Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2012 13:58 - Браво на нашето момиче!
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1772 Коментари: 5 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вече може със сигурност да кажем, че след като бразилците избраха преди малко повечеот година Дилма Русеф за президент, Латинска Америка не е вече същата.  В растояние на 10тина дена нашето момиче на два пъти направи две толкова силни послания/почти недабележими за българските медии/, че с право стана център на внимание и произведе "нерви" на служби, институти и анализатори. Първо в "дните на Давос" направи контра форум, който форум на висок глас заяви, че " че има и друг път за развитие", а не този, на тотално обедняване на мнозинството, безмислени войни и овластяване на шепа бандити държащи в ръцете си икономиката на света. След това Дилма огласи намеренията си да посети Куба/и да се срещне с Фидел/, където да се подпише споразумение за изграждане близо до Хавана контейнеров терминал за морските си превози.  Тоест освен милиардната в долари инвестиция в Куба , същата Куба, изолирана несправедливо и бандитски от явките  и предстои да стане международен порт с всички произтичащи от това бонуси.  Габровката направи това което трябваше да се направи отдавна. Гордевия възел беше разсечен. От тук натам блокадата става безсмислена и аз лично съм убеден, че в скоро време и Капитолия ще вдигне забраната. Впрочем какво чудно и Мерцедес рекламира вече с лика  на Че! Кубинците показаха на цял свят, че са достоен народ и не търчат катадневно на "Орлов Мост" да посрещат поредния Голям брат. Браво на нашето момиче!!! 



Гласувай:
3


Вълнообразно


1. анонимен - Che
02.02.2012 14:31
Друг път има и той не е тоя по който върви България.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Здравей!
02.02.2012 14:42
анонимен написа:
Друг път има и той не е тоя по който върви България.


Де да вървеше по някакъв път страната ни. Безпътица отвсякъде!
цитирай
3. анонимен - Икономист
03.02.2012 09:02
Иде БРИК!Иде и густото.тя вече посети Куба,срещна се и с Раул и с Фидел!
цитирай
4. vencivaleri1951 - Това с БРИК е стар проект.
03.02.2012 09:33
анонимен написа:
Иде БРИК!Иде и густото.тя вече посети Куба,срещна се и с Раул и с Фидел!


Според мен и трудно осъществим в цялостния му замисъл. Това което имаме за момента е проект за Терминал на стотина км от Хавана. Тоест маждународно пристанище. До вчера немислим проект. Кой какво иска да говори, но кубинците издържаха . Аз си мисля, че янките ще вдигнат имбаргото и осровът го чакат добри дни. Според мен от там където съм бил Куба и Грузия са най красивите кътчета на земята.
цитирай
5. vencivaleri1951 - Иде БРИК!Иде и густото. тя вече п...
03.02.2012 09:35
vencivaleri1951 написа:
анонимен написа:
Иде БРИК!Иде и густото.тя вече посети Куба,срещна се и с Раул и с Фидел!


Според мен и трудно осъществим в цялостния му замисъл. Това което имаме за момента е проект за Терминал на стотина км от Хавана. Тоест маждународно пристанище. До вчера немислим проект. Кой какво иска да говори, но кубинците издържаха . Аз си мисля, че янките ще вдигнат имбаргото и осровът го чакат добри дни. Според мен от там където съм бил Куба и Грузия са най красивите кътчета на земята. А иначе "Маргарита се срещна с майстора"

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5063145
Постинги: 1353
Коментари: 19564
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031