Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2012 00:19 - Калинки полазиха и АЕЦа
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2447 Коментари: 10 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Спомням си преди години как момичетата от махалата или класа хващаха някоя калинка и "гадаеха" пеейки и:-...Калинке... Малинке...кажи накъде ще се омъжа...Калинката литваше и почваха гаданията.
В последно време наблюдавам едни други калинки с които гадае едно едричко момченце, но гаданията са съвсем други. Та хваща момченцето дадена калинка , слага я на пръста си и пита:-Калинке ,Малинке откъде парици за партийната касичка ще донесеш...?
Една калинка литнала към "Фонд земеделие"...и кацнала. Кацнала и почнала едни да ги върши макар, че ни стаж трудов достатъчен имала, ни образование завършено. То и защо и трябвало като баща и бил другарче на едричкото момченце. Искало се от нея единствено да не отказва парици на други другарчета на момченцето. Все пак за важност калинката си изфабрикувала диплома от странство, ама от там да вземат да кажат, че дипломата менте била и калинката била принудена да отлети от фонда
-Сложило момченцето друга калинка на пръста си и пак попитало: -Калинке, малинке откъде парички за партийната касичка ще ми донесеш?
-Литнала новата калинка и върху язовирите кацнала. А там парици много.Подръжка, поливане, зарибяване...все парици на които дирята не можеш да хванеш. И систояла калинката върху язовирите и си царувала. Царувала и се отчитала, докато един ден едно язовирче не удавило селце. Оказало се , че и тази калинка без диплома, пък и с буен  и крадлив нрав. Парички била взела където преди била кацнала, а и жена си била, заплашвала. Отстранило момчето и тази калинка тихомълком, след което пак пръст вдигнало. Този път повикало две калинки, като ги избрало що годе грамотни да бъдат. Попитало ги:
-Калинки малинки, откъде парички за партийната каса и избори ще ми донесете? Поогледали се калинките и нали били по грамотни право към АЕЦ Козлодуй литнали. Литнали и кацнали. Нищо че опит и знания в енергетиката нямали, нищо, че сериозно образование от сериозен  университет също нямали калинките се захванали устремно да овладяват атома. Едната калитка станала шеф на управителния съвет на АЕЦа , а другата изпълнителен директор. "Вся власть калинкам".
Питам се обаче следното:
-Първата калинка обърка финансите говорят на фонда и докара земеделци и фермери на жълтите павета и плочника пред Министерството.
-Втората калинка, потопи едно село
-Въпросът е , какво могат да направят  калинки в Атомна централа?




Гласувай:
8


Вълнообразно


1. alexalexalex - Венци
02.06.2012 08:43
ако те слуша човек, ще вземе да каже, че Батко и Братко ги е нямало никога, че Цанков камък не е построен, че преди калинката в Земеделието там не се говореше основно на турски и че не са ни спирали никога еврофондовете :)

Много къса памет имаш,Венци, и избирателна.
Да ти напомням ли за всички малоумщини на БСП-то или си ги знаеш?

п.с. И сега какво - Гришата няма да купи ЦСКА и пак е директивата, а?
Я си прочети някоя статийка на Г.А. (иженарицаеми "внука на Сталин") , за да ти стане хубаво на душата, вместо да плачеш за АЕЦ-а. Нищо и няма на централката - работи си.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Разбира се, че който иска да го яхат е готов и сам самар да си носи
02.06.2012 10:44
alexalexalex написа:
ако те слуша човек, ще вземе да каже, че Батко и Братко ги е нямало никога, че Цанков камък не е построен, че преди калинката в Земеделието там не се говореше основно на турски и че не са ни спирали никога еврофондовете :)

Много къса памет имаш,Венци, и избирателна.
Да ти напомням ли за всички малоумщини на БСП-то или си ги знаеш?

п.с. И сега какво - Гришата няма да купи ЦСКА и пак е директивата, а?
Я си прочети някоя статийка на Г.А. (иженарицаеми "внука на Сталин") , за да ти стане хубаво на душата, вместо да плачеш за АЕЦ-а. Нищо и няма на централката - работи си.


За теб АЕЦ е празно понятие, а аз съм работил там при изграждането на малките реактори. Такива с твоето мислене подволиха да ги закрият. Посочи ми поне един друг подобен случай в който централа да се ръководи от бакалаври по екология и икономика и трудовия им стаж да е главно в сверата на политически кабинети и позиции? Да назначиш девойче дъщеря на приятел за шеф на банка/ фонд земезелие е банка де факто/ без диплома или фалшива такава е едно, но да сложиш подобни да управляват АЕЦ е съвсем друго. Ще ти припомня само, че трагедията в Чернобил бе главно зарад човешко поведение, а не зарад техниката в централата.
цитирай
3. venziko - Да така е
02.06.2012 11:17
Много си прав. бог да ни пази от такива калинки. Поздрав за постинга
цитирай
4. vencivaleri1951 - Благодаря адаш!
02.06.2012 18:44
Просто нямам думи от подобно безхаберие. Едва ли шма подобен прецедент в света.
цитирай
5. alexalexalex - Венци
03.06.2012 07:36
кефиш ме :)
ти си всестранно развита личност и отвсякъде :)))
то не бяха активни борци, не беше СССР, не беше счетоводство, а сега и строител на АЕЦ-а, дето аз съм го закрил :)))

Да правиш разлика между мениджмънт и професионално ръководство не е толкова трудно, ама иска да се напънеш. Вярваш ли, че "новата калинка" ще ходи да цъка копчетата на блоковете или ще ги ремонтира сама, а?

Много си смешен, честно - в Чернобил се издъниха пияни до козирката ядрени инжинери, не ръководството.

А ако ти е интересно какво става в АЕЦ-а и как старите ръководства харчеха кинти - питай за залата за конференции колко пари дадоха, а аз ще ти кажа колко беше комисиона под масата.
Забележи - не техника за подобряване на безопасността, а в зала за конференции, дето я я ползват 2 пъти годишно, я не. И дето е по-модерна от залата в Хюстън (оная със совалките).

Да те питам ли какъв "професионалист" е Петър Димитров? Или Алексей Петров? Или Пикаещия във фонтаните?

поздрави
цитирай
6. vencivaleri1951 - Така е драги-годините ми са доста
03.06.2012 11:35
Бях разпределен в АЕЦ през 70те. Впрочем дружката ни Катана също, но се измъкна. "Меден месец" карах на фургон. Между впрочем през един беше и любимеца ти Румен овчаров. Просто не си влизал в предприятие от такъв тип и не знаеш какво е да си изпълнителен директор там. Впрочем погледнах днес блога на Инджев и видях, че е пуснал статия на Георги Котев. два ли можеш да ми припишеш симпатии и към двамата. Погледни ако имаш време и прочети. Общо взето Котев пише това което аз интуитивно усетих, а той като специалист с продължителен стаж на висока позиция в централата. Нямам нищо против против , а и не мога да имам против колегата/счетоводител е/ заел позицията на изпълнителен директор. Младо момче, амбициозно, но едно е да проявяваш управленчески качества като зам шеф на парламентарна фракция, друго е да си начело на атомна централа. Посочи ми само един случай където в Централа , да стоят на най важните постове бакалаври по счетоводство и екология. Това просто е нон сенс.
Колкото до Петър Димитров, пак ще те изненадам. Познаваме се много добре. Нещо повече имам пръст в трудовата му биография. Дадох навремето бройка от моето направление на филиала на института ни във Варна/примоли ми се шефката на фириала/ и го назначика /через конкурс/ него за преподавател. Колкото до "Трактора" нямам идея за него. С друг човек са били съдружници/погледни от преди два , три дена немската преса/, с друг човек са си мачкали чаршафите. Впрочем във втория случай човекът даде картбланш с подписа си за закриването на малките реактори в паузата докато приватизираше единственото ценно нещо от соца-гаража на ЦК. Защо си мисля, че си грасувал и ти за гаражната политика на този човек:)))
цитирай
7. alexalexalex - Венци
03.06.2012 17:32
кога ще схванеш, че не съм член на никоя партия. според мен нормалният човек не може да членува някъде, където някой да му казва кое и как. затова и не се връзвам на лафовете ти за Бойко.
все ми е тая дали е бил мутра и т.н. - към днешна дата е Премиер и се справя значително по-добре от Сергей и Жан. Стотици пъти по-добре :)

И като говориш за Котев - ми прочети какво е правено в АЕЦ-а по времето на твоите, Венци. Или му вярваш избирателно. Защото, ако е прав, трябва да има вкарани в затвора за по 20 години. Заради престъпления. Защото да купуваш рециклирано ядрено гориво е престъпление.

Относно Петър Димитров - аз по-тъп човек от него не познавам, честно. Никито Василев ми беше фаворит дълго време, ама Пешо изби рибата, направо. И Никито не може да му стъпи на малкия пръст, а повярвай, Никито е тъпак от класа.

Аз, да ти кажа, малките реактори не съм ги закривал, нито мой подпис ще намериш :) така че тук не ме търси.

а относно управлението - управлявам хора от поне 15 години. На няколко места. Най-много са били 750 :)
На мен, ако обичаш, не ми обяснявай какво е мениджмънт, чета лекции по темата.
И за финал - предпочитам бакалавър-счетоводител пред крадлива и лъжлива пасмина, па била тя и от най-умната партия :) защото, ако вярваме на Котев, такива мошенници, крадци и дупедавци управляваха досега АЕЦ-а, че ако няма авария (да не дава Господ) е въпрос на късмет.
Е, когато става дума за ядрени неща не искам да е късмет, да ти кажа. А рециклираното ядрено гориво е опасно, ндам :)
цитирай
8. vencivaleri1951 - Я, аз си разговарям май с бригаден командир./бройката някъде е там/:))))
03.06.2012 18:25
alexalexalex написа:
кога ще схванеш, че не съм член на никоя партия. според мен нормалният човек не може да членува някъде, където някой да му казва кое и как. затова и не се връзвам на лафовете ти за Бойко.
все ми е тая дали е бил мутра и т.н. - към днешна дата е Премиер и се справя значително по-добре от Сергей и Жан. Стотици пъти по-добре :)

И като говориш за Котев - ми прочети какво е правено в АЕЦ-а по времето на твоите, Венци. Или му вярваш избирателно. Защото, ако е прав, трябва да има вкарани в затвора за по 20 години. Заради престъпления. Защото да купуваш рециклирано ядрено гориво е престъпление.

Относно Петър Димитров - аз по-тъп човек от него не познавам, честно. Никито Василев ми беше фаворит дълго време, ама Пешо изби рибата, направо. И Никито не може да му стъпи на малкия пръст, а повярвай, Никито е тъпак от класа.

Аз, да ти кажа, малките реактори не съм ги закривал, нито мой подпис ще намериш :) така че тук не ме търси.

а относно управлението - управлявам хора от поне 15 години. На няколко места. Най-много са били 750 :)
На мен, ако обичаш, не ми обяснявай какво е мениджмънт, чета лекции по темата.
И за финал - предпочитам бакалавър-счетоводител пред крадлива и лъжлива пасмина, па била тя и от най-умната партия :) защото, ако вярваме на Котев, такива мошенници, крадци и дупедавци управляваха досега АЕЦ-а, че ако няма авария (да не дава Господ) е въпрос на късмет.
Е, когато става дума за ядрени неща не искам да е късмет, да ти кажа. А рециклираното ядрено гориво е опасно, ндам :)


Сега разбирам защо си анонимен, а то подчинените ти да не видят как разговаряш с плебса. Просто да се чуди човек на няколко блогъри тук, които въртят бизнес за много милиони, а и администрират тръстове и корпорации, и все намират време да висят в нета. То си е умение от всякъде. Аз например който имам фирма със затихващи функции и си вярвам, че ръководя няколко дами повечето над Балзаковата възраст в края на медеца трудно намирам време да погледна в Блога. Едни корифеи в този блог...Как да не получиш чувство за малоценност. Ти драги Комбриг:) направо ме срина. Кога работиш, кога спиш, кога уискито си пиеш, кога за мен намираш време на тъпите приказки да отговаряш?
И накрая...Остави Димитров и компания на мира. Хората дадоха вота си за тях. Ще дадът и за Борисов един ден. Ето ти си ръководител от голям мащаб както пишеш, а и преподавател във Вуз изглежда. Тоест имаш достатъчен кръгозор. Попитах те , ще те попитам отново?
Има ли случай в световната практика счетоводител да управлява Атомна централа с шапка над себе си -хуманитарен бакалавър. Ще разширя въпроса си. Възможна ли е в нормална страна да сложат начело на банка/Фонда е сериозна кредитна институция/ девойче без никакъв стаж, а се оказва и без щателно проучване след като е заблудила че е завършила престижен университет? Възможно ли е управлението на "Водното стопанство" също да бъде поверено на човек безобразование, а и с неуравновесен характер/закана подобна на тази на Ганчев/ и със съмнение за кражба? Понеже спомена за "Братко и Батко" по горе: Няма никакво съмнение, че поръчки между роднини, дори и когато няма влезъл в сила закон за конфликт на инетреси е укоримо деяние. Писал го е Ленин още:))) Дали да се отърве от Крупская или защото е смятал така, прокарва решението, че двама съпрузи не могат да бъдат едновременно членове на ЦК и маха жена си от Комисариата:))) Все пак не са съобщили нито един обект изпълнен от брата да е дал отклонение, освен ако не съм разбрал и братът е е правил това вълнообразно платно по зариградско, или пак той е бил изпълнител на участъка от чагистралата където сега се налага преасвалтиране? Кажи ако зваеш по случаите:)
цитирай
9. kostadin - За какви случки и случай искате да си ...
04.06.2012 15:44
За какви случки и случай искате да си разказвате ?Има само един тежък и катастрофарен случай и той е ,че я няма BG-fоткраднаха я
цитирай
10. vencivaleri1951 - И това не е най лошото.
04.06.2012 17:27
kostadin написа:
За какви случки и случай искате да си разказвате ?Има само един тежък и катастрофарен случай и той е ,че я няма BG-fоткраднаха я

"Пазарът" е известен с корупцията си. По лошо е, че това което откраднаха разсипаха...При съпоставими цени брутния продукт е в пъти по малко и около 65% е съставен от услуги.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5094457
Постинги: 1369
Коментари: 19659
Гласове: 5491
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930