Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2011 09:37 - Въпросъът не е в Стоичков, а в нас
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 3711 Коментари: 17 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Полемиката около доктор хонарис кауза на Стоичков надхвърли тази за избора на президент в страната въпреки, че държавен глава ще избираме едва след 5 години./да са живи и здрави избраните президент и вицепрезидент/ За това време почетни доктори на ПУ ще станат още н броя личности за които ще разберат ограничен кръг от хора. Ако бъда номиниран и избран например аз, едва ли някой ще обърве внимание и едва ли някой ще протестира. Никой няма и да заплашва с публична оставка. Нито един постинг със за или против няма да се напише. Ще потъна в забвението подобно на стотици предшественици като мен. Ако отворим теченията на вестниците, прегледаме лентите в студията ще открием вероятно , че за последната седмица се е говорило повече за Пловдивския алма матер отколкото през последните 7години. Е питам аз-Стоичков ли е проблемът на Пловдивския университет, Стоичков ли е проблемът на Висшите ни учебни заведения.
Ицо ли е виновен за рухналата материална база, за нароилите се университети по колиби и паланки. Питам аз съпартиеца ми др Томов, дали така яростно е отказвал лекции в "аулата на университета" в село "Ръгни колец". Заплашвал ли е да хвърля оставка за абсолютно измислени учебни програми в абсолютно измислени университети? Едва ли? Няма да има отзвук, няма да има трибуна.
Може би не съм прав, но ще споделя, че тази оставка ужасно много ми прилича
на заплахата за самозапалване на онова момче/помни ли някой името му/ пред партийния дом.Самозапалване нямаше, но пожар стана. Бас държа, че Томов няма да напусне, но плюхме в душата на заслужил човек.
Спомням си как гледах с недоумение моя приятелка  аплодираща неистово Гунди който ни изравни/аз съм от ЦСКА/ със странична ножица. С недоумение защото същата тренираше в ЦСКА, а и аплодисментите бяха в сектор Г. Стана ми криво и не се държах добре. След няколко дена с нея гледахме "Отело" в Народния.  Бях впечатлен от "Яго" на Рачко Ябанджиев и направих коментар.
-И какво се радваш толкова, егати гадняра...
Погледнах я като треснат...и тогава разбрах. Опитах се да кажа, че е друго, че има и клубна принадрежност...Отговорът:
-Аз знам какво значи клубна принадлежност. Аз плача след тренировки от болки. Ти си само зрител и вероятно заради това не разбираш, че има моменти когато вместо клуба си , аплодираш спорта. Не я разбрах тогава. Радбрах я след две години когато трагично си отиде Аспарухов. Когато не ми се стъпваше на стадиона....Защото футболът без него не беше същия.
                                                             Дано сте ме разбрали




Гласувай:
5


Вълнообразно


1. bloger - Опростаячавеното е центъра, а не Къмъта и левичаството му!
17.11.2011 10:01
Нищета е без цвят и клубна принадлежност, како!
цитирай
2. анонимен - прекрасна логика!
17.11.2011 10:02
долу-горе, същите аргументи изтъкнаха от Съюза на художниците, когато присъдиха доктор художник кауза, на един много известен пожарникар...
защото България без него не беше същата.
цитирай
3. анонимен - Венци,
17.11.2011 10:17
извинявай, но не те разбирам. Много е объркано всичко, което си завъртял в този постинг.
цитирай
4. vmir - Отлично те разбирам и съм напълно съгласен с теб.
17.11.2011 10:44
Изумен съм от неспособността на повечето блогъри да правят разграничение между съвсем различни категории неща и да ги поставят в съответните скали на ценности и лошотии. Жалко е, че заради елементарно инатчийство, се подменят или дискредитират ценности, без дори да се забележат. Жалко за липсата на самоуважение, да плюеш който ти е доставял несравнима наслада, защото не можел да говори като някой си... Жалки, дребни душици, заменили достойнството с ината, възпитаващи мижитурцичи, които ще се кланят на посредственяци, а ще оплюват кадърните като родителите си и ще лъжат децата си, че това е достойнство и смелост, за да си обясняват децата им всичко единствено с конспирации, далавери, мошеничества, да мислят патологичната си подозрителност и завист за мъдрост и опит, и да търсят непрекъснато начини как да заобикалят законите, без да ги хванат.
цитирай
5. vencivaleri1951 - Объркано е за теб защото си далечот тази игра.
17.11.2011 12:00
angpiskova написа:
извинявай, но не те разбирам. Много е объркано всичко, което си завъртял в този постинг.

Не би казал същото да кажем "Мичмана" /Бог да го прости/
Той прекрасно разбираше, че спортните журналисти са следствие/а не начало/ на хора от типа на Ицо, Гунди ,както и друг "виновник" за регреса на ПУ-Христо Бонев.
Разбираше го и не един път заставаше срещу залитания в подобна посока на гилдията Ви.
Колегата ти Хемингуей:) има "много грехове". Пиене, жени, побоища и пиперлив език. Не в изблик на яд, а реално и съвсем публично се отказва от родината си. Отгоре на това е и комунист глупакът му. Защо не оспориш "Нобела" му?
Боби Фишер също се отказа от "чичо САМ". Стоичков е направо паленце пред изказа и действията му. Отрича ли някой гениалността на Фишер. При това и двамата са строги индивидуалисти дори асоциални бих казал.
Знам, че ще ми се изсмееш, но в своя занаят "Камата" им е равен на двамата/не го разбираш и не се мъчи/ Докато играеше дразнеше "синя" България /разбираемо е /макар, че постигна всичко възможно във футбола. Сега дразни още повече.Защо?
Погледни само школата му в Етрополе. С какви очи го гледат децата. Това е неговия "Майсторски клас" и той по нищо по долу не е от този на Кабаиванска./и това няма да разбереш/
Аз също имам своите пристрастия , но се боря с тях. Знаеш отношението ми към ГЕРБ и ББ. Това обаче не ми е достатъчно за да не призная таланта на техен симпатизант и агитатор. Същото направих и за професор Данаилов. Тогава същата истерия се получи за фонетична грешка на "Мастера" в траурен момент. Пак инициатор бе "Мамка ти" Знам кой е Стоичков, знам кой е Данаилов, но не знам кои е "Мамка ти" Има "Пулицър", "Оскар"...Световен или олимпийски шампион може би е...? На Ицо аз не съм му нужен като защитник. Той от защита не се нуждае. Болно ми е ставаме все по лоши и лоши хора не способно да оценим истинското. Бог ни е надарил с талантливи хора и това е наистина ако погледнем колко малка страна сме и какви постижения имаме. Бог ни дарил, но ние катадневно връщаме наградите му...

цитирай
6. vencivaleri1951 - Не е съвсем така
17.11.2011 12:14
анонимен написа:
долу-горе, същите аргументи изтъкнаха от Съюза на художниците, когато присъдиха доктор художник кауза, на един много известен пожарникар...
защото България без него не беше същата.

Борисов/какво имаш против пожарникарите като професия/ бе титолуван като действащ премиер, а Стоичков след кариерата си като футболист. По никакъв начин не е могъл да наложи мнението си или да изкуши академичния съвет на университета. Четвъртия футболист/и футболен деятел/ е който е получил същото звание. Не отстъпва на предшестващите го трима. Къде е вината му?
цитирай
7. vencivaleri1951 - Разбирам, че искаш да ме засегнеш, но
17.11.2011 12:16
bloger написа:
Нищета е без цвят и клубна принадлежност, како!

прекалено сложно и правописно грешно се изразяваш. Не разбирам.Ицо би го направил по добре:)))
цитирай
8. vencivaleri1951 - благодаря за подкрепата!
17.11.2011 12:17
vmir написа:
Изумен съм от неспособността на повечето блогъри да правят разграничение между съвсем различни категории неща и да ги поставят в съответните скали на ценности и лошотии. Жалко е, че заради елементарно инатчийство, се подменят или дискредитират ценности, без дори да се забележат. Жалко за липсата на самоуважение, да плюеш който ти е доставял несравнима наслада, защото не можел да говори като някой си... Жалки, дребни душици, заменили достойнството с ината, възпитаващи мижитурцичи, които ще се кланят на посредственяци, а ще оплюват кадърните като родителите си и ще лъжат децата си, че това е достойнство и смелост, за да си обясняват децата им всичко единствено с конспирации, далавери, мошеничества, да мислят патологичната си подозрителност и завист за мъдрост и опит, и да търсят непрекъснато начини как да заобикалят законите, без да ги хванат.

цитирай
9. vmir - 8. vencivaleri1951,
17.11.2011 12:48
vencivaleri1951 написа:
благодаря за подкрепата!


Въпросът е твърде важен, за да не те подкрепя заради несъгласието ми с теб по много други въпроси. Няма бъдеще държава, в която последственяци се радват на почит, а присъствието на талантите се приема за унижение. Всичко останало е второстепенно и произтича от това отношение.
Поздравления за постинга!
цитирай
10. анонимен - Икономист
17.11.2011 16:38
Привет венци!Ха,така!Добре е че отвори темата в твоя блог.Тук ще ми е по-приятно да си хортуваме.Аз все си мисля кое е първичното-яйцето или кокошката?Според мен полемиката въобще не беше за акта/да не се бърка с полов,въпреки,че приличаше до някъде/на връчването на три листа папируси на Стоичков.Ако всичко беше минало мирно и тихо,след един ден и таз история щеше безславно да отиде в миналото.Както почти всички истории на бившето величие.Боли ме за това доктор на каква кауза е Стоичков. Тон за дискусията даде оставката на г-н Томов и тиражирането и от медиите.Защо всъщност медите я побликуваха.Има една научна теория за хаоса и следствията от нея.Забележи,че след изборите вторият след бога,нещо разреди изгряванията си на медийното поле.Значи някой трябва да подържа имиджа,който стана жив нямидж.
Въобще,както знаеш от астрономията,звездите могат да бъдат джуджета,могат да бъдат гиганти,а могат и да падат от небето.Та таз паднала звезда,непрекъснато гледа сама да напомни за себе си.Тя вече е угаснала и свети с отразен блясък.Ту преди изборите напомня за себе си като обяснява колко са велики от ГЕРБ,за да се забравят скандалите за общинската собственост.Ту консул,само му липсваше триумф с ликтори на завяхналата му слава.Ту вечерта след изборите,седейки вързан като"цепная собака"не в някоя спортна зала,а в залата за пресконференции,верноподанически налая Беновска/дето сигурно е 100 000 пъти по интелегентна от него/"сядай си на Трактора,че се е е..ло мамата"!Голям герой,а? Че и кавалер.После за награда хоп-хонорис.
Та да се върнем дискусията.Тя е следствие на постъпка продиктувана от нечий морал/не се наемам да съдя прав или крив е Томов/,но това беше повод за нов шум около скучния ляв.
Ти вероятно освен инж.и икон.си и адв.,защото много яростно пледоираш за хонористичната кауза на Стоичков но ми е чудно как не разбра разликата между тезите ни.Ти твърдиш,че Стоичков е подходяш за хонорис кауза.Аз никъде не съм писал,че не е.Аз пиша за каво е подходящ според мен.Вече!
цитирай
11. vencivaleri1951 - Привет "Икономист"
17.11.2011 19:59
Брежнев владееше половината свят, пък се радваше на дрънкулки. Радвал се е винаги и когато беше в силата си, и когато стана ...персонаж за вицове и карикатури.
Какво да кажем за едно момче от гетото станало един от най големите футболисти на света. Да, той не може да се примири, с това че е бивше величие. Иска да се говори за него, иска да се пише за него, иска той да говори...Виж, аз съм ритал на "Армията". Без рамо можех да играя извън грандовете/тогава бяха грандове/ С рамо, /което имах/вероятно и в ЦСКА, при условие че тренирах усърдно. Вероятно щях да стана приличен защитник/аз затова и адвокатствам:)/. Нямах обаче мотивация, нямах и "дупе" за натовраванията...Извадих рамо и го превърнах в оправдание да се откажа. Пиша ти ги тези неща за да разбереш, че познавам до някъде нещата. Виждал съм как класни футболисти като им обърне внимание Джуров/редовно играеша на "Армията тенис/ или някой генерал сякаш крила им порастваха. Бутаха се да ги забележи, да ги спре...Тогава ми беше чудно . Спеха с най готините каки, а клечаха около корта да им каже някоя дума бай добри . Това е психологията на гетото...Може да е богат, може да има най хубавата мацка, но върхът на сладоледа е да бъде близо да силните на деня. Ицо не прави изключение, но той има и много положителни качества/както и онези за които ти говорех/ Примерно той много хвърля сили/а макар и непривично за него-средство/ за школата в Етрополе. Дечицата го гледат като Бог. Той с тях е много различен. Не вложи малко и в националния. Не се класирахме, но играхме прилично . Той скри играчите от журналистите и пое ударите върху себе си. Не му простиха и го изгониха. Пак ще повторя. Мишо Мадански е доцент и доктор и селекционер на младежите. На светлинни години е от моженето на стоичков за всичко което се отнася за футбол. Не само той, а и жена си, и дъщеря си е устроил в спорта. Не е единствен, но е единствения хванат за манипулиране на мачове. Той чете на студенти, той е старши на младежите...За какво говорим?
цитирай
12. анонимен - Икономист
18.11.2011 16:41
Хелоууу,Венци!Днес беше един тежък работен ден.Но ще намеря време малко да се поджавкаме на тема Стоичков.Хубавото е,че и двамата сме упорити хора,със самостоятелно мнение и непоклатима вяра в правотата на позициите си.
Ще ти кажа нещо - аз сигурно съм по голям катил от Стоичков.Понякога съм груб,циничен,невъздържан и меко казано лош,но....,това си е в моята черупка,в моя ареал на обитаване.И не се пъна и пъча да бъда публична личност.
Понеже нямам много време ще завърша за днес с виц:
Зима.Студ.Лети врабче.Ама му измръзнали крилата, тупнало на пътя и било на път да гибардяса.Минала крава.Спряла.Изсрала се връху врабеца.Hолямата топло лайно пльоснало върху главата му и го покрило изцяло.Врабеца се стоплил,осафирясал се,показал глава над лайното и почнал да чурулика.
Чул го обаче прелитащ орел,спуснал се грабнал го и закусил с него.
ТА: не всеки който сере върху тебе,ти е враг!Не всеки който те вади от лайната ти е приятел!И най важното - НАСРАН ЛИ СИ,НЕ ЧУРУЛИКАЙ!!!!
Бъди здрав и приятен уйкенд!Утре ще ида да зазимя вилата.Ще видя в неделя,колко си се смял на вица и какво си разбрал.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Вица е хубав и го знам.
18.11.2011 19:55
Виж "Икономист", аз се интересувам от Стоичков в качеството му на футболист,и на човек който разбира тази игра. Ти не искаш да си публична личност, не си и бил. Стоичков доста години е бил такъв и не ще да се свива в черупката си. Различни хора сте. Той и да не иска да се показва, никой няма да му позволи да се скрие. Най дребния повод при него става държавен проблем. Хиляди човечета, знайни и незнайни пердашат из дупките на татковината ни с буркани на покрива, но само при Стоичков стана скандал, при това грандиозен скандал. Журналята го дебна и му пъхаше микрофони месеци наред. Той има ли някаква вина. Боце му дал лампата и Стоичков си се вози с чумството , че има право след като Главния секретар/и бодигард на Генералния:)/ му е позволил. Сега и с доктората. Без нищо да им струва , галят суетата му , а Стоичков се оправдава. Никой не е съвършен "Икономист". Ицо иска постоянно да му се обръща внимание и е наивен и трогателно смешен в тези си желания. Това всеки психолог ще ти го каже, че е резултат, на недоимък и оскъдица в детството. От мизерията за няколко години влиза в елита на футбола, а това значи пари, аплаузи, скъпи играчки, красиви жени...Това си е шок от всякъде. После спира със футбола, постепенно , нещата се променят и него го тресе подсъзнателен страх да не се върне отново в Ъндърграунда. Това си е невроза и често реакциите са му невротични. Не е едниствения голям спортист на товадередже...Марадона, Кантона, Джордж Бест/Бог да го прости/, Тайсън...Руни е същата бира... Не искам да ми се обиждаш, но да правиш сравнения между теб и Стоичков би трябвало да си нещо от типа на Сорос...Давам го него за пример защото не знам имана в твоя бранш.
цитирай
14. анонимен - Икономист
20.11.2011 10:38
Здрасти Венци.Да е спокоен и усмихнат денят ти.Виж,след още три реда спирам да пиша и обсъждам Стоичков,защото отделих/поне аз/незаслужено много време,на една окапала круша,която сложена в буркана за сладко,може да е вкусна, но не е свежа.Просто е презряла.Що се отнася за сравнението между мен и Стоичков си напълно прав.Нямам парите му.Нямам обществената му известност.Нямам самочувствието му.Нямам подкрепата която той има от силните на деня.Не съм консул.Нямам левият му крак.Нямам неговите фенове. Но...Нямам неговата култура.Нямам неговата начетеност.Нямам неговия лингвистичен гении.Нямам неговите врагове.Нямам неговата безпардонност и нахалство.Нямам неговото отношение към България.Нямам и синя лампа.До утре мога да ти изреждам какво негово нямам.
Но ще ти кажа едно определение от времето на бащите ни,гинали по фронтовете:Ти би ли отишъл с него на разузнаване-аз не!
Изтъкваш ми като оправдание страха му от"easy come,easy gone".Ми то така е с тези при които резултатите са дошли в следствие не на дейност,която може да мултиплицира резултата,а в следствие на случаен или закономерен,но не повтаряем пик.На "форекс" пазара на такива им викат "tops" или пумпали.Въртят се докато не загубят инерционната скорост и после климват на страна и увяхват.
Баста с тоя Стоичков.Наложи се покрай него,даже да препрочета някои места от настолната ми книга на Робърт Чалдини"Влиянието-Психология на убеждението".
Просто исках да се убедя,дали не пресилвам нещата и дали пък не преминавам позволените граници на излагане на тезите си.Ако имаш време и възможност,намери я тази книжка и и хвърли едно око.Тя би била и много полезна на нашето другарче катана.В същност,той къде изчезна?Тъкмо когато просперитета и икономическите успехи у нас и на Запад заваляха като дъжд, а Русия затъва и е пред разпад.Той да не е емигрирал от рая?
Вчера беше прекрасен есенен ден.Зазимих вилата.Събрах малко ябълки и круши,а сега към обяд смятам да ида да пусна тото и да се разходя в Борисовата градина.Присъедини се
цитирай
15. vencivaleri1951 - Аз съм редовно в "Борисовата"-зарад кучето
20.11.2011 11:13
Отдавна зазимих. Виж крушите така и не прибрах. Орехите също. Остават ми мушмулите:) Къде ти е вилата?Останах с впечатление , че е тук в кварталите. Помня преди години мама взе без да знае баща ми / от негово име и по препоръката на негови колеги/ място в Симеоново./военното каре/ Разбирайки баща ми дигна огромен скандал вкъщи и започна да си събира багажа/тоест бойната готовност/ Тезите му бяха. Не взехме на хората земята , да правим вили. Да живееш в Лозенец, в къща с двор и на десетина километри да правиш вила е тъпа работа. Ако искаш природа селото ни е на 50 км. Кола имаш, ако искаш и ординарец ще ти пратя.
За Стоичков:
Аз денем и с Наоми Кембъл не бих отишъл на разузнаване./ Зиме и нощем не бих отишъл/ Всеки по предназначение.Говоримза различни неща и не за пари./поне аз/
Сорос ми е противен, /идеологически/но трябва да съм идиот за да не призная спекулативния му гений. Това имах предвид със примера. Стоичков наистина беше гениален футболист и го дължи главно на себе си. Разглеждам го само като такъв. Иначе бих си помислил ако трябва да купувам двор до неговия. Товаобаче е друга приказка.
цитирай
16. анонимен - Икономист
20.11.2011 11:28
Над Панчаревското езеро- м/у Пачарево и Кокаляне.И аз живея цял живот в Лозенец,но в кооперация.А днес времето е пекалено хубаво за да не врътна един час в парка.
цитирай
17. vencivaleri1951 - Там е по добре отколкото в Бояна и Длагалевци.
20.11.2011 15:25
Така се застрои, че няма къде игла да хвърлиш. Аз се колебаех между морето и Родопите, но баща ми се подпали на село през началото на 90те. Преживя го тежко и парите където бях отделил ги хвърлих там. После пък ми хареса и на мен, и се установих на село. Много е красиво. Хем си в Балкана , хем за 40 минути си в "Народния"/20-25 минути до метрото и с чакането 15 минути до площад Ленин/ Малцинство съм, а иначе отдавна да съм останал там за постоянно Има някакъв англичанин/работи май в Мобилтел/ Та той търсел къща в Южните квартали, но такива цени му завъртели, че се отказал/преди рецесията/ Дойде на гости на един съсед, хареса му и купи една вила. Преустрои я и живее постоянно там. от няколко години. Впрочемдоста хора живеят там и работят в София. Аз в Лозенец се върнах преди няколко години. Жинеех на прека на Скобелев.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5098515
Постинги: 1371
Коментари: 19664
Гласове: 5492
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930