата и живота, без да се интересуват, кой ляв и кой десен. Вместо това, ние си вгорчаваме живота с протести срещу мафиози, незнайно защо наречени "политици", които първо избираме, а след това искаме да махнем веднага. За жалост подозирам, че в България Скандинавски модел няма да има никога. Като се замисля, след Освобождението е имало всякакви политически събития - от Стамболов до Ляпчев; от диктатура - до фашистки преврат и единственото, което никога не го е имало - е нормалното, насочено към хората управление. Може би, се дължи на балканската ни кръв, не знам.
цитирай
6. vostroto - Това си е твое мнение, с което не съм ...
17.07.2013 12:57
Това си е твое мнение, с което не съм съгласен. Някои не искат да играят с българи, защото с тях трудно се печелят точки;) А американци, индийци, и руснаци защо не отказват? Не си търсят слабаци, с които лесно да вдигат рейтинга си, а предизвикателство.
Всички много добре знаят, че българите са световна сила в шаха, и знай, че тези които ти отказват, просто и нормално се страхуват.
Хубав ден!
цитирай
7. kostadin - Ако ни презират, то те не са христ...
17.07.2013 13:52
Ако ни презират ,то те не са християни
цитирай
8. mamkamu - :)
17.07.2013 14:15
Изисква се определено състояние на духа, за да започнеш от шаха и стигнеш до протестите :) Това в кръга на шегата. Само нещо ще вметна...

Моралът на една поробена нация проличава най-вече тогава, когато тя получи някаква степен на свобода. Тогава можем да се нагледаме на простотии от висше естество. Това обаче не прави свободата някакво лошо понятие. Напротив. Отговорността си е на индивида.

Сигурно помниш, как буквално месеци след 10 ноември започна златната епоха на чалгата и мутрите. Те тия певци, публика и борчета не паднаха от небето :) Бяха си отрасли тук по време на диктатурата и доста често съм ги срещал из милата ни Родина и преди и след промените. Сега техните деца са по-добре облечени, но са още по-прости. Дай свобода на простака и му гледай сеира...

За Орешарски дори не ми се говори. Да, сигурно е способен. Но щом е клекнал един път пред съмнителни групировки, каква е гаранцията, че няма да клекне пак. Както стана междувпрочем с последния областен управител. По леко трябваше да пипат, ама подцениха гражданите. Чао.
цитирай
9. lidislidis - Да, така е презират ви! Има причини и то не една!
17.07.2013 15:46
И аз ви презирам, заради изродилата се ценностна система на българите, поради много причини, една от които е робският непокис и криминализирането на всички ви, заради наивността ви и тн
Аз не контактувам с българи в нетните си страници, не ги допускам, за да нямам проблеми! От личен опит го правя, имам човешки познанства от цял свят Хората са с различно от българите мислене и поведение дори в нета, не са крими и вулгарни, човеци са и го показват
Само теб не презирам и от българите и няколко лични приятели от България, може би 5, 6 човека
Хубав постинг! Слънчев ден на теб и поздрав от Лапи!
цитирай
10. narodovazpitatel - Не съм сигурен дали от незнание, индоктринация или нещо друго...
17.07.2013 16:35
коментиралите правят раграничение между класическия комунизъм "преди 10 ноември 1989" и "американската демокрация" след това, при положение, че и двата вида робство бяха наложени от един и същ център - световния еврейски банкерски синедрион. Документи ли липсват, исторически факти ли няма?! Или май...Нали едни и същи "герои" направиха 3-те преврата от 1923 до 1944, а после когато службите бяха инсталирани достатъчно решиха, че е време да приберат собствеността на хората в Източния социалистически концлагер и нотариално, тоест по официален "юридически" начин - чрез фалшивата приватизация. Еврейската БКП си назначи демократи, които беше подготвила в западните иономически инкубатори - равинските икономически университети. На практика никой обикновен човек нямаше шанс за самостоятелна икономическа дейност. А дефиницията за робство е ЛИПСА НА СОБСТВЕНОСТ!
цитирай
11. vencivaleri1951 - За съжаление и
17.07.2013 17:22
vostroto написа:
Това си е твое мнение, с което не съм съгласен. Някои не искат да играят с българи, защото с тях трудно се печелят точки;) А американци, индийци, и руснаци защо не отказват? Не си търсят слабаци, с които лесно да вдигат рейтинга си, а предизвикателство.
Всички много добре знаят, че българите са световна сила в шаха, и знай, че тези които ти отказват, просто и нормално се страхуват.
Хубав ден!


рашките отказват. Те играят добре и наистина е жалко
цитирай
12. vencivaleri1951 - ВВ1951 Лидке....лоши думи казваш
17.07.2013 17:34
lidislidis написа:
И аз ви презирам, заради изродилата се ценностна система на българите, поради много причини, една от които е робският непокис и криминализирането на всички ви, заради наивността ви и тн
Аз не контактувам с българи в нетните си страници, не ги допускам, за да нямам проблеми! От личен опит го правя, имам човешки познанства от цял свят Хората са с различно от българите мислене и поведение дори в нета, не са крими и вулгарни, човеци са и го показват
Само теб не презирам и от българите и няколко лични приятели от България, може би 5, 6 човека
Хубав постинг! Слънчев ден на теб и поздрав от Лапи!


Говориш за робски непукиЗ , а венцеславиш страна 13, 14 века е била под робия. Познавам добре Финландия....дори интимно:) и най откровено се радвам на успехите и. Това не е повод да ни комплексира тези които сме зад нея, а да ни служи като стимул. Живееш в богата страна, с добри, доверчиви и честни хора. Учи се от тях ....
А иначе ако ще презираш българите , презирай и мен. Не ме дели от сънародниците ми. Бъди здрава
цитирай
13. vencivaleri1951 - Зависи как го погледнеш
17.07.2013 17:37
narodovazpitatel написа:
коментиралите правят раграничение между класическия комунизъм "преди 10 ноември 1989" и "американската демокрация" след това, при положение, че и двата вида робство бяха наложени от един и същ център - световния еврейски банкерски синедрион. Документи ли липсват, исторически факти ли няма?! Или май...Нали едни и същи "герои" направиха 3-те преврата от 1923 до 1944, а после когато службите бяха инсталирани достатъчно решиха, че е време да приберат собствеността на хората в Източния социалистически концлагер и нотариално, тоест по официален "юридически" начин - чрез фалшивата приватизация. Еврейската БКП си назначи демократи, които беше подготвила в западните иономически инкубатори - равинските икономически университети. На практика никой обикновен човек нямаше шанс за самостоятелна икономическа дейност. А дефиницията за робство е ЛИПСА НА СОБСТВЕНОСТ!


Собствеността е и робия понякога.
цитирай
14. narodovazpitatel - Изобщо не зависи от гледната точка. Това е обективно доказана истина.
17.07.2013 18:46
Собствеността, от която бяха лишени хората премина в ръцете на малоброен дегенертски (поради кръвосмешението) "елит". Сега тези обезправени добитъци, наричащи се "народ" са в зависимост от подаянията на синедрионските комунистически слуги, които се наричат "демократи". ДВА МИЛИОНА вече бяха избити чрез глад и болести, на останалите не им пука. Гледат децата си как умират. Демокрацията означава БОЛШЕВИЗЪМ - 51% да репресират останалите 49%. Комунизъм и демокрация означава едно - еврейски болшевизъм за "гои". И при двата вида робство собствеността е в един и същ малоброен олигархичен несменяем кръг. Отделният човек е с отнета собственост и свобода. Тези банкерски световни фамилии дадоха цяла влакова композиция злато в бронирани военни вагони и Мовше-Бланк познат като Ленин плюс Бронщайн познат като Троцки - направиха революцията 1917. После инсталираха робството докъдето можаха и имитираха "студена война" против създателите си от синедриона. Нима не е факт, че правшкият "гробокопач на капитализма" не изнесе 23 ТОНА ЗЛАТО от Националната банка и ги вкара в 3 сметки на Ротшилдовите частни банки - Парижкия клуб, Лондонския клуб и Женевския клон на Базелската "Международна разплащателна банка". Дъщеря му копаеше гроба на капитализма в...Оксфорд, откъдето има магистърска университетска степен по мениджмънт...Офицерите от престъпната Държавна сигурност, които ръководеха филиалите на комунистическите задгранични търговски дружества, чрез които източваха парите на народа, бяха минали същите икономически школи под ръководството на синедриона, на когото "копаеха гроба" и водеха "безмилостна студена война". Тези изверги са пребоядисаните днешни "демократични бизнесмени" - олигарси, "европейски ориентирани министри, депутати и т.н" Те върнаха откраднатите пари като "чуждестранни инвестиции" и изкупиха цялата собственост - всички предприятия, фабрики, заводи, нефтени рафинерии, аграрната собственост. А бай Ганьо викаше "Ура, демокрация". Всички служби за репресия са техни. Тогава?
цитирай
15. zarenkow - Малко ми прилича на " Ти мен ...
20.07.2013 23:59
Малко ми прилича на " Ти мен уважааш ли мъ ?" и реакцията от въпроса. Не възприемат културата ни, а не националността ни. Културата на един народ се носи и създава от елита му. Естественият, истинският елит се създава с десетилетия, с поколения приемственост, в почтена конкуренция, равноправно състезание и безкомпромисен подбор, но това не се е случвало тук. Днешният "елит" е плод на шуробаджанащина, заслуги от горски бандитизъм, доносничество и системен компромис с основни човешки ценности, подменил е изцяло естествения елит, обезглавил е нацията. Заедно с това този "елит" носи и генните си белези егоцентризъм, егоизъм, глупост, алчност и най-вече примитивизъм , правещ ги модел за подражание в обществото, прави ги характеристика на културата ни. Такава култура е гледана с отвращения от целия цивилизован Свят.
цитирай
16. dedenze - Всичко явно се държи на застаряването на нацията !?
21.07.2013 13:53
Сащофили, русофили, англофили, францофили, ама стари и преминали, макар и утвърдени, евтини и продажни брантии. От 1878 г. до сега, все така, даже и турците вече не ни искат, а с каква любов ни оправяха и мъже и жени !
Много съм мислил и категорично стигам до извода, че това се дължи единствено на националното, индивидуално, леко, народно поведение и непривлекателна старост !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5111168
Постинги: 1376
Коментари: 19697
Гласове: 5499
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930