Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2013 04:00 - И българите при траките...
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 5796 Коментари: 21 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Първите въпроси които си задава човек след като се осъзнае като индивид са:-Кой съм и какво искам? Основните инстинкти присъщи на всяко живо същество са тези за оцеляване и продължение на рода. Държавата като сбор от индивиди трябва да знае отговорите на горните въпроси и да е взела всички мерки и направила необходимите политики да помогне на индивидите  в инстиктите им за оцеляване и възпроизводство. Случва ли се обаче това в Българската държава?  Тук в блог бг от месеци се вихрят битки кои сме всъщност ние. Траки, славяни, русофили, русофоби, комунисти , демократи...Всеки напада, осмива, ругае другия и ксато че ли това е най важното ни занимание. Нотабилите избрани и призвани да водят племето не правят нищо по различно. Разделени на фракции всяка от която се плези, показва срамотиите на другата и си мисли,  че "слънцето изгрява благодарение на нея" В тези безсмислени препирни не забелязваме една малка подробност и тя е, че ние българите си "отиваме" като етнос от тази територия - и по биологичен път, и като емигранти.
Официално вече сме под 7млн, а неофициално сме близо до 6. Имаме най високата смъртност в Европа14,4%, имаме ужасяваща демогравска картина, имаме стандарт на живот близък до този на бедните африкански държави независимо че сме в "клуба на богатите"/ЕС, НАТО,СТО/ . На практика не произвеждаме нищо и имаме брутен продукт в пъти по малък от преди 20 години отчитайки го по съпоставими цени./ Достатъчно е да сметнем инфлацията през този период и да корегираме БВП/
Най страшните поражения обаче е качеството на населението като образованост, умения за извършване на дадени дейности. Нито като държава, нито в личен план/повечето от нас/ имаме средносрочни и дългосрочни виждания за развитието на държавата, семейството, индивида. Прогнозите/наши и чужди/ са направо ужасяващи. След двадесет, тридесет години се смята, че ще намалеем с още 2,5-3млн, като мнозинство в страната ще бъде етнос живеещ в основната си част на социални помощи и престъпен доход. В момента циганите консумират близо 4млрд лева социални помощи или 5% от брутния продукт Сравнете тези цифри с разходите за култура, образование, медицина и вижте за какво иде реч.Циганското население расте в геометрична прогресия и вече две, три поколения са на помощи генерират следващи такива. Разходите за този етнос ще се увеличават за сметка на българския и турския етнос чийто труд свормира над 99% от брутния продукт. Идва и все по близо е моментът в който тази випюеща несправедливост ще доведе до физически сблъсаци между етносите. Това се наблюдава и в други европейски страни, но доколкото при нас мизерията е огромна и става въпрос до физическо оцеляване, то и противостоенето ще бъде жестоко. Не е нужно да гадаем чиновниците в европейските структури чия страна ще вземат. Изглежда като, че ли дните на българите в България са преброени. Това личи и от факта, че родители със сериозен бизнес, не лоша позиция в обществото ориентират децата си извън България. На трима двама студенти правят сериозни опити също да емигрират. И какво да правят тук. През миналата година близо 77 процента от брутния продукт се е сформирал от услуги. България която изнасяше два пъти повече храни от колкото потребяваше е свила селското си стопанство под 4 % от брутния продукт. Като изключим зърнените храни/при това без фуражите/ ние почти всичко друго внасяме. При това внасяме от страни с далеч по неблагоприятни климатични условия и по лошо качество на земята-Полша, Чехия, Македония...
Горенаписаното не е ново. Може и далеч по подробно да се намери в социологически изследвания, статистически установявания, прогнози на различни институти. Знае се, говори се, но нищо не се прави. А чудя се има ли възможност да се промени нещо? Лично аз не виждам "светлина в тунела" Факта, че единственото дете на премиера ни е намерило  реализация зад граница говори за липсата на переспектива в страната ни. И няма как да има переспектива една държава когато задавайки си по голяма част от населението въпроса-Кой съм аз се получава отговор че си най -бедния, най- болния, най-лъгания, а на въпроса Какво искаш-отговвора е-да не се бях раждал тук или да се махна от тук. Такава държава няма как , а и няма право да съществува.




Гласувай:
8


Вълнообразно


1. apostapostoloff - Ама, как?!
12.01.2013 05:38
Най- важно за нас в настоящия исторически момент е да установим, траки ли сме или не!

Изясняването на този съдбоносен въпрос трябва да се превърне в главен приоритет за всеки един български патриот!
цитирай
2. havel - Напълно споделям тревогата Ви но....
12.01.2013 07:29
,,Този,който не знае миналото си,не може да осмисли настоящето си и да определи бъдещето си,,...вижте в страниците ,,Много US деца не искат да живеят,,
цитирай
3. goblenka - Топим се
12.01.2013 07:36
Правилно! Така е! Имам въпрос: Какво правят българите, за да си спасят родното място и да му осигурят бъдеще? Това ли е решението? Да емигрират трайно, а тези, които остават, да живеят в мизерия, дока си изчезнат по естествен път? Не мога ли да се обединят и да се справят с нотабилите? Не могат! Защо? Защото са толкова разединени и обсебени от собственото си оцеляване и просперитет, че и през ум не им минава проблемът за бъдещето на България! Пишат се космополити! Срамуват се да се нарекат българи! С право! Носи им се слава, разнесена от мургавите ни сънародници. Пък и те не са безгрешни! какъвто и и скандален гешефт да гръмне по света, все е с български привкус! Ние имаме най-добрите фалшификатори, хакери, източваме от кредитни карти, ръководим канали за хора, наркотици и акцизни стоки... Няма като нас! Докато самите хора, наречени народ, не се осъзнаят като народ, не се почувстват като част от този народ, не почувстват нужда от такава съпричастност, нотабилите ще си играят игрите, ромите ще се множат и ще изсмукват фиска, а България ще чезне!
цитирай
4. devnenetz - Моите поздравления към автора! ...
12.01.2013 08:27
Моите поздравления към автора! Трябват ни ново Народно събрание, Ново правителство, нов ВСС и нов Главен прокурор. В тези органи и на тези длъжности трябва да застанат нови, чисти като сълза български патриоти и нито един от хората, които в последните 50 години са управлявали и насочвали съдбините на България. София вече не е достойна българска столица. От там не е произлязла нито една добра новина за българите. Столица трябва да стане Велико Търново. Сафия може да се обособи като отделно княжество. Там да си останат и метрото, и тангентите и всичките им други гевезелъци. Там да стане един резерват на всички величия, идеолози, мутри и съсипници на българската държава и нация. Моята оценка за ролята на ЕС в съсипването на България е още по-сурова.
Изключая София България е вече бетер от лагера в Белене. Жалко е, че без младото си поколение Третата ни българска държава крачи към своя край.
цитирай
5. vmir - В този блог май за първи път прочитам нещо недеформирано от нуждите на леваците.
12.01.2013 10:03
Като изключим следното: "...имаме брутен продукт в пъти по малък от преди 20 години отчитайки го по съпоставими цени"

Абе, Венци, на теб счетоводителя ли трябва да ти напомням, че преди 20 и кусур години БВП беше поднал под 10 милиарда в зелено, а днес е над 50? Кому помагаш с твоите "съпоставими цени (едно домашно видео - 6000 лева при 200 лева заплата)", след като по всички общоприети стандарти, икономиката беше докарана до фалит? На теб ли трябва да ти обяснявам какво значи фалит? И кой ще е луд да се пъне напразно, ако наистина без усилия си е е живял в рая, както лъжете наляво и надясно, бре?
цитирай
6. vencivaleri1951 - Може би сте прав
12.01.2013 11:34
apostapostoloff написа:
Най- важно за нас в настоящия исторически момент е да установим, траки ли сме или не!

Изясняването на този съдбоносен въпрос трябва да се превърне в главен приоритет за всеки един български патриот!


Страшно важно е да знаем дали Спартак е бил наще момче:)
цитирай
7. vencivaleri1951 - Прав сте абсолютно.
12.01.2013 11:41
havel написа:
,,Този,който не знае миналото си,не може да осмисли настоящето си и да определи бъдещето си,,...вижте в страниците ,,Много US деца не искат да живеят,,


Но аз защо ли си мисля, че това кои или по точно с кого се родеем е дело на хора които професионално са ангажирани в тази насока. Тоест ако сумеем голяма част от парите които даваме днес за трайно безработни да насочим към подобни изследвания резултатът ще бъде далеч по добър. Това да търсим"славно минало", ранна цивилизоция на фона на материална духовна нищета демотивира младите хора да останат и живеят у нас , да създават семейства , челяд...
цитирай
8. vencivaleri1951 - Нотабилите са еманация на нас.
12.01.2013 11:47
goblenka написа:
Правилно! Така е! Имам въпрос: Какво правят българите, за да си спасят родното място и да му осигурят бъдеще? Това ли е решението? Да емигрират трайно, а тези, които остават, да живеят в мизерия, дока си изчезнат по естествен път? Не мога ли да се обединят и да се справят с нотабилите? Не могат! Защо? Защото са толкова разединени и обсебени от собственото си оцеляване и просперитет, че и през ум не им минава проблемът за бъдещето на България! Пишат се космополити! Срамуват се да се нарекат българи! С право! Носи им се слава, разнесена от мургавите ни сънародници. Пък и те не са безгрешни! какъвто и и скандален гешефт да гръмне по света, все е с български привкус! Ние имаме най-добрите фалшификатори, хакери, източваме от кредитни карти, ръководим канали за хора, наркотици и акцизни стоки... Няма като нас! Докато самите хора, наречени народ, не се осъзнаят като народ, не се почувстват като част от този народ, не почувстват нужда от такава съпричастност, нотабилите ще си играят игрите, ромите ще се множат и ще изсмукват фиска, а България ще чезне!


Никой не ни ги е избирал. Каквото и да говорим, но изборите ни след 90та общо взето са честни/дори на фона на американските:)/. Ние си избирахме премиери без трудов стаж, ние сложихме за премиер откровенна "мутра". Как да ни вървят нещата. Съгласяваме се с "циганския терор" / и буквален и фискален/ пак в угода на нотабилите ни. Да не се "разтревожи" Европата, да ползват вота им.
цитирай
9. vencivaleri1951 - И нали в това Народно събрание
12.01.2013 11:52
devnenetz написа:
Моите поздравления към автора! Трябват ни ново Народно събрание, Ново правителство, нов ВСС и нов Главен прокурор. В тези органи и на тези длъжности трябва да застанат нови, чисти като сълза български патриоти и нито един от хората, които в последните 50 години са управлявали и насочвали съдбините на България. София вече не е достойна българска столица. От там не е произлязла нито една добра новина за българите. Столица трябва да стане Велико Търново. Сафия може да се обособи като отделно княжество. Там да си останат и метрото, и тангентите и всичките им други гевезелъци. Там да стане един резерват на всички величия, идеолози, мутри и съсипници на българската държава и нация. Моята оценка за ролята на ЕС в съсипването на България е още по-сурова.
Изключая София България е вече бетер от лагера в Белене. Жалко е, че без младото си поколение Третата ни българска държава крачи към своя край.


ще изберем "не новите" физономии. Нови избиратели трябват, но как да стане? Иначе, че що годе икономика има в няколко града в България е факт, но за съжаление само го констатираме.
цитирай
10. vencivaleri1951 - Вмире виждам, че си се откъснал малко от противореферемдунната си агитация
12.01.2013 12:10
vmir написа:
Като изключим следното: "...имаме брутен продукт в пъти по малък от преди 20 години отчитайки го по съпоставими цени"

Абе, Венци, на теб счетоводителя ли трябва да ти напомням, че преди 20 и кусур години БВП беше поднал под 10 милиарда в зелено, а днес е над 50? Кому помагаш с твоите "съпоставими цени (едно домашно видео - 6000 лева при 200 лева заплата)", след като по всички общоприети стандарти, икономиката беше докарана до фалит? На теб ли трябва да ти обяснявам какво значи фалит? И кой ще е луд да се пъне напразно, ако наистина без усилия си е е живял в рая, както лъжете наляво и надясно, бре?


за което ти благодаря.
Иначе какво да ти кажа. Четеш, пишеш...за съжаление по знаещ не ставаш. За твоите сметки бих те попитал драги следното: -Един форд в началото на миналия век струва около 500долара. Днес около 15000. Как смяташ чий относителен дял към БВП е по голям...на тогавашния форд или на сегашния/цената на една кола към брутния продакт/ След това никой не смята "по трънския курс" валутата когато прави подобни сравнения. Ще ти дам отново пример: -Нося часовник повече от 40 години. Та купих си го на "Орли" от фришшопа за 250 долара. Същият в бутиците на Париж струваше над 1000 "зелени". Не искам да ти казвам колко днес струва същата марка/разбира се различен модел/...Смяташ ли, че в това време франсетата бяха надценили валутата си/напротив беше нарочно подценена подобно но китайската днес. Та ти драги Вмире както в коментара си, така и в предреферендумната си агитация събираш баби със жаби. Липсват ти познания, мисъл и елементарно себеуважение. Защо себеуважение ли? Ами защото всеки по грамотен икономически човек би ти казал, че пишеш абсолютни глупости. Извинявай колега...става въпрос за написаното, не за теб. Бъди здрав
цитирай
11. dedenze - Траките поне са оставили ценни артефакти.
12.01.2013 12:37
Ние нищо !
http://dedenze.blog.bg/politika/2013/01/09/nashenskata-demografiia.1040145
цитирай
12. vencivaleri1951 - Не сте прав.
12.01.2013 15:17
dedenze написа:
Ние нищо !
http://dedenze.blog.bg/politika/2013/01/09/nashenskata-demografiia.1040145


" И ний сме дали нещо на света"
Най малкото около 250 млн души пишат с нашите букви. Поздрави
цитирай
13. vmir - 10. vencivaleri1951,
12.01.2013 17:13
vencivaleri1951 написа:
vmir написа:
Като изключим следното: "...имаме брутен продукт в пъти по малък от преди 20 години отчитайки го по съпоставими цени"

Абе, Венци, на теб счетоводителя ли трябва да ти напомням, че преди 20 и кусур години БВП беше поднал под 10 милиарда в зелено, а днес е над 50? Кому помагаш с твоите "съпоставими цени (едно домашно видео - 6000 лева при 200 лева заплата)", след като по всички общоприети стандарти, икономиката беше докарана до фалит? На теб ли трябва да ти обяснявам какво значи фалит? И кой ще е луд да се пъне напразно, ако наистина без усилия си е е живял в рая, както лъжете наляво и надясно, бре?


за което ти благодаря.
Иначе какво да ти кажа. Четеш, пишеш...за съжаление по знаещ не ставаш. За твоите сметки бих те попитал драги следното: -Един форд в началото на миналия век струва около 500долара. Днес около 15000. Как смяташ чий относителен дял към БВП е по голям...на тогавашния форд или на сегашния/цената на една кола към брутния продакт/ След това никой не смята "по трънския курс" валутата когато прави подобни сравнения. Ще ти дам отново пример: -Нося часовник повече от 40 години. Та купих си го на "Орли" от фришшопа за 250 долара. Същият в бутиците на Париж струваше над 1000 "зелени". Не искам да ти казвам колко днес струва същата марка/разбира се различен модел/...Смяташ ли, че в това време франсетата бяха надценили валутата си/напротив беше нарочно подценена подобно но китайската днес. Та ти драги Вмире както в коментара си, така и в предреферендумната си агитация събираш баби със жаби. Липсват ти познания, мисъл и елементарно себеуважение. Защо себеуважение ли? Ами защото всеки по грамотен икономически човек би ти казал, че пишеш абсолютни глупости. Извинявай колега...става въпрос за написаното, не за теб. Бъди здрав


Венци, ако не си разбрал, сметките ми са по модела, с който икономист №1 на лявото пространство е изчислил финансовите параметри на АЕЦ "Белене". Адресирай си забележките към него. Запитах те нещо, а ти ми отговаряш, че бия негърчетата. Не ги бия аз, бе Венци!

Смятай, бре, недей само да търсиш врага.
цитирай
14. podvodni - Ама гусин Винци, ти сляп ли си, какво ...
12.01.2013 18:26
Ама гусин Винци, ти сляп ли си, какво ли? Как можеш да пишеш такива еретични писания? Нима искаш да кажеш, че преди, когато се чакаше за една нова кола 10 години е по добре от днес, когато за някакви, смешни, 1000 лева, можеш да си купиш всеки таралясник Н-та ръка. Без ред, без да чакаш.
Нима преди, когато луканка се намираше само в показните магазини е по-добре от днес, когато в колбасите се намират най-новите постижения на химическата промишленост? Нима преди, когато един хладилник работеше по 20+ години беше по-добре от днес, когато на всеки 5-6 годшнш е необходимо да смениш цялата си бяла техника?
Нима преди, когато човек искаше да излезе извън страната ни трябваше да получи специално разрешение е по- добре от днес, когато свободно можеш да посетиш всяко едно екзотично кътче на планетата вкл, и Българското черноморие ?
Що за назадничав човек си? Анатема, анатема !!
цитирай
15. rumen221 - ТАКА Е...
12.01.2013 19:37
БОКО,

За каква икономика говориш…?
„… - За съжаление брутният вътрешен продукт на България през последните 20 години е бил нисък…”

Приятели,

Не псувайте Дянков…, Той е само второразряден счетоводител от Световната Банка (ЦРУ)
Сиромаха ТОЛКОВА СИ МОЖЕ… сиреч НИЩО НЕ МОЖЕ…

1. Пътищата са "последната грижа" за кой да е инвеститор, ИМА СИ ТРАНСПОРТНИ ФИРМИ….
- Първата „ГРИЖА” е ПЕЧАЛБАТА...!!!
(90% от която у нас се ЕКСПРОПРЕИРА от мафията и затова инвеститорите БЯГАТ, А НОВИ НЕ ИДВАТ…, „ПЕРАТ” СЕ САМО МРЪСНИ ПАРИ…!!! Дребните бандитчета от началото на прехода и „гущерите откъснали опашките си” са с АНГЕЛСКИ ДУШИ И ЧИСТИ РЪЦЕ, СПРЯМО перящите днес пари „ЗАПАДНИ” МАФИОТИ…)

2. До днес са построени точно толкава магистрали, колкото и при предишното правителство, НО... от 800 милиона ЕС признава, за относително честно вложени само 150... (650 ще си останат вложени от бюджета, разбирай – ЗАГУБЕНИ ЗА ИКОНОМИКАТА…)
- НЕРАЗПЛАТЕНИТЕ ХАРЧОВЕ НА ГЕРБ СА ВЕЧЕ ЗА… 4 МИЛИАРДА… ДОВЕЛИ ДО МЕЖДУФИРМЕНА ЗАДЪЛЖНЯЛОСТ ОТ 100 МИЛИАРДА…!!!

3. Работа за младите няма, защото НЯМА ИКОНОМИКА…, а правителството ЗАДУШАВА И МАЛКОТО ОСТАНАЛА… (в Европа причините за кризата са съвсем други)
- От 6,9 милиона избиратели В ПРОИЗВОДСТВОТО работят само 1,2 милиона, 1,1 са пенсионери, 1,2 милиона са „здравни кръшкачи” получаващи „инвалидни пенсии”, а то ще рече, че изцяло безработните са поне 3,5 милиона…
(чиновниците у нас са високозаплатени безработни, без тях май ще е по-добре…)

4. ГЕРБ са конгломерат на ЧАСТ ОТ МОНОПОЛИТЕ, но за тях работят и някои от ДРЕБНИТЕ МОШЕННИЦИ И БАНДИТЧЕТА…

- ЕДИНСТВЕНАТА ЦЕЛ И РЕЗУЛТАТ от управлението им е…, ЧЕ УТРОИХА ЧАСТТА СИ ОТ ЕКСПРОПРЕИРАНИТЕ, чрез мафията ПАРИ…, И ФИРМЕНИ, И ЛИЧНИ, И НАЙ-ВЕЧЕ КРАДЕЙКИ ДЪРЖАВНИТЕ…!!!

ЗАТОВА – УПРАВЛЕНИЕТО НА ГЕРБ Е ОТКРОВЕНО БАНДИТСКО, „СВРЪХ-ЛИБЕРАЛНО” УПРАВЛЕНИЕ…, ЗАГРОБВАЩО БЪЛГАРИЯ…!!!
цитирай
16. vencivaleri1951 - Аз ти отговорих, но ти трудно схващаш изглежда улисан в референдума:)
13.01.2013 12:37
[quote=vmir][quote=vencivaleri1951][quote=vmir]Като изключим следното: "...имаме брцени"

Въобще не съм имал желанието да политизирам в постинга си. Пиша за демографска криза, пиша за регреса на икономиката ни, пиша за окаянато ни състояние, пиша и за нещо необратимо на този етап-демографската катастрофа. За тази ситуация са виновни всички правителства от 89та насам включително и тези на БСП. Не знам защо се впрягаш когато говоря очевидни неща. Това че брутния продукт/за който се захващаш/ преди промените е в пъти по голям от сегашния може да бъде оспорвано само от човек който е или преднамерен или въпиющо некомпетентен. Можеш да вземеш който си искаш международен икономически бюлетин и да видиш разликата . Например според бюлетините на МОТ/Женева/ през 80те Б-я по жизнен стандарт е някъде межзу 25 и 30 място в света. Тоест веднага след най развитите страни. Сега ни няма в стотицата. Преди криеха първия факт защото видите ли щеше да "лъсне" че германците или австрийците са по добре от нас, сега не говорят защото трябва да кажат, че сме на дъното. Сметките ти по корекомския курс са глупост. Защото например американските войници също продават боновете си зъ ваенните магазини/освободени от сборове подобно на безмитните/ по скъпо. Това не значи, че доларът е надценен. След това да сравняваш брутни продукти без да правиш корелация е безмислено. Например: Ако операцията на един апандисит например струва у нас 500лева, 5000евро в Берлин, 50 000долара в Щатите то съответно една и съща дейност ще натрупа различни активи в отчетите. Да но апандиситите навсякъде са еднакви. Затова се правят корегиращи действия при подобни изчисления. Като номинал например Китойската икономика би изостанала значително пред щатската поради различен стандарт, изчисления и проче. Правят се корекции и тогава се смята. от тях се вижда че китайците дишат във врата на янките. В една и съща стран най лесно е с инфлацията. Пресметни с над 1000% инфлация и ще видиш къде сме сега сравненно с 80те
цитирай
17. vmir - Венци, бе, много обичаш да нахвърляш разнопосочно разни твърдения, за да "докажеш"
13.01.2013 14:24
любимата си теза, че събирал жаби с баби, което правиш самия ти. Добре, ще бъда максимално прост да те запитам: помниш ли, че БВП при комунизма беше държавна тайна? Аз лично изгубих месеци и минах през каскади от данни, докато навремето успях да се добера до него, а ти ми цитираш МОТ по данни на "независимите" при комунизма "синдикати", че сме били на незнамси кое място в света! Моля те, нека да се уважаваме повечко.

Всички правителства били виновни, вкл. на БСП - мерси за великодушното признание, но не съм привърженик на теорията, че "всички са маскари". Ако всички са маскари, трябва да има и по-маскари, както и най-маскари. Няма как иначе. А това с упорство не се доказва.

Съвсем прост въпрос, помниш ли, че в началото на демокрацията, външния дълг беше се изравнил, че и подминал БВП, и никой не искаше да ни даде повече заеми след над 10 годишен тренд към спад на БВП? Нима не знаеш, че изхода от такава ситуация е практически неизбежен фалит?
цитирай
18. dyadod - Критиките към ГЕРБ
13.01.2013 21:52
Чета критиките към политиката на ГЕРБ. Критиците са страшно много. Хем много, хем голословни , неграмотни, вулгарни и неконструктивни. Ясни са ми, все засегнати от затегнатата фискална политика, от затягането на мерките срещу укриване на данъци, кражби на ДДС, контрабандата. Толкова много хора са се облажвали досега от беззаконието при БСП и Ко. И всеки се радва на краднатото без да мисли, че с това узаконява в морален план кражбите на "големите', че с всяка своя кражба реално става по-беден...Наивност ли е това или откровена простотия? Не знам, но всеки си заслужава съдбата. Затова нека не съжаляваме хленчещите...
цитирай
19. vencivaleri1951 - :)))) Абе Вмире, чух че в Стършел фалирал. И как да не фалирра като ти прописа:)))
14.01.2013 00:47
[quote=vmir]любимат











И къде си търсил този брутен продукт при социализъма Вмире , че не си го намерил. Вероятно в телефонния указател. Ти още малко ще кажеш и , че бюджет не сме имали. Вмире не знам на колко си години, каква професия имаш, но продължаваш да ръсиш глупости. Такава отчетност имаше при соца, че ми се повръщаше от тях. Само в светия синод отчети не съм пращал. не само брутен продукт се отчеташе, но и в т ч чиста продукция. Тоест разходите за заплата плюс печелбата. Не само производителнос, но и обществена такава...Просто като не знаеш или не разбираш питай, няма нищо срамно в това. МОТ откъдето цитирах данните е Международна организация на труда и е със седелище женева. Издава ежегодно бюлетин от който се ползват редица изследователски и анализаторски центрове. На мен ми е удобевн този бюлетин защото го има и на френски. Повечето бодобни издания са на английски, а аз слабо познавам езика.
Сега за външния дълг.
През 89та българия имаше дълг около 10млрд долара -главница и лихвите. Имаше като активи около 2 млрд долара резерв, имаше вземания от Ирак и Либия за около 3 и половин милиард в злато. Тоест имаше активи и взевания покриващи 60% от дълга. Брутния продукт беше към 40 млрд лева или 4 пъти по голям от БВП защото доларът беше под лев. Ако ми го превъртиш долара през дънките в кореком ще престана да пиша с теб. Освен това имаше производствени активи за над 200млрд лева, и на практика нямаше безработица. Това не е фалирала държава Вмире. Понеже говориш за дълга , много важното е структурата на този дълг. Той не бе теглен за да се плащат пенсии , заплати, бонуси ...както се прави в момента, а за инвестиционни проекти./ Червена могила, стан500, "Белене", метро, Електроника, Биотехнологии...Срина се СИВ, набутахме се с инвестициите и ние. Втората грешка-престъпление беше когато Луканов се опита да шантажира Запада с мораториум върху дълга. Най голямата вина на БСП беше не дълга, а луканов. От два стола та под земята.Ние също...
цитирай
20. kostadin - Ама гусин Винци, ти сляп ли си, какво ...
24.01.2013 19:11
podvodni написа:
Ама гусин Винци, ти сляп ли си, какво ли? Как можеш да пишеш такива еретични писания? Нима искаш да кажеш, че преди, когато се чакаше за една нова кола 10 години е по добре от днес, когато за някакви, смешни, 1000 лева, можеш да си купиш всеки таралясник Н-та ръка. Без ред, без да чакаш.
Нима преди, когато луканка се намираше само в показните магазини е по-добре от днес, когато в колбасите се намират най-новите постижения на химическата промишленост? Нима преди, когато един хладилник работеше по 20+ години беше по-добре от днес, когато на всеки 5-6 годшнш е необходимо да смениш цялата си бяла техника?
Нима преди, когато човек искаше да излезе извън страната ни трябваше да получи специално разрешение е по- добре от днес, когато свободно можеш да посетиш всяко едно екзотично кътче на планетата вкл, и Българското черноморие ?
Що за назадничав човек си? Анатема, анатема !!

И хладилниците работеха по -дълго -независимо дали бяха руски или български и още работят.
И колите бяха нови и по- здрави -вярно без екстри и електроника ,но можеше човек да сия подържа ,даже и с части от западни коли.
Единствено си прав за продажниците от БКП -свалиха гарда за да станат капиталисти.Интересно сега кои ни управляват.Даже и за базите си не плащат.За майките няма пари за децата ,но за наемниците ни все се намират .Че тоя, Луканов- от къде е баща му и дядо му от къде са Имат връзка и с т. н. юдей
Днес дългът е над 60милиарда долара или евро -вече вече не знам .Ако фирмените дългове не бяха признати за държавни ,сега предприятията ни щяха да са в западните ръце,но нямаше да се нароят калпави български милионери и тук таме по някой милиардер .Хубаво е човек да бъде по - честен спрямо децата и внуците си
цитирай
21. goblenka - Нотабилите, трябва ни нова столица...
25.01.2013 05:20
Доста сте коментирали темата. Браво. Кога ли и под моя тема ще има толкова коментари? Не е злобно, а размисъл за моя сметка. Та... Важно ли е да си преоткрием корените - Да! Много. Ще вдигне ли това самочувствието и националния дух - Да! Особено ако разберат какви са дедите им! Велики! Стига, да стигнат до истинската, а не манипулирана история на предците си. Траки ли сме? 1/3 траки, 1/3 славяни, 1/3 българи / прабългари/ и малко примеси за есенция. Няма да ви излязат точно съотношенията, защото: Траките се явяват представители на черноморската / не средиземноморската, както се пише / цивилизация. Българите се посочват като жреческото племе на северната, арийска цивилизация, които мигрирайки разпространяват културата и религията си из Европа, Азия и арабска Африка. Някъде, по линията на Дунав и северните брегове на Черно море, двете цивилизации се срещат и смесват. Получава сет се Скитите. На юг от Дунав все още живеят чистите траки, като част от тях се смесват с елинските племена, но това е доста по- късно. Около 3то-2ро хилядолетие преди Христа. В крайна сметка, Аспарух слага началото на Дунавска България и в нея траки, славяни и българи формират една нация! Не е случайно, че тази държава се разширява толкова много, но в нея се вливат само тия народи: славяни, траки и българи. Ние сме единствената съвременна държава, която граничи със себе си в трите посоки на света. Четвъртата е Черно море. Относно нотабилите и предложението да си останат в София, като в резерват, а ние да си съградим друга България: Не мислите ли, че преди това, трябва да се погрижим за самосъзнанието? Нашето и потомците? Ако никой не смята България и нейния просперитет за кауза, как и защо ще я съграждаме?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5093718
Постинги: 1367
Коментари: 19659
Гласове: 5491
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930