Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2012 16:26 - Храни Инджев да те лае...
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 7968 Коментари: 31 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Всяка олимпиада от 2008г насам ще бъде свързвана и с трагичните събития през август 2008 година в Южна Осетия. Всъщност какво се случи? На 8ми август Президентът На Грузия Саркашвили в телевизионно обръщение обявява , че грузинската армия ще върне влиянието на Грузия в района на Южна Осетия , след което грузински военни части обстрелват и сриват с земята столицата на Южна Осетия -Цхимвал. Убити са 10ки хиляди . Грузински моторизирани части влизат в столицата и документалните ленти запечатват в упор разтрелвани мирни жители на града от бойниците на танкове и БТРи. Проведено бе етническо прочистване като по учебник. Блогърът/измекяринът според мен/Инджев нарича това в днешната си статия-шамар..."Шамарът на Саркашвили" срещу непокорните осетинци на когото видите ли несъразмерно било отговорено от части на руснаците разположени в Северен Кавказ. А как си представя г-ин Инджев нещата. Бойците на Саркашвили в упор ще разтрелват хиляди руски граждани/над 90% от осетинците и абхазците са с руско гражданство/, танкове и друга артилерия ще срива домове, болници и учереждения а Русия няма да реагира. Или ако реагира ще реагира с техника  адекватна на грузинската.  Ами не е ли по лесно Саркашвили и Путин в поединичен двубой да решат спора. Аз си мисля, че руснакът нямаше да има нищо против...Виж истеричния грузински президент в тези дни панталоните му миришеха лошо:) По натам Инджев заплака, че не сме заклеймили руснаците , че солдатите изгорили пленено американско знаме. Да ги заклеймим бе Инджев-кръчмарски котарако, да ги заклеймим, но чий го търси там в Кавказ американско знаме? Чий го търсеха там американските инструктори...И на слепия е видно, че Русия беше тествана от задокеанските господари на Саркашвили и Инджев. Как ще реагира Русия на ...нека използуваме термина на Инджев-на този шамар. Още повече, че наглеца Буш-младши в същия ден седеше до Путин в спортните зали в Пекин и демонстрираше приятелство
със силния човек на Русия. Разчиташе да го убеди да забрави там за хилядите избити планинци и да си догледа олимпиадата. Можеше и да се случи, ако начело на държавата седеше някой от предишните двама президенти. Не и този път. путин направи това което трябва да направи един ръководител когато е засегнато достойнството и живота на сънародниците му.
Да но това не било адекватно писка Инджев. Адекватна ли беше господинчо,, армията която стовари Запада по повод фалшивите обвинения срещу Садам от западните служби. На какво беше адекватно сриването на София ибричкиьо вмирисан от янките и англичаните през ВСВ. Адекватно ли беше/пак трагична годишнита през август/  поведението на янките в Херушима и Нагазаки  пак тогава?  Не си ли забелязъл блогъре когато "ходиш за пликчето със зелени" в Южния парк паметника на някои от бомбардиралите София и затрили , и осакатили хиляди наши сънародници. Ако си забелязъл защо никога не си надал вой за този паметник.. Все другия ти вади очите. На тези чиито деца те изучиха, на тези на които баща ти и брат ти не една хвалебстена статия посветиха. Или ако перефразираме известната реплика на един по известен от нея наш борец: "Раната прави борбата" то при теб ще се получи" Парата пише словата" 



Гласувай:
12


Вълнообразно


1. vmir - Колко лъжлив трябва да бъде човек, който имитира патриотизъм с рев срещу бомбардировките на онези, на които
09.08.2012 16:52
е обявил война? Още по-зле - "символична" война, щото имал 12 самолета срещу 12 000, поради което трябвало да го оставят да си прави каквото му е изгодно.

Венци, не е ли време българския патриотизъм да включи и самоуважение към загубените позиции, в които е имало трагична надежда за България?
цитирай
2. apostapostoloff - Едно допълнение:
09.08.2012 16:57
зевзеците вече му викат ДрислИво мИнджев.
цитирай
3. анонимен - Венци я ми обясни следния казус. ...
09.08.2012 18:00
Венци я ми обясни следния казус. Въстанниците (разбирай ливанските наемници) вдигат "въстание" срещу Асад. Ходят по селата и буквално колят хората за да всяват суматоха. Вдига се редовната армия, на редовно изрбания президент, за да се справи с размирниците и тогава...цялата пропагандна машина се задейства и започва да ни пили мозъците, как Башар Асад избива собствения си народ и проявява несъразмерна военна съпротива и дрън, дрън ярина. Питам аз, ако някой вдигне бунт срещу някой натовски ръководител, той дали ще гали бунтовниците с пухено перце. Ами виж само какъв бой пада на най-обикновена демонстрация на Уолстрийт, та си представи нещо по-голямо.
цитирай
4. tomcat2 - Добре написано Венци, а инджев си ...
09.08.2012 18:38
Добре написано Венци ,а инджев си остава един седерунгелски плъх !
цитирай
5. vencivaleri1951 - Тук става въпрос за адекватен отговор.
09.08.2012 19:03
vmir написа:
е обявил война? Още по-зле - "символична" война, щото имал 12 самолета срещу 12 000, поради което трябвало да го оставят да си прави каквото му е изгодно.

Венци, не е ли време българския патриотизъм да включи и самоуважение към загубените позиции, в които е имало трагична надежда за България?


Хайде иди и кажи на Инджев, че американците просто са наказвали беззащитни хора имайки предвид София, Дрезден през ВСВ, а и Белград наскоро и виж какво ще ти отговори. В Случая с Северна Осетия от упор са избити десетки хиляди /според осетинци 150000, други казват , че са по малко от 100000/ и този никаквец пише , че това било шамар. Бях в Майкоп тогава. По един от каналите даваха директно какво става. Отначало, мислех, че е някакъв екшън, и след 10тина минути схванах, че е реалност. Запечатало ми се е следната случка. Възрастен човек -някъде над 80 години се щураше неорентиран в една уличка. Някакви изроди с нещо като БТР, маскирани, нашерени с някакви дивашки викове разсекаха стареца с картечницата на машината. И какво трябваше да направят рашките...Да гледат как избиват хората им. Защо бързо млъкнаха от ЕС. Меркел, Саркози, Барозу отидоха готови за скандал. Видяха кадрите/службите им не ги бяха информирали адекватно/ и млъкнаха. Просто не ми е ясно защо руснаците не съдиха Саркашвили,а го оставиха да президенства. Садам го разстреляха зарад екзекуцията на около 30 души след опит за преврат срещу него. Саркашвили е пряк виновник за смърта на десетки хиляди-избити незащитени, от упор и целенасочено. Сребреница е нищо в сравение с това което стана в столицата на осетия
цитирай
6. tomcat2 - Венци наясно си с пословичното л...
09.08.2012 19:33
Венци наясно си с пословичното лицемерие и двойни стандарти на запада ,говорят за демокрация и човешки права само когато им изнася!Да си Видял хилари клинтън или обама да ронят крокодилски сълзи за репресираните протестиращи в Саудитска Арабия,Катар ,Израел,Бахрейн въобще да си чул по слугинските ни медии че там има протести също ?
цитирай
7. vencivaleri1951 - И Кадафи и Садам бяха сатрапи. Страните им бяха обаче на светлинни години
09.08.2012 19:44
tomcat2 написа:
Венци наясно си с пословичното лицемерие и двойни стандарти на запада ,говорят за демокрация и човешки права само когато им изнася!Да си Видял хилари клинтън или обама да ронят крокодилски сълзи за репресираните протестиращи в Саудитска Арабия,Катар ,Израел,Бахрейн въобще да си чул по слугинските ни медии че там има протести също ?


в посока светска държава. Саудитска арабия е една от най безправните държави по света, но тъй като е под американско влияние, прави огромни поръчки за въоръжение и кажат ли и янките скачай-шейха пита само-Колко? Сега в разбунтувалите се с американска помощ страни ислямистие ще вземат властта навсякъде. Ще върнат страните си деситилетия назад и като завоювани права, и като икономика, но янките ги интересува само да са послушни и да гледат накриво Русия.
цитирай
8. анонимен - Ти само гледай какво ще стане след ...
09.08.2012 20:12
Ти само гледай какво ще стане след олимпиадата. Ще започне олимпиадата на манипулациите и лъжите, докато в същото време се провежда трескава подготовка за война от наша територия. Почват спешно да строят команден център (уж на НАТО).

Сега съобщиха, че голяма част от пожарите са в следствие на провеждани учебни стрелби от неспиращите военни учения у нас. Канал1
цитирай
9. vmir - 5. vencivaleri1951,
09.08.2012 21:54
vencivaleri1951 написа:
vmir написа:
е обявил война? Още по-зле - "символична" война, щото имал 12 самолета срещу 12 000, поради което трябвало да го оставят да си прави каквото му е изгодно.

Венци, не е ли време българския патриотизъм да включи и самоуважение към загубените позиции, в които е имало трагична надежда за България?


Хайде иди и кажи на Инджев, че американците просто са наказвали беззащитни хора имайки предвид София, Дрезден през ВСВ, а и Белград наскоро и виж какво ще ти отговори. В Случая с Северна Осетия от упор са избити десетки хиляди /според осетинци 150000, други казват , че са по малко от 100000/ и този никаквец пише , че това било шамар. Бях в Майкоп тогава. По един от каналите даваха директно какво става. Отначало, мислех, че е някакъв екшън, и след 10тина минути схванах, че е реалност. Запечатало ми се е следната случка. Възрастен човек -някъде над 80 години се щураше неорентиран в една уличка. Някакви изроди с нещо като БТР, маскирани, нашерени с някакви дивашки викове разсекаха стареца с картечницата на машината. И какво трябваше да направят рашките...Да гледат как избиват хората им. Защо бързо млъкнаха от ЕС. Меркел, Саркози, Барозу отидоха готови за скандал. Видяха кадрите/службите им не ги бяха информирали адекватно/ и млъкнаха. Просто не ми е ясно защо руснаците не съдиха Саркашвили,а го оставиха да президенства. Садам го разстреляха зарад екзекуцията на около 30 души след опит за преврат срещу него. Саркашвили е пряк виновник за смърта на десетки хиляди-избити незащитени, от упор и целенасочено. Сребреница е нищо в сравение с това което стана в столицата на осетия


Цивилните жертви на войните се дължат главно на демагогското превъзнасяне на “славните защитници на мира”. Войникът е по-лош от диво животно, защото се бие не само за живота си, но и за самоизтъкване. Истината отвъд пропагандата е съвсем различна. Статистиката показва, че жертвите на “приятелски огън” дори за цели войни са повече от загиналите от вражеската стрелба. Причина е не само страха на обикновените войници, които нерядко се разгърмяват като луди във всички посоки от страх да не бъдат изпреварени и застреляни от друга откачалка като тях, но и страха на офицерите и командването... В психопатното състояние на войниците, посегателствата им върху беззащитните изглеждат почти като невинна игричка. После строяват оцелелите кретени и ги прекарват през площадите с бодра крачка пред неизтрепаните цивилни да им покажат какви велики “освободители” имат. Тъпотия до шия, особено, когато режима е еднопартиен и няма свободна преса. Тогава всяко позорно поражение става славна победа, а всяко издеветелство – благородна борба за светло бъдеще. А това подклажда нови и нови бъдещи противоречия и кланета, които само добрата информираност и свободата на информацията могат донякъде да ограничат чрез изобличаване на онези, които користно лъжат, за да поддклаждат и раздухват конфликти, защото нямат идея как се просперира в условията на правов ред и законност.
цитирай
10. анонимен - Подводни
09.08.2012 22:46
А-ааа, Инджев го е напекла жегата, за това такива ги пише и плещи.
цитирай
11. ramone - мда,
10.08.2012 08:21
спор няма, че кремълските хуманисти са отговорили адекватно.
Както и в Чечения преди време - една също изконно руска територия, населена с руски граждани.

Историята обаче, кой знае защо показва друго - когато малка държава нападне голяма, това винаги е провокация от страна на голямата. Без изключения.
цитирай
12. vencivaleri1951 - Грузия извърши етничческо прочистване в собствената си територия
10.08.2012 09:04
ramone написа:
спор няма, че кремълските хуманисти са отговорили адекватно.
Както и в Чечения преди време - една също изконно руска територия, населена с руски граждани.

Историята обаче, кой знае защо показва друго - когато малка държава нападне голяма, това винаги е провокация от страна на голямата. Без изключения.


Според повечето анализатори тя бе заблудена, че Русия ще попротестира и ще остави нещата на самотек както в други случаи./Югославия, азиатските и съседи.../ Не напразно агресията на Саркашвили сстана по време на Олимпийските игри и не напразно Буш отиде в Пекин/той няма никакъв афинитет към спорта/ и бе в компанията на Путин. Опита се да го задържи в Пекин и да предотврати ответна реакция на руснаците. Това, че янките стояха зад клането и провокацията няма никакво съмнение. Баха арестувани техни инструктори, намерени документи и проче. Пак повтарям -става въпрос за погубването на близо 100000 души по прищявката на един неуравносен и престъпен човек подтикнат от янките да тестват реакцията на руснаците.
цитирай
13. ivanna4ev - Чак толкова на сериозно да се взема ...
10.08.2012 09:05
Чак толкова на сериозно да се взема написаното от Иво Инджев ми се струва леко преувеличено.Писанията на писачи като него обикновено,ако се четат,се четат с насмешка или снизходително съжаление.
цитирай
14. vencivaleri1951 - То ние все търсим да се посмеем
10.08.2012 11:17
ivanna4ev написа:
Чак толкова на сериозно да се взема написаното от Иво Инджев ми се струва леко преувеличено.Писанията на писачи като него обикновено,ако се четат,се четат с насмешка или снизходително съжаление.

Смеем се на спикер, смеем се на премиер, смеем се на главния ни и обемист законотворец Смеем се и ...после плачеме
цитирай
15. анонимен - А руските пари...
10.08.2012 11:30
А руската пара какви слова пише? "Измекяринът" венци е още и руско мекере.
цитирай
16. анонимен - are stiga sega Indjev i Kashkavali bili ediniat ubiec drugiat pederas
10.08.2012 11:59
i dvamata sa idioti. razmenete gi i ste vidite samo edna razlika. ako Indjev stane prezident na Gruzia poneje bykel gruzinski neznae ste izdava zapovediteza razstrel na rusnaci ili bulgari na ruski i bulgarski, syotvetno; a basticata Sa-Kashkavali ste visi pred raznite posolstva s molbi za pomost v borbata mu da premahna Gerb, BSP i SDS, DPS...
цитирай
17. vencivaleri1951 - Ще го кажа по друг начин...
10.08.2012 12:03
анонимен написа:
А руската пара какви слова пише? "Измекяринът" венци е още и руско мекере.


Дядо ми беше голям русофил, но имаше кръст за храброст при Дуран кулак. Аз не крия че смятам Русия за близка нам страна, смятам руския народ за близък нам народ. Прав или не винаги съм защитавал тази теза. Така , че на мен няма нужда да ми плащат за да бъда такъв какъвто съм. Пък и на кого е притрябвало да ми плаща ако правилно съм разбрал посланието ти. Нито ме знае някой, нито имам власт или трибуна.
Когато обаче си винаги със силния на деня-преди с руснаците при това фавмилно и без никакви ограничения и хигиена и после пък страстно се залюбваш с янките и намразваш рашките и почваш сутрин олбед ивечер да плюеш последните е низко и гадно. За този тип измекярство пиша в постинга си. Какъв негодник трябва да си да наречеш шамар разстрела на десетки-хиляди хора?
цитирай
18. podvodni - Шъ ма извиняаш госин Венци, ама н...
10.08.2012 13:03
Шъ ма извиняаш гусин Венци, ама никак не си прав! Где се е чуло и видяло, някой да защитава своите убеждения без пари. Особенно ако става въпрос за Русията. Щом като защитаваш Путин, (разбирай - Русията, която има не демократски имперски щения, а друго си е демократските и цивилизовани напъни на Щатско или Европско) то значи прибираш не малко парички. Ама не какви и да е, а рубли, и то непременно много, щото валютният курс е нестабилен. Още по-утежняващо обстоятелство е факта, че ний сме европци, хатлантици ( сиреч - полу хамяриканци) и чисти франкофони (щот веке се къпем по-редовно). От където и да ни погледнеш сме западнало настроени. Сал на 1 юли, ката година, се обръщаме на изток, ама имаме къдмет, че още никой не е стопли, че това си е наш роден ритуал възникнал в дълбините на развитият социализъм. Един вид , стар комунистически ритуал или ако направим връзката - съветски, кагебейски, сталиниски, ленински.
Та така че, признай си за твоите не трудови доходи и бегом към НАП - а да внесеш дължимите данъци и такси.
И от тук на сетне да издаваш касови бележки за всеки постъпил лев, пъррдон (изговаря се с гърлено Н и носово Р) , рубла.
цитирай
19. unpoccolocco - червен смредливец
10.08.2012 15:28
Смрадливо червено, самонарекло се vencivaleri1951, точно такива като тебе ни докараха до днешното дередже. Такива смърдящи гниди, които ден и нощ плачат за "жертвите на американския империализъм", от императорска Япония в края на втората свет. война - до режима на Садам Хюсеин (учудвам се, как не си ревнал и за Иран). И дето лижат задника на Путин и путинци.
Червена гадино, НЯМА НИЩО ПО-ЛОШО НА СВЕТА ОТ КОМУНИСТИЧЕСКИТЕ ДИКТАТОРИ! А такива са и Путин и Саркашвили и абхазките и осенитските "лидери". Американците може да са всякакви, НО НИКОГА НЕ СА ИЗБИВАЛИ ОТ ДЕСЕТКИ ХИЛЯДИ ДО ДЕСЕТКИ МИЛИОНИ СВОИ ГРАЖДАНИ И ГРАЖДАНИ НА СЪЮЗНИЧЕСКИ ДЪРЖАВИ, КАКТО СССР, КНР, КНДР, Ирак на Садам, Иран на аятоласите и пр.
Червена гад като тебе НЯМА ПРАВО ДА ГОВОРИ ЗА "ДОСТОЙНСТВОТО И ЖИВОТА" на изстрадалите и продължаващи да страдат и проливат реки кръв за хатъра на червените си "водачи"-сатрапи народи на Русия, Грузия, Абхазия, Осетия, Ирак и още много др.
Накрая, червена гадино, само ще припомня експлозивното развитие на Япония след (наистина варварските) американски бомбардировки и че днес ДЕМОКРАТИЧНА, т.е. ГРАЖДАНСКА Япония е пример за спокоен и уреден живот на гражданите си. А путинска "Русия" (жалките останки на СССР) потъва все повече в разруха, со све "достойнството и живота" на ПОДАНИЦИТЕ си.
цитирай
20. vencivaleri1951 - Хем невъзпитано, хем арогантно, хем малко чело...
10.08.2012 16:36
unpoccolocco написа:
Смрадливо червено, самонарекло се vencivaleri1951, точно такива като тебе ни докараха до днешното дередже. Такива смърдящи гниди, които ден и нощ плачат за "жертвите на американския империализъм", от императорска Япония в края на втората свет. война - до режима на Садам Хюсеин (учудвам се, как не си ревнал и за Иран). И дето лижат задника на Путин и путинци.
Червена гадино, НЯМА НИЩО ПО-ЛОШО НА СВЕТА ОТ КОМУНИСТИЧЕСКИТЕ ДИ осенитските "лидери". АмериканИран на аятоласите и пр.
Червена гад като тебе НЯМА ПРАВО ДА ГОВОРИ ЗА "ДОСТОЙНСТВОТО И ЖИВОТА" на изстрадалите и прооще много др.
Накрая, червена гадино, само ще припомня експлозивното развитие на Япония след (наистина варварските) американски бомбардировки и че днес ДЕМОКРАТИЧНА, т.е. ГРАЖДАНСКА Япония е пример за спокоен и уреден живот на гражданите си. А путинска "Русия" (жалките останки на СССР) потъва все повече в разруха, со све "достойнството и живота" на ПОДАНИЦИТЕ си.


Мисля си колко малко е нужно на човек да се почувства значим-да напсува, да обиди някога скрит вакъде в панелката или на жалкото си работно местенце./ако го има/
Но на въпроса. В гражданската война САЩ губи над 25 % от населението си . Там за пръв път в публичното пространство се налага концентрационен лагер като понятие/превантивно се изолират хора които могат евентуално да навредят. Впрочем използвано е също, но в по меки фрми и през ВСВ срещу американци с немски и японски произход/ Пак през Гражданската е създадено и ЦРУ като основа му служи фирма от "ловци на глави" Тоест до вчера гонели, връщали, линчували роби в последствие стожер на човешките права и свободи. За сведение на автора на коментара да не прави и друг път неподготвени изказвания- Франция дава 30 % от населението си курбан през б революция, Англия там някъде през своята.
И накрая ще кажа на коментатора да използеува всякакъв сленг срещу персоната ми щом това дава самочувствие и удолетворение на изстрадалото му битие
цитирай
21. sistemite - Колега Венцивалери1951, В статията си пишеш :" Да, но това не било адекватно - писка Инджев"
10.08.2012 16:38
Мярата е много важно нещо, ето защо мисля, че това е изречението, което трябваше да ти бъде последно (в публикацията). Така позицията, която заемаш щеше да остане, като силно изразена. Защото всичко, което си казал след това изречение и примерите, които си посочил, както и персоналното "хулене" са доста оспорими и подлежащи на обстойна критика. Те не омаловажават достоверността на събитията, за които говориш, но позицията ти "олеква" и измества коментарите не по съществото на поста, а по "досадно джафкане" за дербито : САЩ и сие Европа//РУСИЯ, относно събития, било то в Ирак, Либия, Сирия и ДРУГИ ? Относно тези събития, дали ще си "крив или прав" само бъдещето може да покаже. Лично, мисля, че при Глобал-а "метър" не може да се мине, така че имай и това предвид.
цитирай
22. анонимен - Храни Инджев да те лае...
10.08.2012 16:51
ili

hui-ni, kur-ni , more ia po dobre go ebni tha da pee
цитирай
23. vencivaleri1951 - Прав сте, но
10.08.2012 17:32
sistemite написа:
Мярата е много важно нещо, ето защо мисля, че това е изречението, което трябваше да ти бъде последно (в публикацията). Така позицията, която заемаш щеше да остане, като силно изразена. Защото всичко, което си казал след това изречение и примерите, които си посочил, както и персоналното "хулене" са доста оспорими и подлежащи на обстойна критика. Те не омаловажават достоверността на събитията, за които говориш, но позицията ти "олеква" и измества коментарите не по съществото на поста, а по "досадно джафкане" за дербито : САЩ и сие Европа//РУСИЯ, относно събития, било то в Ирак, Либия, Сирия и ДРУГИ ? Относно тези събития, дали ще си "крив или прав" само бъдещето може да покаже. Лично, мисля, че при Глобал-а "метър" не може да се мине, така че имай и това предвид.


аз се водя по неговата статия. Там той ги е омешал и аз по него...Лаик след професионалист:)
цитирай
24. анонимен - Хипотетична ситуация
10.08.2012 17:48
България не е член на ЕО и НАТО. Турция въоръжава турците в Кърджалии и те обявяват автономия.
Българската армия по конституция ги напада.
Турската армия нахлува в България.
Кой е прав като ще мерим с един аршин ?
цитирай
25. vencivaleri1951 - Когато България не беше член на НАТО, а другаде член
10.08.2012 18:24
аскерът дори и не гледаше на север. Колкото до това че сме член на НАТО-бай бабо да те не срещне мечка. Гърция е член на Нато, а турците поделеиха Кипър. Колко резолюции на ОН, Европейскиинституции има да си изтеглят войската, да махнат загражденията... Турция е фактор в региона, една от най важните страни в НАТО...Ще ни пожертват и няма да се замислят. Друг е въпросът, че турци ни не щат. Знаят, че кой е се ехванал с нас не е прокопсал...Германци два пъти, руснаци, сега гледам ЕС е вече под въпрос... Искаш ли една ситема да пропадне капсулирай българи в нея.
Иначе, по принцип си донякъде прав. Руснаците се възползуваха първо от прецедента -Косово, и от глупостта на Саркашвили. Все пак Турците у нас са били два пъти в управляваща коалиция, очертава се с трети партньор да бъдат...Парламентарно са представени от силна партия. Така, че предпоставки за инвазия подобна на осетинска, косовска няма. Турците си имат кюрдски проблем, остава им и български...А и за какво сме им?
цитирай
26. анонимен - Трябва да гледаме нещата от нашата камбанария
10.08.2012 22:06
Това ми е думата и я онагледих с хипотетична ситуация. До голяма степен сме обременени от социалистическата пропаганда, която съвсем не е обективна, нито меродавна. Руснаците ми са симпатични по ред исторически причини, но българските интереси тотално се разминават с руските имперски амбиции, които не ги определя народа, а власт имащите.
Много български патриоти са го осъзнавали това нещо, дори когато са се самоопределяли като русофили.
Сега сме в НАТО и ЕО и съответно трябва да си тежим на мястото, защото от два стола лесно се пада.
цитирай
27. plamo - От коя камбанария, в България по...
11.08.2012 11:07
От коя камбанария,в България последните години се строят само джамии.А управниците ни за пореден път са ни поставили в стойка "партер"този път пред сащ и ес,а когато главата ти е по ниско от задника няма какво толкова да видиш.Е може да усетиш "големия брат"отвъд океана,или "партньорите" от ес!
цитирай
28. анонимен - plamo, а как наричаш позата
11.08.2012 12:20
При която цената на нефта на борсите пада, а цената на бензина и нафтата в България расте. Когато потреблението на бензин и нафта намалее, а цената расте. Когато зимата ти затворят кранчето на газа под някакъв измислен предтекст? Американците и ЕС ли имат нещо общо ?
Или когато е смазано с нефт е любов, а не нае*аване изотзад или има голямо значение кой е "големия брат" с големия чеп, когато ти си нае*ания ?
цитирай
29. plamo - До анонимния 28. Ти май не можеш да ...
11.08.2012 12:46
До анонимния 28.Ти май не можеш да четеш,или не осмисляш прочетеното.Написал съм..."за пореден път"и ..."този път".Ако помислиш може и да разбереш за какво става дума,а не като един съвременен Матросов да защитаваш "добрите" хамериканци и ес.
цитирай
30. dolce - май май
13.08.2012 15:28
май всичко е верно на 100% а сега интересното е докога запада ще пили нервите на русия нападайки поредните държави от оста на "злото" /разбирай несъгласните и неподчиняващи се на техния диктат/
цитирай
31. анонимен - към 28
13.08.2012 17:20
"Американците и ЕС ли имат нещо общо ?"-имат защото за руския нефт палащаме с долари , а не с рубли.После руските туристи връщат тези пари обратно в България.На практика подкрепяме американският бюджет.Така намираме допълнително обезпечение на доларовите емисии.

По темата :Кой пък е тоя Инджев?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5096453
Постинги: 1370
Коментари: 19662
Гласове: 5491
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930