Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2013 10:53 - Нещата са не винаги както изглеждат
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2380 Коментари: 5 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ния е куче на съседа ми по вила. Някакъв мелез между каракачанка и вълкодав, с размер на теленце и никак не се вписва в името на нежната, и чаровна Талева героиня. Нямам идея защо си е избрала за вишка /изградена наблюдателница,обикновено дървена откъдето  часовоите наблюдават охраняемия периметър/ терасата на къщата ми,но въпреки настойчивите ми опити да я разкарам от там/плашеше в началото моите кучки-Белла/голдън ретривър/ и съпругата ми:)))/, все намираше място да проникне/прокопавайки тунел под оградата/ Накрая вдигнах ръце, а и я харесвах. Тя ми отвръщаше със същото и във време когато бе "свободна от караул":) / когато стопанинът и си беше в дома  си/ме придружаваше когато излизах на разходка.
В събота привечер  помагах на съседа ми да вари "кайсиева". Помоща ми се изразяваше главно в това че му пиех от бирата и замезвах от пастърмата му:) Изведнъж от към нас чух "кучките"-Жена ми пищеше, Белла квичеше, Ния сериозно ръмжеше. Помислих си за мечка/има в района/ и хукнахме със съседа. Когато пристигнахме пищеше само жената.  Ния беше затиснала Белла под себе си и я държеше със зъби за врата, а онази  бе притихнала  подчинено в партер.
Като ме видя Ния стана от Белла, дойде до мен и легна в краката ми по гръб. Тоест предаваше се в ръцете ми. Белла се скри веднага зад съпругата.
Попитах какво е станало същевременно спирайки съседа който беше тръгвал за пушката си.
Станало бе следното:
-Ния влезнала в хола на вилата/правеше го за пръв път/ явно считайки , че може след като и Белла влиза,а жена ми я изгонила./ Тя също беше почнала да я харесва, но "имаха спор"по между си защото Ния категорично отказваше да бъде изкъпана. Сресвания търпеше, капки против паразити тоже, но в момента в който подозреше ,че и готвят санитарни процедури  се отдалечаваше , или показваше  зъбния си статус който е впечатляващ.Белла решила да се направи на куче и почнала да и скача. Скачането и лаенето продължило и на двора докато Ния не решила да покаже на Белла кой е кой е:).Общо взето поуспокоихме се със съседа, но и се накарахме на "въвелата ред" -по скоро за авторитет. В неделя сутринта излезох да пояздя. Ния и Белла тръгнаха с мен. Ния общо взето тича до мен и пести енергия/ все пак тежи над 50 кг, а Белла   щъка нагоре и надолу гонейки птиците./ Голдъните са водни пилищари-дигат патици, носят отстреляните/ В тези си забавления попадна обаче не на птиците които трябваше. Пак се чу "гласът " и , и явно пак беше "нагазила лука"
Бях се излегнал на една поляна да си почина , а и наблюдавах с бинокъла събора в  съседно село./педесетница/ Дори реших да слезна до съседите да хапна курбан и печено агнешко когато Белла почна отново да търси помощ. Погледнах от където идваше лаят и замръзнах. На около 300 метра  четри орела кържаха над Белла и гракаха. В този момент видях и  Ния.  Тромавата/така я смятах до тогава/ кучка летеше като стрела  към събитието.
Виждайки я орлите се вдигнаха високо,покържаха молко и отлетяха към корията. Ния беше спестила на Белла сериозна неприятност. Когато пристигнах на мястото видях Белла стушена в спасителката си , а онази я ближеше успокояващо по главата. До тях имаше разкъсан от орлите труп на млад чакал.
Не знам дали птиците го бяха убили-по вероятно да го е застигнала друга смърт, но за плячката си орлите най малко щяха да накълват сериозно Белла.
След като разказах в къщи какво ни се е случило,жена ми се разплака. Почва да прегръща Ния, да я кани вътре в къщата. Кучката обаче отказа и с достойнство се излегна на терасата. Съпругата ми и занесе / в умоомрачение си помислих тогава/ около 500гр шунка от 30лв килото. После ми призна, че много се е надявала съседа ми да не ме послуша и да гръмне Ния. Няма да описвам колко пъти и как след това жена ми искаше обещания от човека да не би да посегне на Кучката. Впрочем като тръгвахме за пръв път Белла се мотаеше и не искаше да влиза в колата. Иначе види ли, че почваме да се стягаме за път сяда до колата -да не я оставиме вероятно. Този път си мислех, че нямаше да има нищо против.  Като тръгнахме имах чувството, че и двете "мои кучки" просълзени се разделиха с Ния. Също моя кучка вече!Мислех си по пътя, а и още си мисля-Защо ли ние хората нямаме по между си кучешките взаимоотношения....



Гласувай:
10


Вълнообразно


1. theeconomist - Ти за това ли не си на протестите, бе номенклатуро?
24.06.2013 11:29
Лочиш "кайсиева", мааш пастарма, Яздиш кон, храниш си кучетата с шунка от 30 кинта?

Е, хак да ти е ! А на протеста са младите, красивите, успелитеу умните......нямащи 20 кинта да влязат в някое заведение , а порка бира от пластмасови шишете а маат пуканки!
цитирай
2. vencivaleri1951 - За съжаление конят не е мой...
24.06.2013 12:21
theeconomist написа:
Лочиш "кайсиева", мааш пастарма, Яздиш кон, храниш си кучетата с шунка от 30 кинта?

Е, хак да ти е ! А на протеста са младите, красивите, успелитеу умните......нямащи 20 кинта да влязат в някое заведение , а порка бира от пластмасови шишете а маат пуканки!


Знаеш защо:((( Кайсиевата е от кайсиите в дворовете.Впрочем конят като гледане не е по скъп от капризно куче/от към храна и здраве/ , още повече ако не те мълзи да му окосиш трева и засадиш няколко декара ечевик или овес. Купуваш валко добавки/концентриран фураж/ и нитамини и си готов. Доста не до там имотни на селоимат коне...При това хубави коне. То на язденето и голфа , бейзбола само името им голямо. Кон имаше във всяка къща на село , а през ваканциите свинкя/почти правилата на голф/ и чилик/бейзбол/съм гонил по мерата през ваканцията.
Виж шунката, не аз я дадох а благоверната. На кучето му е все тая шунка или друго парче мръвка. То и кокала от пържолата ти я предпочита-зарад зъбите
Благодаря , че намина
цитирай
3. vencivaleri1951 - Впрочем да те питам
24.06.2013 12:32
theeconomist написа:
Лочиш "кайсиева", мааш пастарма, Яздиш кон, храниш си кучетата с шунка от 30 кинта?

Е, хак да ти е ! А на протеста са младите, красивите, успелитеу умните......нямащи 20 кинта да влязат в някое заведение , а порка бира от пластмасови шишете а маат пуканки!


Преди време си купувамот супера няколко еднолитрови бутилки "Старопрамен" и един приятелме пита защо го правя-пласмасовибили бутилките. Азлично не виждам разлика във вкуса. От години пия таза бира, мисля че знаеш. И като цена не е кой знае каква разликата. Просто ми е по леко, а и не тракат в колата.
цитирай
4. tit - бе, не ви ли е срам?!:)
24.06.2013 22:44
Хората държавата оправят, а вие за кучки и бира лафите:Р

Да са ти живи хайванчетата и студена бирата!:)
цитирай
5. nikita6864 - .
25.06.2013 18:03
Трогателна история! С умиление прочетох щастливия край, защото до последно си мислех, че ще ме разплачеш с нечия нелепа кучешка смърт.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5088019
Постинги: 1366
Коментари: 19654
Гласове: 5490
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930