Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2013 11:46 - Защо Савата Павлов "пристана" на Мира /Янова/ Радева?
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 13454 Коментари: 33 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вчера господин Павлов/а още и Катана, и сен-сей, и камо сутров, а напоследък и като Яремия:)/ предложи предварително загубен облог. Тоест гласовете на ГЕРБ щяли да бъдат 2 към 1 спрямо социалистите. Тоест далеч по сериозна дистанциямежду двете основни политически сили/в момента/ отколкото си позволи да обяви Мира Радева.  За Мира ясно...Американците и поръчали, тя направила. Като стар комсомолски кадър/ЦК на ДКМС/ тя ги дезинформира:) Като жена все пак не може да си замълчи и споделя дезинформацията и я споделя с умеещата да пази тайни Валерия Велева:) и хоп иследването обнародвано. След това женска свада коя предала другата и....после Арена "Армеец". И там получил самочувствие от тези резултати , напук на тежкото си здравословно състояние лидер на ГЕРБ се показа най сетне на хората.  Показа се по начин  по който един германски ефрейтор се показа в една друга зала през тридесетте.
Говорят, че този ефрейтор също бил болен, но с различно страдание от кардиологично.
Както и да е, но сценарите на презентациите като че ли от един и същ човек направени. Наистина има известна разлика. Ефрийторът се "жертва" зарад един "богоизбран" народ, в името на господваща раса, докато "нашия" човек жертва здравето си/така проплака в доклада си/  зарад лош матРЕЯл.
Няколко дена след това и Савата ни поднесе своята социология. Никакви там 10 % като Мира...Две към едно и ни пункт  по малко. Отначало си помислих , че Павлов иска да "подбутне" любимия си генерал стимулирайки конформитския вот/ гласува се за очаквания победител/, но отхвърлих веднага това предположение. Сен-сеят не може да бъде конформист...Той е прилепски аристократ и виден десидент-бутач на партийни секретарки по стълбите на Раковска 134. Да е сбъркал в изчисленията...Невъзможно, Павлов с кар цици рисува, та няма тази проста картинка на изборите да не нарисува както трябва. И изведнаж "загрях". Катана защитава Мира с най ценното си-с имиджа на топ анализатор и почтен човек. Като кавалер той е винаги готов с гърди/своите , не нарисуваните/ всяка дама особено ако на младини е била с леви тежнения и особено с фриволно поведение. Нали си спомняте как преди време защитаваше/ а и мерак призна/ една красавица  от Босилеградско и партизанско чедо/Люба Кулезич/. Сега като Матросов се хвърля в защита на друга планинарка от партизанска фамилия. Готов е друго скъпо да жертва зарад нея-алкохол. Любов, любов...биха казали мнозина. Вероятно, но не съвсем Не напразно споменах за пролетарския произход на двете дами. Катана макар и аристократ, макар и сред адептите на консерватизъма  е също с пролетарско битие./"едни окови си има горкия"/ То и за това е склонен към експроприация/имоти на тези които не харесва/, рушене/на паметници/, орязване/пенсии и други доходи пак на тези които не харесва/... Подържа най-лявото по произход и лична биография правителство от прехода насам. Сега е готов и имиджа си да заложи, и с бутилка алкохол да се раздели.

Аз  също обичам да се обзалагам, но като парий предпочитам по практични облози  от поизведенията на "цар Киро". Като патил от облог с Катана предпочитам и коректен букмейкър.

Ако сен-сеят наистина е сен-сей му предлагам да заложим при "Икономист" /например/ пари . Аз съм съгласен в съотношение този път 1 към 2. Тоест Катана залага 500лева аз 1000. Условието ми е 500да е минимум.
Сава Павлов ти си...



Гласувай:
23


Вълнообразно


1. анонимен - Подводни
12.04.2013 12:08
Гусина Венци, имаш пълни шансове да спечелиш. То, че ГРОБ ще "спечели изборите" е повече от ясно, а и резултатите ще бъдат близки до Яновите пригнози, но не баш 2:1.Преди месец преднината на ГРОБ пред БСП беше 0,9%, сега е вече 2.7%. Както казах ще ги натъманят в цифри близки до Яновите. Цирка, баце, требва да е пълен. А ако и след тези избори народа не вдене, че всичките партийки са едната страна на медала и едно цяло, то жална ни майка.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Съгласен съм с теб, че възможно е ГЕРБ да бъдат с най добър резултат.
12.04.2013 12:25
анонимен написа:
Гусина Венци, имаш пълни шансове да спечелиш. То, че ГРОБ ще "спечели изборите" е повече от ясно, а и резултатите ще бъдат близки до Яновите пригнози, но не баш 2:1.Преди месец преднината на ГРОБ пред БСП беше 0,9%, сега е вече 2.7%. Както казах ще ги натъманят в цифри близки до Яновите. Цирка, баце, требва да е пълен. А ако и след тези избори народа не вдене, че всичките партийки са едната страна на медала и едно цяло, то жална ни майка.


Най вероятно ще съставят правителство с или с подкрепата на ДПС. Готов съм и с теб да се обзаложа, че тези 30 процента/преди преразпределението/ са невъзможни за никоя партия в момента.
Според мен не партиите са виновни, а ние подържащите ги. Народ от мазохисти сме. Мисля си дали "испанеца" не беше прав с изказването си за " българите и чипа в главите им" Иначе си прав, че няма зад кого да застанеш...имам предвид като електорална единица, а иначе слава Богу все още има, но силицата и там е на свършване:(((
цитирай
3. vmir - Не е честно хем да си верен на комунизма, хем да зловидиш, че някой защитавал бивши комунисти.
12.04.2013 12:34
Явно много държиш да разлайваш кучетата срещу Савата, щом му държиш сметка за такова нещо. А днес един твой верен съидейник, на когото забранявах да коментира в блога ми заради болшевишки призиви към убийства на антикомунисти, застана на страната на антикомунист, който ненавижда Бойко защото бил комунист. Докога ще се занимавате с интриги бе, нямате ли малко срам поне от децата си, или искате и те да станат мерзавци като вас? Повдига ми се от гнусните ви мижави червени душици и претенциите ви към всеки, който някога ви се е вързал на лъжите поне малко.
цитирай
4. анонимен - Подводни
12.04.2013 12:40
Хихихихи, друже, все още ли вярваш в Дядо Коледа? Абсолютно никакво значение няма как ще гласуваме ти, Катана, Матана, аз или който и да е. Изборните резултати са спуснати и договорени малко преди нова година. Ще бъдат такива каквито трябва да бъдат, щото целта, макар и слабо, наистина има нещо общо със смяната на "чипа в кратуните ни".
А, че има зад кого да застанеш - има. Стига да намалиш гледанията на БНТ,БТВ и НОВА. Ама и тогава резултатите които ще излязат от компа на ЦИК ще бъдат правилните.
цитирай
5. theeconomist - Повтарям предложението си!
12.04.2013 13:47
Давайте кинтите! 5% на годишна база.........На чиста далавера си с 4, 17 лв. ....и няма да ти вземам 10 % върху полученото. Аз да не съм...дянков? :-)))
цитирай
6. muerte - Значи изборите ще се манипулират САМО сега?!?
12.04.2013 14:16
Това ли ми казвате, че не разбрах нещо? Или и миналите бяха нагласени? Ако да - от кого, нали вие бяхте на власт?
Вярно, че оправданието е като задника - всеки си го има, но вие отивате към старата, доказана, максима, че на комунизма му пречели капитализма и четирите годишни времена.

Относно баса - двойно повече гласове за герб е напълно възможен сценарий. Зависи колко от старите муцуни реши да отреже столетницата. Колкото повече отреже, толкова повече проценти ще загуби. То дори е възможно и в прогнозите на "безпартийния" Кольо Колев, който дава 22% за ГЕРБ и 17% за БСП. Тъй като статистическата грешка е 4% тия резултати спокойно могат да се интерпретират и като 26% за ГЕРБ и 13 за БСП, което си е точно 2 пъти по-малко. Въпрос на гледна точка.

Аз по-скоро бих заложил, че ГЕРБ ще имат поне 10% преднина. Но и това зависи от броя на гласуващите.
цитирай
7. vencivaleri1951 - Вмире, по полека човече,
12.04.2013 14:21
vmir написа:
Явно много държиш да разлайваш кучетата срещу Савата, щом му държиш сметка за такова нещо. А днес един твой верен съидейник, на когото забранявах да коментира в блога ми заради болшевишки призиви към убийства на антикомунисти, застана на страната на антикомунист, който ненавижда Бойко защото бил комунист. Докога ще се занимавате с интриги бе, нямате ли малко срам поне от децата си, или искате и те да станат мерзавци като вас? Повдига ми се от гнусните ви мижави червени душици и претенциите ви към всеки, който някога ви се е вързал на лъжите поне малко.


мерзавец, деца мерзавци...И всичко това защото не ми е "по сърце" един "паркетен" генерал и пословичен лъжец.
След това къде и срещу кого разлайвам кучета. Павлов предложи абсурден облог...направих коментар към него, а и предложих да увеличим залога при това в обратна пропорция. 1 към 2 в изгода за него. Ще видиш, че ще мълчи като "комунист на разпит":)))
Колкото до двете дами "левичарки". Първо държа да ти кажа , че аз коментирам хора които познавам / на едната съм бил гарант за БКПдаже:)/и те уверявам, че тези двечките изгодно ли е и за Асад ще се включат в предизборна борба.
След това не е ли малко чудно Вмире да наричаш укорително някои хора" червени душици" , подлеци и проче...само защото са останали верни на идеологическите си пристрастия/подчертавам идеологически, а не вероподанически :)/ и не са се пребоядисали конформистки. Аз съм привърженик на социалната държава и за това са ме "агитирали" редица блестящи умове-от Платон през Волтер , Херцен и Благоев. Не мисля да се извинявам никому за това, нито да аплодирам в захлас един невъзпитан, необразован и най-малкото спорен в биографията си човек, пък и Борисов да се казва той. Точно за това се подигравам и на двете дами. Те работиха и за сините, и за жълтите, и за ГЕРБ. Ти най вероятно си подкрепял същите формации. Е хайде кажи по каква логика правиш своите избори като нямат нищо общо тези партии, дори са антагонистични по между си?
цитирай
8. vencivaleri1951 - От моя страна нямаш проблем
12.04.2013 14:23
theeconomist написа:
Давайте кинтите! 5% на годишна база.........На чиста далавера си с 4, 17 лв. ....и няма да ти вземам 10 % върху полученото. Аз да не съм...дянков? :-)))


Павлов да каже съгласен ли е
цитирай
9. vencivaleri1951 - Приемам и твоя залог
12.04.2013 14:25
muerte написа:
Това ли ми казвате, че не разбрах нещо? Или и миналите бяха нагласени? Ако да - от кого, нали вие бяхте на власт?
Вярно, че оправданието е като задника - всеки си го има, но вие отивате към старата, доказана, максима, че на комунизма му пречели капитализма и четирите годишни времена.

Относно баса - двойно повече гласове за герб е напълно възможен сценарий. Зависи колко от старите муцуни реши да отреже столетницата. Колкото повече отреже, толкова повече проценти ще загуби. То дори е възможно и в прогнозите на "безпартийния" Кольо Колев, който дава 22% за ГЕРБ и 17% за БСП. Тъй като статистическата грешка е 4% тия резултати спокойно могат да се интерпретират и като 26% за ГЕРБ и 13 за БСП, което си е точно 2 пъти по-малко. Въпрос на гледна точка.

Аз по-скоро бих заложил, че ГЕРБ ще имат поне 10% преднина. Но и това зависи от броя на гласуващите.


Давай кинтите!
цитирай
10. podvodni - Подводни
12.04.2013 14:58
Меуте, от 1944 година до ден днешен НЯ-МА неманипулирани "избори". Включително, тези след месец и есенно-зимните парламентарни.
В "играта", на "избирателите" (народа) са предоставени само пешките.
Гадно е, но е факт!
цитирай
11. gladiatoryt - 35 на 25 процента за ГЕРБ. Не се съ...
12.04.2013 15:21
35 на 25 процента за ГЕРБ.
Не се съставя правителство и октомври нови избори.
После пак същото и март нови.
От това държава не става, пичове;)
цитирай
12. theeconomist - Пак ще има само дъра - бъра
12.04.2013 15:32
и никакви кинти, кореш! :-)))
цитирай
13. vmir - 7. vencivaleri1951,
12.04.2013 15:48
Венци, бях забравил, че на вас комунягите всичко ви е оправдано по дифолт, защото знаете всичко за всеки и за всичко. Интересно само защо, след като сте толкова добри познавачи на всичко, все вашето височайше доверие и идеали предават пустите му ренегати, пусти да опустеят дано, дето заради изобличаването им ви е позволено да станете и най-големите антикомунисти, вместо да си направите едни хууууубави комунки от единомишленици и да ни докажете на практика предимствата на комунизма, че вече никой да не ви изоставя.

Аман, бе човек, аман от плювни по всеки, който не е съгласен с вас, а никой от вас не емигрира в Русия при руските комунисти, я що място има в Русия да си правите комуните на воля, хубаво си ви е тук и на запад, щото плювните тук дават гласове, власт и далаверки, не е като да си изкарваш хляба без да лъжеш и клеветиш, не е ли?

Я го виж лъжеикономиста, може и нищо да не вдява от икономика, ама като си сложи едно филмче как брои парици покрай кацата с киселото зеле, все ще се намери някой амсалак да го вземе за икономист, че и за бизнесмен, а оттук до далаверката разстоянието е едно поръчение, за покриването на което ще бъдат достатъчни само един-два трудодни целенасочени оплювки.
Не съм ли прав?
цитирай
14. podvodni - и никакви кинти, кореш! :-))) ...
12.04.2013 16:46
theeconomist написа:
и никакви кинти, кореш! :-)))

Хехехе, търсиш кинти във виртуала. Само ВМИР е спец в тази област. Мога да ти кажа къде има и ще има доста кинти, но требе да имаш бая здрави топки.
цитирай
15. blackpredator - Хаха,
12.04.2013 17:05
Камо грядеши Камо?:))

Венци, разбирам женския електорат на Боко. "Мъжага, мачо, пич! Тоя да ме покачи...къФ оргазъм, а?!!!"
Но не разбирам мъжкия електорат.
Същият ли е мотива? Да ги покачат?
Щото не виждам друг. Няма!
"...къФ оргазъм, а?!!!" Да ми пишат на ЛС, ще ги свържа с портиера,
пенсиониран огнеборец...

Някой да ми посочи малък аргументиран плюс за нещо различно в гербавия му мандат?
цитирай
16. apostapostoloff - А бе, ако този път бесерастите вземат
12.04.2013 17:30
30 мандата, трябва да си хвърлят шапките. Плюс- минус 5- 6 е без значение. Важно е, че отиват в мазето при джагалите и НИКОГА ПОВЕЧЕ няма да са във властта. Колелото на историята се въртя до пълната победа на капитализЪма. Точка. Толкоз. А кой е болен или здрав са незначителни подробности от пейзажа...
цитирай
17. kamosutrov - Бре, какво виждат очите ми! 1951-я се сетил за мене. Ще ме умориш от смях, другарю
12.04.2013 17:49
и ще получиш своя достоен римоанализ. Обещавам. Та, твърдиш, че си пострадал от облог с мене,а? Кога? То ме псеваше, искаше да ни направя свирка, обявяваше ми дуели, плашеше ме с бой. А в действителност, на полето на интелекта и остроумието си напълно безоръжен. Толкова безоръжен, че ми е жал да се сблъскам с тебе. Облога ни беше за бедността и един газопровод. С фиксирани дати. Икономиста е достоен човек /гаден капиталист наистина и комуне/, но си изпълни облога. Икономисте, не бъди алчен. Ако загубя, ще пиеш вино. Ако спечеля, аз ще пия.
Така, сега ще кажа нещо. Още си чакам от Троен Алекс уискито. Трябвало да го потърся. Няма да го потърся. Той загуби.
Освен това, авторът на поста е длъжник /на мене/ с едни 5 кинта. В натура-бира. За нещо реално свършено от мене. Знаете ли от кога? От далечния 18 февруари 2012 г. Хем се видяхме след това, но той се направи на класово-партийна разсейка. 5 кинта са това, бе ееей! Много пара!
1951-я, ще отричаш ли?
Sava Pavlov
До:Vencivaleri1951
Относно: програмата
Дата:Събота, 2012, Февруари 18 12:38:28 EET
Файлове: (1) Прикрепен файл
Програмата се сваля и се инсталира.
Моля, потвърдете получаването на мейла.
Само не казвай, че сме се виждали и съм изкъркал бирата.
Като те знам, какъв си, ще ми сипеш нещо в нея, та да се срещна с предците си.
А ти ще си припишеш партиен актив.
Сега ще ти кажа и как ще се нарича римоанализа "Класово партийния подход в секса".
цитирай
18. kamosutrov - Я чакайте малко. Ама ти се пънеш и да даваш опрезеления, кой, какъв е?
12.04.2013 17:57
Твърде голяма тежест си придаваш! По принцип, дуелът е между равни, а ние не сме.
"Ако сен-сеят наистина е сен-сей му предлагам да заложим при "Икономист" /например/ пари . Аз съм съгласен в съотношение този път 1 към 2. Тоест Катана залага 500лева аз 1000. Условието ми е 500да е минимум.
Сава Павлов ти си..."
Помниш ли, че когато ме заплаши, да ме стреляш и трепеш, ти предложих да го направиш, но на жълтите павета? Т.е аз да застана пред паметника на царя, а ти да ме стреляш от бялата лента пред парламента. Обещах ти, че няма да мърдам и ти дадох право на 2 изстрела. Не рачи нещо. :-)))))))))))))))))
цитирай
19. vencivaleri1951 - Чакай, ти предложи бас, аз отговорих
12.04.2013 18:46
[quote=kamosutrov]

с предложение. Колкото до 5те лева те попитах къде да ти ги изпратя. Иначе сме се виждали на маса с "Икономист и теб" Само че защо в паметта ми е останало че се наложи Икономист да додава имено 5 лева/какво съвпадение/ при сметка от 85 при положение че той даде 50, аз 40 а ти ги взе да плащаш!? Разбира се за моя интелект това е доста трудно и обяснение не искам.
Сега за стрелбата: Катана казал съм ти , че с нисшите чинове на офицерите е противоуставно, а и противопогазно да се стрелят:) Просто един ден когато ти беше дошло отново вдъхновението по почина на Пиночет да затваряш комунета по стадионите и да ги стреляш ти предложих да ти платя едно стреляне в някое стрелбище и да видиш какво би евентуално ти се случило в реална ситуация. Предложих ти и нещо друго като на бивш боксьор/така поне беше говорил/ да отидем в спортна зала и да "ме направиш за смях" Ти в отговор ми предложи да застанеш пред "Коня" а аз да те гърмя от НС. Сега ми се зъбиш, че съм се отказал и уплашил. Катана ти си един бърборко и лъжец. Ако беше се съгласил да постреляме на определено за това място щеше да разбереш че нямаше да имам никакъв проблем да те "поздравя" с револвер от БАН, а с карабина от "Партийния дом":))) Колкото до шамарите ти ги обещах ако продължиш да говориш "врели некипели" за близките ми. Колкото до баса за който се ослуша отново "Икономист" е свидетел, а и участва. Обзаложихме се че при управлението на Борисов ще "копаем на долу в дъното" Тоест битието на мнозина от нас ще стане непоносимо. Загубилия, загубилите трябваше да води, водят в ресторант. Ако ти смяташ че си спечелил баса моля ...нямам нищо против , а и не смятам, че "Икономист" би възразил да ти се издължим.
накрая ще кажа нещо което никога не съм си позволявал, но ти сам се набутваш в шамарите. Често си се изказвал отрицателно към "Съпротивата" у нас. Е добре...Ако имах твоето битие щях и аз "да съм хванал Балкана" Ти си мазохист. Адмирираш система която те е хвърлила в канавката
цитирай
20. vencivaleri1951 - Прав си.
12.04.2013 18:52
theeconomist написа:
и никакви кинти, кореш! :-)))


Я виж Катана. С бяла лента като декабрист ще застава пред "коня", но кинти не дава. Муертето и то се скри. Пише, че и с теб/впрочем тнеб те попуска.Ти навярно си се издължил:)))/ сме загубили баса който вързахме в началото на мандата на ББ.
цитирай
21. theeconomist - А, че и блоговият просяк фмир се размирисал...............:-)))
12.04.2013 18:52
Виж какво пръдльо, нашите деца са тук , образовани, с достатъчно потенциал да управляват икономиката след нас и да доят такива овце като теб.
И преди да говориш за децата ни помисли за своите...Щерката праща пари по мъни грам, а основната характеристика на синчето че било куресто.
Аферим!
цитирай
22. vencivaleri1951 - Казвай "Подводен"
12.04.2013 18:55
podvodni написа:
theeconomist написа:
и никакви кинти, кореш! :-)))

Хехехе, търсиш кинти във виртуала. Само ВМИР е спец в тази област. Мога да ти кажа къде има и ще има доста кинти, но требе да имаш бая здрави топки.


То топките комай вече много работа не вършат Ще ги жертваме за кинти...Стига да са повече:)))
цитирай
23. vencivaleri1951 - Вмире,
12.04.2013 19:02
vmir написа:
Венци, бях забравил, че на вас комунягите всичко ви е оправдано по дифолт, защото знаете всичко за всеки и за всичко. Интересно само защо, след като сте толкова добри познавачи на всичко, все вашето височайше доверие и идеали предават пустите му ренегати, пусти да опустеят дано, дето заради изобличаването им ви е позволено да станете и най-големите антикомунисти, вместо да си направите едни хууууубави комунки от единомишленици и да ни докажете на практика предимствата на комунизма, че вече никой да не ви изоставя.

Аман, бе човек, аман от плювни по всеки, който не е съгласен с вас, а никой от вас не емигрира в Русия при руските комунисти, я що място има в Русия да си правите комуните на воля, хубаво си ви е тук и на запад, щото плювните тук дават гласове, власт и далаверки, не е като да си изкарваш хляба без да лъжеш и клеветиш, не е ли?

Я го виж лъжеикономиста, може и нищо да не вдява от икономика, ама като си сложи едно филмче как брои парици покрай кацата с киселото зеле, все ще се намери някой амсалак да го вземе за икономист, че и за бизнесмен, а оттук до далаверката разстоянието е едно поръчение, за покриването на което ще бъдат достатъчни само един-два трудодни целенасочени оплювки.
Не съм ли прав?


ние комунетата дифлот не знаем какво е. Нито априори. Просто катана предложи облог. Аз го разширих. Пошегувах се с две познати, а едната позната и в библейския смисъл , а ти веднага съгледа оплювки към " Гръмовежеца" ...Ако искаш включвай се с кинти, ако не пиши сонети за "ненагледния" и ме зарежи..."какво значи тук някаква си личност"
цитирай
24. podvodni - Подводни
12.04.2013 19:23
Гусина Венци, ако си мислиш, че се бъзикам, си много далеч от истината.
Наистина става въпрос за бая кинти, но и за много, ама много здрави топки. Пък и не е за пред лЮДЕ, по нет или тилифон.
цитирай
25. kamosutrov - Ако не ме лъже паметта, облогът ми е с Икономист
12.04.2013 19:54
Сключен и потвърден. Няма и намек да е отворен. Ама никакъв намек.
Икономисте, от студентски години не играя хазарт. На пари. Нещо като обет.
Ама ако искаш, да заложим 2 бут. вино, а? :-)))))
цитирай
26. kamosutrov - Басът с Икономиста беше с фиксиран срок
12.04.2013 19:57
За дъното и левчетата по улиците, които ще се събират от озверели от глад тълпи.
Както фиксирахме и сроковете за газопровода. На басове от типа "Ще стигнем дъното", се хващай със Станишев.
цитирай
27. kamosutrov - Аз съм легенда.
12.04.2013 20:04
Напиши нещо за мене и моментално си на сцената.
1951-я. Не съм лъжец. Рекъл си да постреляме. Не, другарю, ще стреляш по мене. Като по класов враг. Ама на светло, пред всички. 2 гърмежа, но на мястото, което казвам. Най-лесното е да се провери на кой му стиска повече е така.
Да повторя ли?
Ще ме прощавате, но легендата се оттегля. До римоанализиране.
цитирай
28. vencivaleri1951 - Ако запалените хора-факли ти се вижда нормална ситуация,
12.04.2013 20:29
kamosutrov написа:
За дъното и левчетата по улиците, които ще се събират от озверели от глад тълпи.
Както фиксирахме и сроковете за газопровода. На басове от типа "Ще стигнем дъното", се хващай със Станишев.


ако е норма, че хора се самоубиват и разстрелват семействата си , ако е норма, че за запалена гума се стрелят и самозастрелват тогава си в правото да казваш че си спечелил. Басът сключи с мен, а "Икономист " се присъедини. Две бутилки са хазарт както и 50 лева-равностойността им например. Щом вино те устройва нямам против и на двадесетина бутилки квалитетнно вино от делигирани райони и " потвърдена" реколта.
Лично аз предложих определен мимимум за да си отговорен и материално за логореята си. Дали ще са 500лева, за 500лева вино, или дюли и тикви ми е все тази. Бъди отговорен и реално застани с обезпечение зад думите си. А то пред цев с бяла лента на чело ще застанеш...Декабрист:))))
цитирай
29. vencivaleri1951 - Господи Камо....
12.04.2013 20:34
kamosutrov написа:
Напиши нещо за мене и моментално си на сцената.
1951-я. Не съм лъжец. Рекъл си да постреляме. Не, другарю, ще стреляш по мене. Като по класов враг. Ама на светло, пред всички. 2 гърмежа, но на мястото, което казвам. Най-лесното е да се провери на кой му стиска повече е така.
Да повторя ли?
Ще ме прощавате, но легендата се оттегля. До римоанализиране.


Ти страдаш човече...Не знаех...
Легенда...Отвори фейсбук и виж Златките какви "легенди" са...
И още нещо "легендо". Няма как да си ми класов враг. Аз съм с левичарски разбирания, със симпатия към пролетариите, а ти драги си както ти писах по горе с пролетарско битие от всякъде.
цитирай
30. podvodni - Подводни
12.04.2013 20:43
Абе Камо, тоя Рим не го ли анализира вече?
цитирай
31. hopfen - Абе, Икономе, след като превърна блога си в клоака
12.04.2013 22:37
theeconomist написа:
Виж какво пръдльо, нашите деца са тук , образовани, с достатъчно потенциал да управляват икономиката след нас и да доят такива овце като теб.
И преди да говориш за децата ни помисли за своите...Щерката праща пари по мъни грам, а основната характеристика на синчето че било куресто.
Аферим!

тръгна да разнасяш от същата по другите блогове.
Някой забелязах, че те нарекъл "достоен човек", не знам дали така може да се нарече мижаво човече, което се подиграва и злорадства на физическите недъзи, увреждания и отклонения в хората. Казах ти, щом те срещна из блога винаги ще ти бия един шамар, докато получиш мазол на бузата и се научиш да объщаш другата. Не дояч, а духовен урод си ти, и Буров ви определи някога много точно като - морални изроди, а за това лек няма.
цитирай
32. alexs - Не ми се хващат облози и залози за ...
12.04.2013 22:40
Не ми се хващат облози и залози за един мач който е купен,,затова Катана може и да е прав.
цитирай
33. rustam - Венци,
13.04.2013 00:46
Савичката е изпечен лъжец и шмекер, така че въобще не се учудвам на дребните му манипулацийки. Той ката един фен на д-р Гьобелс е способен да повтаря до насиране удобната за него лъжа. Ето, казваш, че сам е предложил да го гърмиш до Коня, а после извърта, че ти си го заплашвал.

Бас за 500лв той няма да върже, защото в такъв случай би трябвало да дава обяснение за това откъде има пари на онези обучители, които използва във фирмичката си, а после им бави хонорарите с месеци и ги лъготи, че не са му привели "средства"

А иначе относно статийката ти - нещо не се връзва тезата ти, че др.Радева изработила наивните американци. Такива американци няма и те по-добре от теб са наясно с комсомолската закалка и "професионализма" на Мира. Друг е излъгала тя, но няма кво да се гадае.


А иначе за прогноза - 34% ГЕРБ, БСП - 20% и колкото и да ни раздува ББ, че нямало как да стане - коалиция с "Атака" това е
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5059985
Постинги: 1352
Коментари: 19559
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031