Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2012 20:14 - И пак за комунизма и страховете на комунистите
Автор: alexalexalex Категория: Политика   
Прочетен: 7176 Коментари: 20 Гласове:
13

Последна промяна: 21.03.2012 21:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Този път ще започна с отговор на коментари от предишния постинг, че да не се къса нишката.

Първо за Венци - Венци, да ме прощаваш, ама нямам още 50 години. Ще ги направя, ама засега съм още не съм :) 
Има време, повярвай ми, при това не малко.
И докторантурката я направих , когато бях на 25 (бъркаш ме с Митьо Кризата, а той ти е съидейник, недей така).
Относно сравнението на Ленин (да ме прощавате) и Шекспир - ще те цитирам дословно, за да не стават обърквания (приятелски съвет - пий си Гинкобилобата, забравяш какво си написал преди 48 часа). Ето го цитата :
71. vencivaleri1951 - Ако глупостта можеше да лети този постинг щеше да стане аеродром.
18.03 20:07 ..........................................
-Втория момент...ти въобще не познаваш авторите над които се надсмиваш. Може би бъркам, но някой спомена, че си филолог. Моите почитания. Знаеш ли обаче че отзи с изъхналия мозък употребява в публицистиката си 36000думи. За сведение Шекспир в творчеството си употребава някъде около 25000. Каква ерудиция, каква памет и мисъл трябва да притежаваш за да си служиш с подобен набор от думи? Да аз съм привърженик и фен на Маркс в неговите виждания за разитието първо на човечеството и от там на икономиката , но би трябвало да съм много невеж и с глупаво самочувствие да кажа, например, че Адам Смит, Кейнс, Фридман са безмозъчни тъпанари. Всеки на даден етап "гори" с прогнози теории, но неоспоримо е че са блестящи финансисти и икономисти. Не бъди лековат дараги опоненте.

Относно сифилиса - ми чети бе, Венци, чети. Не вярвай само на партийния агитатор в клуба на БСП - в нета има материали, ограмоти се.
За кльоновете по границата - падна ми в очите, честно. Не може да си толкова ТЪП. Имаше ОТКРИТИ ЛИСТИ, как са те пускали така да си минаваш през границата, а? И паспорти имаше, ама не даваха на всеки. Кого се опитваш да излъжеш освен себе си?
И тези, дето ги застреляха на Берлинската стена ли бяха пазени от шап, а? Що не ги пускаха, а?
Викаш - не знам що имаше ограда.
Да ти кажа ли - щото бягаха бе, Венци, бягаха от най-хуманния строй, затова и строяха огради.
Просто си изтрий това от коментара, моля те - зная, че за комунистите убит човек не означава нищо, ама това е нагло (за твоя справка - последния убит на Стената е убит около 2 седмици, преди да падне, лично съм слагал цветя).
Относно масовото бягство на работници от САЩ в СССР - дай ми една цифра, моля те, ама само една.
Сталин е купувал инжинери, не работници. И ги е купувал за долари, а не за рубли.


За ОК-чо  : Мой човек, върни се в 7 клас, ама не в сержантското училище - толкова си неграмотен, че не ми се спори с теб. Първо прописваш като хората, после ще ти обърна внимание. Зная, че ти е мъчно за фуражката и зелените чорапи, ама това е, пич, природата не търпи вечно идиотите, по някое време ги отсвирва :)

СЕГАААААА

Да си дойдем на думата.
Както вчера Бекс сподели (ще цитирам обаче правилното изречение) :
КОМУНИЗМЪТ Е БОРБА НА ЗДРАВИТЕ СИЛИ СЪС ЗДРАВИЯ РАЗУМ.

Това, което се опитах да представя в предишните постинги беше много просто - да покажа (доколкото мога) несъстоятелността на "великото учение" на комунизма.
Не, за да се карам с някого, не да споря даже.
А просто да покажа с един-два лесни примера, че подобна измишльотина не може и няма да съществува.
Ако съществува някъде - то това е с терор, масови убийства и концлагери.
Защото нито един нормален човек не може да бъде равен. Всички хора сме различни. Еволюцийка, какво да се прави - оцеляват по-силните, по-умните, по-добрите.
В момента, в който станем "равни" - човечеството ще се затрие. Регрес му се вика.

Защо , обаче, комунистите скачат като ужилени, когато зададеш прости въпроси - ами нямат отговор, това е.
Ако са малко по-умни започват да цитират колко хубаво е било при Тато, ако са по-тъпи (като ОК-чо) викат Гьобелс и други националсоциалисти на помощ :)
Чунким всеки, който не се кълне в брадата на Маркс и плешивото теме на Ленин е националсоциалист. Ми не е.
И няма как да е - националсоциализмът е точно толкова гнусен, колкото и комунизма, защото в крайна сметка са едно  и също.

Уважаеми другарки и другари,
Ако искате да спорим, хайде - с факти и цифри.
С история, с икономика, с каквото искате.
Бъдете поне веднъж нормални (не, че го можете) и хайде да е нормално.


П.С. Милоооооооооооооо, алеле майко :) Ти си знаеш де :)







Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alexalexalex - за колегата Кушел
21.03.2012 20:56
синьото е не, щото съм седесар, а щото след цитата от Венци нещо се бъгна и седеше сиво - сиво и скучно като соцреализъм :)))

ахам, да ти кажа и определението за соцреализъм (това го зная от първата ми докторантура ) - ВЪЗХВАЛЯВАНЕ НА НАЧАЛСТВОТО В ДОСТЪПНА ЗА НЕГО ФОРМА ::)
цитирай
2. анонимен - Ти усмихна вечерта ми...
21.03.2012 22:57
:-))))))))))))))))
цитирай
3. babikqn - За нещо
22.03.2012 08:44
друго не можеш ли да говориш? Скучен си
цитирай
4. babikqn - Катана,
22.03.2012 08:48
katana написа:
:-))))))))))))))))


Катана, ако това ти усмихва вечерите, съжалявам......
цитирай
5. анонимен - Всъщност, като се видим на по питие, си говорим за съвсем други неща
22.03.2012 09:26
babikqn написа:
друго не можеш ли да говориш? Скучен си

Мога само да вметна нещо. Ако някое четива ти е скучно, не четеш. Ако искаш да ти е интересно, задай тема. Лично аз мога да спретна нещо поръчково, ама.. все пак, полага се труд и той има стойност.
цитирай
6. анонимен - Не ме съжалявай! Напротив! Развикай се едно хубаво, че съм
22.03.2012 09:33
babikqn написа:
katana написа:
:-))))))))))))))))


Катана, ако това ти усмихва вечерите, съжалявам......

глупав, ограничен, нямам чувство за хумор, нищо не зна и отричам закона за гравитацията. Можеш да добавиш и че съм сухар, пенсионар, дърт скучняга. Изобщо имаш поле за квалификации, голямо колкото съчиненията на Тодор Живков. Съжалавам, че не мога да си измеря възможностите /интелектуалните/ с Пантелеев. Той ме води с 145 и 1/3 обиколки.
цитирай
7. babikqn - ее,
22.03.2012 10:08
Катана, знам бе, ама точно обяснявах на Алка, че ми харесва да ви заяждам:)))
цитирай
8. анонимен - :-))))) Заяждай си се колкото щеш! Лошо няма! Така или иначе ще те мразя до гроб,
22.03.2012 12:13
babikqn написа:
Катана, знам бе, ама точно обяснявах на Алка, че ми харесва да ви заяждам:)))

че и даже след това! Ама да се заяждаш от страна на тия, които отричат гравитацията, твърдят, че Ленин води на Шекспир по брой използвани думи или че едни цици са легендарни а други ги нямало никакви.... вече ми иде в повече. :-))))
А номерът с тарабите по границите, щото да се пазим от шапа, ме задави от смях.
Аз съм бил до Берлинската противошапна тараба и да ти кажа, ни едно говедо нямаше от тяхната страна. Гедерейците бяха толкова стриктни в опазавнето ни от шапа им, че пазеха и вратите на U и S бана, когато минаваха през Западен Берлин.
цитирай
9. babikqn - Ето нещо интересно
22.03.2012 15:48
dev.blog.bg/drugi/2012/02/06/neonacizmyt-i-peshterniia-antikomunizym-otnovo-troviat-bylga.896669
цитирай
10. анонимен - Прочетох го. Лъже и маже, човека. Какво да го правиш.
22.03.2012 21:00
babikqn написа:
dev.blog.bg/drugi/2012/02/06/neonacizmyt-i-peshterniia-antikomunizym-otnovo-troviat-bylga.896669

Всъщност терминът "пещерен антикомунизъм" ми е смешен. Това, тяхното какво да го нарека? МарксЛенинов феодализъм или Народнодемократичен чорбаризъм.
Аз се смях като от хубав виц, когато те самите се карат, кой има право да бъде в техните си управленски органи, щото родът му бил по-дълго време комунистически. Аз си спомням, когато типовите биографии започваха с "произхождам от бедно семейство на работници или селяни". В превод "Дай бе бате една службица, че толкова си мога, бе батей! Че съм по верен комунист и от тебе, бе батей!Само службицата ми дай!"
цитирай
11. ok3223 - Три пъти
22.03.2012 21:48
д-р Алексчо.
Ти ли че обориш марксизмо.
Хе-Хее, с твоите ялови докторски титли.
Та в икономиката си абсолютен невежа, а и разсмиваш с евтини приказки.
С твоето многодумие и сушава мисъл.
Засилила се бълхата да прескочи слона...
Като как си ги представяш тези работи.
Както си се засилил да не прескочиш и Китай, където е на власт ККП, и се гради в момента марксленински-социалкапитализъм...
ГУЛЯМО НЕЩО Е ХЕЙ. Не ми са вярва да успееш да го прескочиш.
Ще си разчекниш читала...
АМА СИ НАЕМНО СМЕШНО КЛАКЬОРЧЕ.
цитирай
12. dimenzed - Алекс, съгласен съм с теб, че &qu...
22.03.2012 21:58
Алекс, съгласен съм с теб, че "комунизма е борба срещу здравия разум", а на субектите с червени виждания и промит мозък, колкото и да им се обяснява, те няма да го разберат, понеже логиката на съветския "мужик" не е логика на инакомислещия човек. Не си прав обаче, защото национал-социализма и комунизма са две тотално различни идеологии, които са на светлинни години разстояние една от друга (най-малкото, защото едните са националисти, а другите - интернационалисти)! Трябва ти доста задълбочен прочит на историята!

http://nkf.blog.bg/politika/2011/09/10/adolf-hitler-i-socializma.817551
цитирай
13. raders - Безспорно си интелигентен човек, ...
22.03.2012 22:08
Безспорно си интелигентен човек, Алекс, но не ми е ясно какво удоволствие ти прави да спориш с идиоти. Само последния коментар беше достатъчен, за да се проумее нивото
цитирай
14. ok3223 - За Ленин малко.
22.03.2012 22:16
Ако те прострелят 3 куршума, както е сторила АНАРХОТЕРОРИСТКАТА ВЕРА КАПЛАН с Ленин, не само ще ти съхне мозъка, но ще умираш бавно и полека, както е станало след стрелбата с Ленин.
А сифилиса е измислица на такива пишкин клакьорчета и социофоби като теб...
Ленин е имал жена, която е била почти винаги до и около него.
Ленин е бил рядко културен, начетен и скромен човек.
Идеологиите, икономическите, и държавно политическите теории на основата на които е изграден и се гради днешен Китай, се базират на теоретическите разработки на Ленин за НЕП(Новата икономическа политика) от 1921год.
цитирай
15. анонимен - Грешиш, и то много. Ще се изненадаш колко повече социализъм има в сравнение с национализма
22.03.2012 22:41
dimenzed написа:
Алекс, съгласен съм с теб, че "комунизма е борба срещу здравия разум", а на субектите с червени виждания и промит мозък, колкото и да им се обяснява, те няма да го разберат, понеже логиката на съветския "мужик" не е логика на инакомислещия човек. Не си прав обаче, защото национал-социализма и комунизма са две тотално различни идеологии, които са на светлинни години разстояние една от друга (най-малкото, защото едните са националисти, а другите - интернационалисти)! Трябва ти доста задълбочен прочит на историята!

http://nkf.blog.bg/politika/2011/09/10/adolf-hitler-i-socializma.817551

в националсоциализма. Една от причините, за които над историята на Германия е хвърлено такова покривало. Защото точно тези, които ограбиха Родината в Името на народа, ще бъдат попитани, какво толкова имахте против Фашизма и Германия
Съпоставката е съкрушителна.
цитирай
16. vmir - Алекс, правя ти евала, че си толкова идиотоустойчив.
22.03.2012 22:42
10x
цитирай
17. анонимен - Окейчо, а замлъкни, бе драги. Тия приказки ги знам от дете
22.03.2012 22:42
Но ти само тях знаеш. Не знаеш другите истории.
цитирай
18. ka4ak - по лесно е с копи-пейс!:)
22.03.2012 22:50
ka4ak написа:
19.03 09:08 92. ka4ak - Термина"Желязна завеса"обяснява всичко!
А,"Стената" на Пинк Флойд илюстрира обяснението!:)))
цитирай
19. qwertyy - До Сашо Педала
22.03.2012 22:58
Педале, не посягай на КОМУНИЗМА, империалистическо говедо американско !
цитирай
20. анонимен - :-)))))))))))))))))
22.03.2012 23:24
анонимен написа:
Педале, не посягай на КОМУНИЗМА, империалистическо говедо американско !

Аз не съм педал, може ли да посегна на комунизма? Ама да е секси.... :-))))
цитирай
21. ok3223 - Ете
23.03.2012 08:49
Язък ти за доктурантурите 3-ки.
Да сложи у един Кюп Фашизмо и Комунизмо.
Да сабереш наедно огино и водата.
Ете не стая и не стая.
По това личи колко ти е багажа филисофско-политически...
Оно и в политиката има философия, ама не е за всяка кратуна.
НАЦИОНАЛСОЦИАЛИЗЪМ БИЛО РАВНО НА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗЪМ...
Те каква колосална глупост може да дочека человек от чирачета в политическата философия.
С големи претенции и тънки знания, и слаби умствени възможности.
цитирай
22. анонимен - Окейчо драти, мили, интелигентни познавачо на политикато от вестниците.
23.03.2012 10:18
ok3223 написа:
Язък ти за доктурантурите 3-ки.
Да сложи у един Кюп Фашизмо и Комунизмо.
Да сабереш наедно огино и водата.
Ете не стая и не стая.
По това личи колко ти е багажа филисофско-политически...
Оно и в политиката има философия, ама не е за всяка кратуна.
НАЦИОНАЛСОЦИАЛИЗЪМ БИЛО РАВНО НА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗЪМ...
Те каква колосална глупост може да дочека человек от чирачета в политическата философия.
С големи претенции и тънки знания, и слаби умствени възможности.

Преди време ви попитах в коя страна и по кое време са направени едни неща за работниците. Ти и останалите комунета замълчахте, като фатмаци, хванати да крадат салама на войниците. Хайде, ще ти припомня. А ти си нАправи справката у вестнико и земи та нАпиши нещо по темата. Хайде сега да познаеш през коя година е станало това:
Въвеждането на ежегоден платен отпуск до 18 дни;
Заплащането на извънреден труд;
Четиридесет часова работна седмица;
Четириседмично предупреждение преди уволнение и възможност на уволнения да обжалва, в 2 месечен срок;
Въвеждане на здравословни условия на труд;
Държавата е ясна, кажи годината. Направи съпоставка с СССР и Франция.
За да не пелтечиш "защо пък Франция?", по същото време във Франция управляват социалистите, в СССР са милите и хуманни болшевици.
цитирай
23. ok3223 - Катанаг сан
25.03.2012 19:13
Национализъм...не е равно на интернационализъм.
Има големшка разлика.
Социализма, в социализацията на обществото националсоциалистите са били доста напред с материала.
Да вдигнеш от разрухата на войната унижена и разгромена Германия за по-малко от петилетка, и да я направиш №1 в Европа, е било едно чудесата постигнати от Хитлер. Много се чудят как го е направил...
Само едно от чудесата...Което още никой не е постигнал.
Бил е гениален тактик и слаб стратег.
Което е характерно за немците в 2-те световни войни.
Печелят много сражения и губят войните.
Слаби са в геополитиката, в голямата политика.
Чел ли си "Моята борба". Преведена е отдавна на български.
цитирай
24. dimenzed - Действително, геният на Адолф Х...
25.03.2012 21:09
Действително, геният на Адолф Хитлер само за 6 години успява да възстанови Германския Райх като: присъединява всички несправедливо отнети територии, успява да обедини и сплоти всички етнически германци в една държава, унищожава огромната инфлация, унищожава безработицата от над 6 000 000 до близо 38 000, изгражда най-модерната инфраструктура - прочутите аутобани, издига културата и модерната архитектура, възражда германската икономика като я прави независима от западните евреи и става една от най-мощните в света, а Вермахта става армия без аналог! Така наречената "победа" на съветско-еврейските пълчища и англосаксонските негодяи е всъщност стратегическа "пирова", а германския Вермахт на тактическо оперативно ниво е победител!
цитирай
25. chipollino - Опаа, чакай малко
28.03.2012 12:14
"Защото нито един нормален човек не може да бъде равен. Всички хора сме различни. Еволюцийка, какво да се прави - оцеляват по-силните, по-умните, по-добрите.
В момента, в който станем "равни" - човечеството ще се затрие. Регрес му се вика."

Това, обаче си е твое мнение - по-добре си коментирай комунизма, еволюцията я остави на друг. Как ще обясниш на хората в неравностойно положение, че няма смисъл да живеят, защото са се родили с някакъв дефект? Попринцип идеята на всяка една обществена система е да осигури оцеляване на всеки...друг е въпроса вече, дали това се прилага на практика. Иначе дай да се върнем 3000год назад в племенния строй. И под "равенство" се има впредвид съвсем друго - на всеки да се предоставя една и съща възможност за развитие, а и различията идват също от друго - едни стават художници и музиканти, а други атомни физици. Всеки се ражда с талант, въпроса е обществото и държавата да предложи еднаква възможност за всички да развиват този талант и това да се насърчава!!
цитирай
26. alexalexalex - 25. chipollino
28.03.2012 22:28
ндам :)
това с равенството винаги ме е шашкало :)

не излизай с частните случай - принципът е интересен.


върни се няколко постинга назад и ми отговори на ключовия въпрос - кой ще чисти тоалетните при комунизма ? :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexalexalex
Категория: Тя и той
Прочетен: 2416973
Постинги: 520
Коментари: 8560
Гласове: 3924
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031