Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2011 12:43 - ДЕГЕНЕРАТ!!!
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 6651 Коментари: 22 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Нищо друго не ми идва на ум за човек/да ме простите, но от този вид е/ който търси в траурните книги повод за "отстрел" на политическия си опонент.
Каратек??? Дръжки...Този ще те причака в късна доба зад ъгъла с бухалка и окото му няма да мигне. Впрочем защо в късна доба при тази "надупена журналистика", подхилкваща се за трохици от трапезата. Иначе ДАНС, съдебни изпълнители...Гафове в предизборни периоди е имало, но до такова падение не се е стигало. Да се ровиш в скръбта...в траура на един човек/дори не е важно, че това е голям актьор, любимец на не едно поколение българи, професор когото студентите му боготворят.../ и видял грешка в "некролога" да търсиш политическа полза, е пълно отсъствие на морал и етика. Трагичното обаче според мен е друго. Трагичното според мен е, че свидетели на това арогантно поведение бяха хората с камерите и микрофоните, беше и един голям творец/ Веждичкааа...Маестро си, но дребен човечец се оказа/ Никаква рекация от тяхна страна...дори поощрително хихикане:( И това не е неразбиране. Всички са наясно с разликата като ерудиция, като "вагони прочетени книги", като възпитание  между Борисов и ПРОФЕСОР Данаилов. Всички са наясно какво излъчване има единия и какво другия. Господа журналисти...Сбъркали стеси професията. Веждичка...за чий ти е това унижение? Смяташ ли, че Ламбо би си замълчал, ако някой се разходи с мръсни пети в душата ти? Жаден ли си, гладен ли си...Талант ли си нямаш? ??
Лидер на "Граждани за европеиско развитие на България"...Дръжки...Духовен питекантроп останал далеко преди Ренесанса и луднал с болеста на цезарите-да се обожестява приживе. Помислете само за момент какво би се случило ако в Стара Европа някой самозабравил се лидер направи подобно нещо с Оливие, или Делон да кажем/Данаилов е от този ранг/ Колко би се задържал на поста си...Какво биха направили медиите с този безпардонник?
Впрочем имаше подобен лидер преди близо 70 години. Първо запали книгите, после и хората... Нашият понеже /както гордо сам признава/ не е чел книги почва от хората...



Гласувай:
8


Вълнообразно


1. usandthem - Абсолютно прав си !
21.10.2011 13:09
Всичките герои, които си описал са с общ генезис, борбата между тях няма как да не е отвратително мръсна. Ламбо е велик артист, обичам го ! Суетата му го подведе да влезе в политиката, не му трябваше ! На никого не му пукаше дали артиста Стефан Данаилов допуска граматически грешки, като министър на културата обаче, стана удобна мишена. Не му отива и сегашната роля - Мастера да е чирак при Калфата ! Срам ме е за него !
цитирай
2. анонимен - Забрави "Код Червено"
21.10.2011 13:30
Но и аз съм свикнал да наричат с какви ли не епитети вашите политически опоненти.
От фашисти до хлебарки. През реститутки, разбира се. От край време ми идва да те нарека Христо Ботев, заради смешните ти плачове.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Аз също съм на мнение че не му отива като вице на Ламбо
21.10.2011 13:49
usandthem написа:
Всичките герои, които си описал са с общ генезис, борбата между тях няма как да не е отвратително мръсна. Ламбо е велик артист, обичам го ! Суетата му го подведе да влезе в политиката, не му трябваше ! На никого не му пукаше дали артиста Стефан Данаилов допуска граматически грешки, като министър на културата обаче, стана удобна мишена. Не му отива и сегашната роля - Мастера да е чирак при Калфата ! Срам ме е за него !


Мисля, че съм го писал в коментарите си, но това е друг въпрос. Това, че и Боце се изцепи също не е от значение. Това, че призваните да бъдат стожер на правилата в обществото/журналистите/ и заедно с един голям майстор като Веждичката останаха неми на тази простотия ме възмущава и плаши. Смятах да не гласувам партийно този път. Познавам донякъде Плевнелиев. В бизнеса си е много точен и няма нищо общо с миманса в който сам се вкарва. Покрай пътното строителство при него се случи на мой имот имот цената да скочи в пъти и тъй като не обичам "бояджиите" вероятно щях да гласувам за него. Дори фамилно си говорехме за това. Сега обаче нямакак да се случи . Още една подобна изцепка до балотажа и Борисов ще отреже главата на Плевнелиев.
цитирай
4. vencivaleri1951 - Виж Катана, друга е моята трапеза...
21.10.2011 14:05
katana написа:
Но и аз съм свикнал да наричат с какви ли не епитети вашите политически опоненти.
От фашисти до хлебарки. През реститутки, разбира се. От край време ми идва да те нарека Христо Ботев, заради смешните ти плачове.


"Може и гладен, но не ям каквото и да е.
Може и сам, но не и с когото да е."

Впрочем, не реагирах ли по същия начин когато "клатикурците" засегнаха Стоичков в наивната му защита на Плевнелиев и Борисов. "Клатикуреца" няма цвят...няма идеи. Позавчера е с Костов, вчера е с НВ:), днес е с "Винету"... Клатикуреца може да е различен много пъти, но е дяволски постоянен в мразенето на можещите хора. Той мрази неистово оставилите следа хора защото вижда в тях единствино своето безсмислие. Той е срещу Стоичков, срещу Ламбо, срещу Вапцаров, Срещу Цончев, срещу един толкова фин шекспировед като Валери Петров дори.
Колкото до "Смешен плач"...Не е ли пак редакция на Бакалов. Щото ако Верую не е на Ботев, то и "Смешен плач" не еби трябвало да бъде. Подкрепата е една и съща...По Бакаловски:)))

Впрочем ти не правиш ли грешки подведен от фонетичното звучене на дума? Смяташ ли че професор Данаилов не знае как се пише сбогом. Не си ли наясно какъв литературен материал преминава през ръцете на един актьор от класата и репертуяра на Ламбо? Не си ли наясно какво прави този човек на сцената? Този дегенерат си позволява да тъпче с мръсни крака човек като Данаилов...Престави си какво би направилс теб ако му се изпречиш? Или ти си от добрите, от правилните...Понякога ми е жал за теб Катана. Та Борисов е всичко това против което пишеш...
цитирай
5. анонимен - Икономист
21.10.2011 14:07
Здравей Венци.Този път според мен си сбъркал!Той не е дегенерат,той е РЕГЕНЕРАТ.На най лошото,пошлото,кариеристичното,по селски тарикатско и интересчийско от БКП.Речник на бабаит,менторски тон и самочувствие на инструктор от РК на БКП.Милиционерска наглост и пожарникарска безпардонност.По класическото определение ,що е то ренегат:"служил вярно на старата система и с цел да изкупи старите си прегрешения е още по ревностен служител на сегашната".
Това е любимеца на катана!Баща офицер от МВР и член на БКП,самият той милиционер и член на БКП."Дядо му убит от комунистите...ха,ха, ха!" Въдичка за японски декоративни пирании.Цецка - БКП, Цецо - БКП и ДС,Председателя на парламентарната група - БКП,Аню - БКП, Ръжди Вешидов- мултак,доносник,новата министърка на МРБР ,внучка на най-младият партизанин от Етрополе,член на ЦК на БКП,министър на химията и председател на комитет при Т.Ж. И още и още и още.Как да не гласуват за тях антикомунистите?
Чета във форума залутали се парасоли ,мамкаим, и други които пишат,забележи:"Ще гласувам за Борисов/не за Плевнелиев/,щото бил по-малкото зло"но с отвращение.Може би се отвращават от самите себе си?
В края на крайщата мисля,че е все едно.Каквото и да се случи,всички които са се оплаквали,ще продължат да се оплакват.Пиесата "Принцът и просякът" е neverending story.
И още - ти какво си очаквал от журналистиката? Обективност,независимост,честност.Ми това е селска девойка от прилепско или вележко,дошла слугинче в големия град и от срамежливо опипвана и щипана домашна прислужница, израства до платена шантонерка постилаща чаршафа с отнетата и девственност пред всеки който плаща или заплашва че "ще и врътне един два шамара".
цитирай
6. usandthem - Регенерат, това ми харесва !
21.10.2011 14:19
Уелкъм бек, икономисте ! :) Ще се глобяваме за стари вицове - в оригинала станишко беше на колене пред доган, дедо симо -отзад. :)
цитирай
7. анонимен - My plesure, usandthem!Но моля без ...
21.10.2011 14:44
My plesure,usandthem!Но моля без подвеждащи провокативни подбутвания към хлъзгав терен : )Нецензурни и политически вицове смеех да разказвам преди 22 години.Сега току виж ми почукали на вратичката и след усмивка на камерата с пранги в хапсията.Не,мерси.Аз съм деполитизиран и имам мнение но не съм съгласен с него.
Що се отнася до глобите,кой ли в тази страна не е глобявал честният частник.И теб ще те преживея.Кажи си цената.За един виц не би следвало да е много.Ще преговаряме!
Хубав ден.
цитирай
8. vencivaleri1951 - Забрави за жената до него "Икономист"
21.10.2011 14:44
Да, но това не ме забавлява. Ние сме взели дали, но имаме деца, внуци...
Ти минаправи мръсно обаче. Моят човек чел вечера постинга ми и коментарите. Вика ми:-Гледай , "напарника" ти в блог бг "бархатное лето" в Испания води семейството си в Испания. През есента аз не мога, но през пролетната ваканция искам да съм там.
Раздуй малко повече за тази дестинация...С кой туроператор/ако не си си бил "сам по себе"/ Къде , колко дни, и колко кинти?
Като говориш за най-млад партизанин се сещам за един случай ...
Бяхме на почивка. Станишев старши/тогава само доцент/ го назначават за главен редактор на едно вътшнополитически списание в Прага и баща ми му говори:
- И това ако е честно...Ето ти си най млад партизанин в " и отиваш в "Златна Прага"...Аз съм по млад партизанин от теб/Станишев Бог да го прости бе 25та, а баща ми е 26та/, а ме засилват в посока "Златна Панега"/имаше вероятност да поеме авиополка в"Долна Митрополия" Размина му се нов този момент беше опция/
Професор Станишева казва на баща ми...Тя още не говореше добре български...Ложка/от Евлоги/, Това е фонетичен проблем. Ти млад партизанин при Тито, а Митя при Тато...Дребния Станишев го нямаше още и в Проекция. Изненада и Дина , изненада ни и нас:)))
цитирай
9. rustocks - Те са все от сой момци! Храни единия и удари другая!
21.10.2011 14:52
Да ви светна - Бойко Борисов и Иван Славков са първи братовчеди.

Който намери разлика - ще е във обиталищата.
цитирай
10. usandthem - Честния частник ! И това е добро !
21.10.2011 14:55
Ама верно ли е толкова страшно в Софията ?! Да не са почнали да прибират хората рано сутрин ! Аз се чудя - Хитов ( кризата) ме обвинява във физическо елиминиране на хора несъгласни с властта, ама не го взех на сериозно - той си малко чалнат, горкия, ама сега и ти като рече - СТРАХ ! Ние тука в прованса още си ги псуваме властите на майка ! :) Ще трябва да приема тактиката на Маркс( Граучо, не Карл:). Той казва - "Това са моите принципи !!! Ако не ви харесват - имам и други !" :)
цитирай
11. анонимен - Икономист
21.10.2011 15:34
Стана почти случайно.Наш клиент,който почива често там ни уреди.Бях за четири дни до Мюнхен,пихме по 2-3 бири на феста,ядохме предцели/гевреци / и наденици и от там с един немец и жена му с Луфтханза до Малага.Курортчето е Торремолинас.Настаниме се в едно 3*хотелче за около 80-90 човека ,но истински три звезди.Почти до морето с прекрасен изглед и разкошна тераса.Цените след 25.09. са по 110 ойро за прилична стая за двама,със закуска и вечеря.Бяхме двамата с жена ми.Изкарахме 12 дни и ако не страдаш от шопинг мания,можеш да изкараш с около 1600 ойро,без самолетните билети.Хотела имаше рядкото и най-важното нетрадиционно ими Андалусия д'оро,което мисля,че се превежда като "Андалуско злато" или "златна Андалусия". Вероятно не се предлага от наши туристически агенции,но мисля,че спокойно можеш да си уредиш почивка в Испания и чрез агенция.Много чисто,много коректно,добро и ненатрапчиво обслужване.Чадъри и шезлонги и масичка към тях,без мутри и без пари.
Прескочихме до Марабея.Като порасна и стана истински тузар-гъзар ще ходя да почивам там.Има един разкошен "Риджънси яхт-голф клуб хотел".Сигурно 27 звезди.Текоха ми лигите и съм твърдо решен да играя тото.
Времето беше прекрасно 30-31 градуса на въздуха и 25-26 на водата,но моренцето при вятър е бурничко защото залива е отворен.Това е накратко.
цитирай
12. usandthem - ето ти сайт за тото, не за пари - за алиби ! :)
21.10.2011 15:55
http://www.powerball.com/pb_home.asp
цитирай
13. vencivaleri1951 - Искаш да кажеш, че жена ти е изхарчила триста евро за 12 дни.
21.10.2011 15:58
анонимен написа:
Стана почти случайно.Наш клиент,който почива често там ни уреди.Бях за четири дни до Мюнхен,пихме по 2-3 бири на феста,ядохме предцели/гевреци / и наденици и от там с един немец и жена му с Луфтханза до Малага.Курортчето е Торремолинас.Настаниме се в едно 3*хотелче за около 80-90 човека ,но истински три звезди.Почти до морето с прекрасен изглед и разкошна тераса.Цените след 25.09. са по 110 ойро за прилична стая за двама,със закуска и вечеря.Бяхме двамата с жена ми.Изкарахме 12 дни и ако не страдаш от шопинг мания,можеш да изкараш с около 1600 ойро,без самолетните билети.Хотела имаше рядкото и най-важното нетрадиционно ими Андалусия д'оро,което мисля,че се превежда като "Андалуско злато" или "златна Андалусия". Вероятно не се предлага от наши туристически агенции,но мисля,че спокойно можеш да си уредиш почивка в Испания и чрез агенция.Много чисто,много коректно,добро и ненатрапчиво обслужване.Чадъри и шезлонги и масичка към тях,без мутри и без пари.
Прескочихме до Марабея.Като порасна и стана истински тузар-гъзар ще ходя да почивам там.Има един разкошен "Риджънси яхт-голф клуб хотел".Сигурно 27 звезди.Текоха ми лигите и съм твърдо решен да играя тото.
Времето беше прекрасно 30-31 градуса на въздуха и 25-26 на водата,но моренцето при вятър е бурничко защото залива е отворен.Това е накратко.


Тя в кома ли е била:))) Приятели горяха с някакви туроператори в Испания и много се опллакваха та за това питам. Зет ми откри едно много прилично хотелче/по скоро голяма вила/ близо до Солун и ходим общо взето там. Абе водя и тефтерите на един приятел с хотел на морето/нашето/...Ипари не ми иска, но все едно съм на работа:)))
цитирай
14. анонимен - Икономист
21.10.2011 16:40
Венци,писах ти ти с колко можеш да изкараш, а не аз с колко съм олекнал:).Майтап бе!Жена ми е задоволена /поне аз така си мисля/ във всяко едно отношение.Още повече,че тя е по- мъничка от мен само с три години и вече и е все едно.Колкото и да ти се струва невероятно,но приличен обяд в рибен ресторант за четирима струва около 80 ойро,без твърд алкохол.Още по евтино ми беше,понеже ги плаща немеца Райнхард и жена му Лизелоте.Много готини баварци.
Аз си бях взел две дебели книжки и се протягах на шезлонга като глист.Само гадните кльощави,луничави като пачи яйца ирландци ми създаваха комплекси на биреното коремче.
цитирай
15. анонимен - Икономист до usandthem
21.10.2011 16:49
Благодаря за съпричастието,но работата е свършена на половина.Моля и за печелившите числа.Като ще е алиби - да е железно, а не "кошаревско".Освен това мисля,че в "Риджънси" май не искат само пари. Портиерът споменаваше за някакви благороднически титли,за топ-класации,за но лимитед платинени карти,за задължителните диаманти на врата на жена ти,за да ти обърне внимание сервитьора и на края за някакви бакшиши.Помислих,че говори за нашенски таксаджии, изгледах го от високо и гордо казах:Имам само банкното по 500 ойро.
цитирай
16. анонимен - Да поясня и се оттеглям. Нямам време за преливане от пусто в празно.
21.10.2011 18:52
1. От къде си сигурен, че ще гласувам, пък и знаеш и за кого? Защото твърдиш, че ще гласувам за Бойко. Убедено;
2. За Цончев и Данаилов знам повече от тебе. От първо лице, единствено число. До толкова, че мога да ти кажа и защо е приет, как и как е станал професор. Не отричам моженето му като артист, но съм го гледал само в една добра театрална роля;
3. Не очаквам от гредата в твоето око, да видиш сламките в чуждите очи. До толкова, че да се разпенявиш и за забраната на Вазов от вашите. Няма да се повтарям и да споменавам избитите интелектуалци по девети септември.
4. /последно/ Филологическа и лексикална грешка ли е да пробутваш всичко "ляво" за комунистическо? Или така ти харесва?
цитирай
17. vencivaleri1951 - Да оттеглилия се:)
21.10.2011 20:15
katana написа:
1. От къде си сигурен, че ще гласувам, пък и знаеш и за кого? Защото твърдиш, че ще гласувам за Бойко. Убедено;
2. За Цончев и Данаилов знам повече от тебе. От първо лице, единствено число. До толкова, че мога да ти кажа и защо е приет, как и как е станал професор. Не отричам моженето му като артист, но съм го гледал само в една добра театрална роля;
3. Не очаквам от гредата в твоето око, да видиш сламките в чуждите очи. До толкова, че да се разпенявиш и за забраната на Вазов от вашите.
4. /последно/ Филологическа и лексикална грешка ли е да пробутваш всичко "ляво" за комунистическо?


1Не знам наистина за кого ще гласуваш Ти си непредсказуем. Предположих зарад твоите думи. Нали каза да избираме по малкото Зло. Лично аз/обясних в коментар защо/ бях решил дате послушам, но Боце се намеси и...
2 Не познамам лично Цончев, и много малко Данаилов. Не познавам и хабилитацията на втория. Познавам обаче добре творчеството на двамата и понеже съм с цървулански произход съдя не само по това което съм прочел и видял. Съдя по тиражите и преводите на единия и по конвертируемостта на другия. Колко са българските актьори с толкова гастроли навън. Ей така между другото...Не знам какво ти е харесало, но посещаемостта навремто и сега е съвсем различна когато играе Ламбо , а не дубльора му макар, че не харесвам послената дума когато става въпрос за актьор.
3Напротив "Под игото" не харесвам, а поезията включително и загърбените стихове обичам. Лично аз мога да ти се "изрепча" и да ти покажа пълно издание на поезията му и след 9ти, но че доста стихове бяха ниглежирани е факт.
4Правя много добре разлика в нюансите на лявото, но виж твоят идол Пиночет не я прави/Цанков също/ Нали ще се съгласиш , че Алиенде няма нищо общо с комунистите и моного от избитите по стадионите в Чили също нищо общо не са имали с комунистите.

-Само един въпрос: -Одобряваш ли репликата на Борисов спрямо проф Данаилов относно грешката му в траурната книга.
цитирай
18. анонимен - Само един въпрос: -Одобряваш ли репликата на Борисов спрямо проф Данаилов относно грешката му в траурната книга.
22.10.2011 11:37
Този въпрос се казва "Падане за дузпа". Жълт картон. Първо отговори с конкретика на моите въпроси. И не ме карай да те опровергавам с факти по 4-те точки.
След Вас, господине.
Наистина се оттеглям. В тази компания от коментиращи психоаналитици се чувствам неуютно.
Апропо, за гастрол на Ламбо, като театрал, не знам. Но Джоко има в пъти повече участия на вън. За Джоко, на първо приповняне.
Защо на Стефан му казват " Ламбо", знаеш ли? Преди време беше добър човек, наивен, артист от средно ниво. Вече казах, че съм му гледал 1 единствена добра театрална роля. Но на времето не защити Христо Кабакчиев при скандала му с Владко Живков. И Кабакчиев си отиде от инфаркт. Само Гришата го защити и отнесе калая. То, цял театър го отнесе, че камо ли само Гришата Вачков.
Ама какво разбира от от култура и история на културата един посерко и прилепски аристократ? Който се кани да коли комунисти? Нищо, нали?
Хайде, продължавайте с психоанализите.
цитирай
19. vencivaleri1951 - Предполагам че говориш за Любомир Кабакчиев
22.10.2011 13:44
Легенди много драги, но Кабакчиев си отиде от този свят като председател на съюза на артистите, като чл на ЦК, народен представител ...Като какъв да го защити, ако въобще е имало някакви противоречия толкова сериозни. Той тогава е в "Армията". Без да съм толкова навътре в артистичните като теб се сещам че Григор Вачков/не мога да си позволя да го нарека Гришата:(/ почина доста преди Кабакчиев/или Любо както ти би казал/ Как и от къде го е защитавал?
Това, че Живков обичаше театъра, че имаше приятели/и приятелки:)/ сред актьорите се знае. Кабакчиев и Гецов са му близки приятели и това се знае. Може и за Гецов да го обвиниш? Впрочем там наистина се носят двамата когато Гецов излиза и играе на градус Димитров. Впрочем ако не знаеш същото го прави и Шопов с Ленин ...мисля, че в "Човекът с пушка." Става също голям скандал.
В главата ти е е просто бъркотия от слухове и полуистини. Дори не си правиш труда да ги премислиш като логика, като време. Данаилов не защитил Кабакчиев!? Кой е през 80те години Данаилов, та да защити Кабакчиев, ако въобще е имало нещо. Вачков го защитил, но той си отива доса години преди Кабакчиев...Говориш ги едни без да мислиш. Или за теб аристократът времето, истината са без значение...Вечен е само нюансът...тоест интересът/в случая да затапиш, да надприказваш.../ Няма лошо, но не подценявай аудиторията. Макар от село/нали знаеш селяните стават рано и са първи на опашката за билети:)/ тя си пие пирамема и помни доста неща:)
Не знам как Вие горе, но ние на село когато един актоьр на дадена трупа е канен в друга тропа за дадена роля казваме четой гастролира на сцената на... Това имах предвид. Ти ми напомняш, чеуспешно се представя и на снимачната площадка в чужбина. Така е. Колкото до Джоко Росич мога да ти говоря дълго. Сети се защо:)
цитирай
20. анонимен - Икономист
22.10.2011 17:54
Моля,моля,да не чувам лоша дума за Джоката!Ходили сме заедно на лов и в Странджа за прасета и в Средна гора за сърдаци!Джоката е съвсем различен от Данаилов.Той е актьора на емоцията и импулса.Неуморим катерач,спортна натура,добър пияч,забавен събеседник,бонвиван с пиперлив език.Та той на един лов на един надут балон с карабина "Бласер" и с оптика "Йена",който беше дошъл за прасета с хуманитарни патрони с остър връх,които прошиват дивеча,но само го раняват рече:"Йебем ти немачко пуцало,йебем ти самочувствие,будало-ние имети, него умети.
Джокота е пич!Да е жив и здрав!Между другото беше отличен приятел със Славчо Трънски,д-р.Косерков и Иван Винаров.Много обичаше с Иван Врачев ,Минчо Чунтов,Петко Тодоров да правят ешмедемета на "Барикадите".Лично на времето когато работех в "Металхим Холдинг" съм го водил във Велико Търново да си купува "Мазалатка".
цитирай
21. vencivaleri1951 - Топло:)))
22.10.2011 18:59
анонимен написа:
Моля,моля,да не чувам лоша дума за Джоката!Ходили сме заедно на лов и в Странджа за прасета и в Средна гора за сърдаци!Джоката е съвсем различен от Данаилов.Той е актьора на емоцията и импулса.Неуморим катерач,спортна натура,добър пияч,забавен събеседник,бонвиван с пиперлив език.Та той на един лов на един надут балон с карабина "Бласер" и с оптика "Йена",който беше дошъл за прасета с хуманитарни патрони с остър връх,които прошиват дивеча,но само го раняват рече:"Йебем ти немачко пуцало,йебем ти самочувствие,будало-ние имети, него умети.
Джокота е пич!Да е жив и здрав!Между другото беше отличен приятел със Славчо Трънски,д-р.Косерков и Иван Винаров.Много обичаше с Иван Врачев ,Минчо Чунтов,Петко Тодоров да правят ешмедемета на "Барикадите".Лично на времето когато работех в "Металхим Холдинг" съм го водил във Велико Търново да си купува "Мазалатка".


И аз от там го познавам, но не от лов. С лова приключих през студентските си години. Бях отскочил до село през зимната ваканция. Беше люта зима и на сутринта
гледам една кошута изпохапана пред двора, а до нея малко.Беше го довела и след малко издъхна. Освестихме дребното и го оставихме на хранилките...Дано са го взели ...Най интересно е че каракачанките не бяха скочили на сърната, само лаеха да ниизкарат да видим какво става. От този момент свърших с лова, даже дивеч избягвам да ям. Все ми се струва, че може да е от дребното:(
Иначе като малки си идкарвахме джобни от прасета. Крадехме на старците обрезите и в царевичака за прасета. Мажехме се дори с фекалии да не ни усетят. Не съм бил, но разправят за едно съселянче как случил на лайно от разгонена свинка и сато го юрнали няколко нереза из кукуруза... Подле месото на ханчетата...
и те доволни и ние...Сега пък с тази оптика си е направо убийство...То и животни не останаха. Преди градините не можеха старците да опазят...Това лято на два пъти видях сърни, и един път елен. Виж прадета има повечко, но ги мразя тях...
цитирай
22. ploudinperper - Много смрад тука!
23.10.2011 09:54
Много смрад тука!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5090204
Постинги: 1366
Коментари: 19654
Гласове: 5490
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930