Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2010 12:25 - Катана свири сбор..."Братя на оружие"
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1732 Коментари: 8 Гласове:
2



Чашата преляла...По добре да се мре отколкото Доган да декларира милион евро приход, а Милер да се разхожза като валия из РъБъ. За друго се беше подготвил преди година и нещо Катана. Той тогава и бе шеговит, разкрепостен. Затапваше тръби от Изток, погребваше атомни централи, градеше щитове по източната ни граница/срещу КНДР/, а черешките в тортатата бяха Позитано в раирани костюми, орязани пенсии на тук таме останалите антифашисти и всякаква бивша номенклатура. Да и паметниците на руски войници съборени. Като противовес да се издигнат такива на братята янки. Изведнаж след година и нещо Катана разбира, че обещаното не е като даденото и се хваща за кобура. За кой ли път Сен сеят е разочарован, за кой ли път е крекал, викал, бюлетина пускал...и напразно. Решението на съда за хонорара на Доган направо го уби. Не можел бил съдът да осъжда по закон деяния от преди самия закон. Това последовател на Ванче Михайлов/ а Катана е такъв/ не може никак да разбере. Да има някакви пари и да не могат да се конфискуват. Га че ли Ванче имоти и пари, само по закон е конфискувал.
Пъг и наглецът му турчин не само че взел парите , ама и ги декларирал, та да дразни сен сеят. То във ВМРО са давали консултации още от време оно, но пари не са декларирали. Който пък не е искал да бъде консултиран е окъсявал с една глава...То и Стамболов и Стамболийски знаят как стават тези консултации... Та Катана реши и той консултации да дава. Като начало на " Икономист" и моя милост. Учудих се защо, но после отговорът дойде от само себе си. Оказа се , че стана въпрос за пари. За дребни пари, но Катана като истински последовател на Ванче-пари взима, но пари не дава. А катана има да дава...За почерпка... дребни парици, но важен е принципа. Случаят е следният...през пролетта се обзаложихме/ "Икономист" и аз/ с Катана, че ще катастрофираме финансово до края на годината/страната ще катастрофира/ Извън баса му казахме, че и договорените енергийни проекти ще се случат независимо от приказките на Боце и желанията на Катана.  Катана ни каза, че всичко това няма да се случи, а за бюджет и финанси отговаря с почерпка  ако прогнозите ни се сбъднат. Да, но времето потвърди приказките ни/комунетата понякога познават/ и катана трябва да изпълни облога. Точно това обаче той не иска и свирна сбор. Кръв ще лее, но пари не дава.
Сега искам да успокоя  и предупредя Катана
-Мы с "Икономистом",  "пием, но только на своих"...
-И двамата сме авджии...за него не знам, но на мен и дядовците ми са били такива.
Аз лично още преди да отида в казармата със затворени очи сглобявах пистолет. Не те плаша с това. За теб имам друг подходящ инструмент. Нали знаеш , че имам конче на село. Е имам и камшик...
-Накрая /но не и на последно място/ искам да ти напомня, че мрежата не е толкова свободна зона. Тези момчета където днес управляват, може да не знаят как се връзва бюджет, но как се връзва човек/в патрулка, в багажник...няма значение/ знаят. Ще те вземат на сериозно и ще ти почукат на вратата. Хем ще те бият хем ще те...


Тагове:   оружие,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. dolsineq - Да се помолим на св. Никола и да стане ...
20.10.2010 20:42
Да се помолим на св. Никола и да стане чудо...
цитирай
2. анонимен - само не разбрах, плашиш ли ме
20.10.2010 22:16
и с какво? Че ще ме срещнат някои от вашите и ще ме смелят? :-)))))))))) Е, всеки си плаща цената за позициите. Аз съм готов. Ти не си. Ти скимтиш и се вайкаш, Икономиста наглее. И какво? Това нито оправдава стореното от БКП/БСП, нито някой ще ви заобича или зауважава. За огромната част на обществото сте си просто представители на организация от убийци, крадци и лъжци.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Не те плаша Катана.
21.10.2010 04:21
На "нашите" не пречиш. Напротив такива опоненти като теб със свещ търсят. Говоря за твоите/чиято икономическа политика защитаваш/...може да те вземат на сериозно за това с оръжието където се каниш да вдигаш. На власт са и такъв "въоръжен и опасен" като теб току виж ги подплашил :))). Кого ли не биха по погрешка...та за теб съм се притеснил. Колкото до вайкането, не си спомням да съм се вайкал в личен план. Колкото до обществото какво мисли...имаше не едно допитване до него и като социологически изследвания, и като теливизионни допитвания. Та то обществото ясно и недвусмислено си каза, да мястото на лидерите на БКП, за мястото на интелектуалците симпатизиращи на лявата идея, за построенето от тази шайка /според теб./ Показа и къде е в душата му любимата ти Русия...При това последното изследване беше на янките... Преди няколко месеца на Вилата станах свидетел на спор между две съседски хлапета-10, 12 годишни. Та спорът им беше Славчо Трънски генерал ли е или учител. /и двете хлапете бяха прави , ако не знаеш за второто/ Не са били родени когато почина, семействата им не са свързани пряко с антифашистката борба, а знаят за него...Толкова за уважението.
цитирай
4. анонимен - Икономист
21.10.2010 12:50
Рекапитулация/за тези на които значението на думата е известно от работа,а не от Уйкито/.Установява се лесно,като се прегледат писанията на Венци и Икономист
1.Венци"скимти и се вайка"-т.е.циври безпомощно и се оплаква.За какво циври?Няма свой бизнес?Дори и трудно,но се храни сам.Има проблеми със семейство и социален статус?Чака от някой нещо или разчита на себе си?Оплаква се от какво?От това,че тъпи управници съсипаха България?От това,че безплодни и импотентни драскачи го попържат за идеи и убеждения?От вилата си?Не бе катана,не си разбрал-думата е"недоволен".Циври и се оплаква този който не прави нищо,защото не може или не знае как да се справи.А аз оставам с убеждение,че Венци все пак има поне бензин да иде до ранчото си.
2.Икономист"наглее"-от църковен старославянски"бърза".Част от синонимите на тази дума са"упорит,настойчив,самоуверен".Абсолютно вярно!Но той е такъв поради същата причина,поради която Венци не циври и не се оплаква-знае как да се оправи в живота и разчита на себе си.И си бърше сам гъ.а!
Да разгледаме и блога и постовете на констататора:
1.На него са му изяли други чорбичката и са му спали в легленцето.
2.Той не може да направи нищо срещу това защото:
-комунистите са му отнели собственоста върху средствата за производство и земята от която предците му са получавали рента от ІІ род.
-образованието си е получил в комунистически университет,чийто насила натъпкани в главата му знания са били силно политизирани и обвързани с плановото стопанство и са непригодни днес.
-поради същата причина,днес 21 г. след падането на комунизма,не може да си намери място нито под слънцето,нито под луната.
-понеже е ощетен морално и материално,но е обезщетен материално само частично и няма силите идеите подходящата политическа платформа и подкрепа,да получава благини без труд,избива комплекси чрез оправдания защо не може.
-за да подплати обоснованноста на претенциите си се изживява като морален,но гладен съдник и иска процеси и ако може малко кръв.
Кой скимти
цитирай
5. анонимен - Икономист
22.10.2010 11:14
Привет Венци.Не искам да ти налагам моето мнение, но гледам,че пишеш неща за ПФ,които нямат нищо общо с истината,а и на всичкото от горе са проверими.Казвам го защото се броя за някакъв специалист с около 20 тина години стаж във финансии и частни такива.Може да съм на ясно с малко неща, но от застраховане,лизинг,здравно и пенсионно осигуряване,инвестиции,борси,дългови инструменти разбирам и с това си вадя горчивия хляб.Нито фондовете са празни,нито персонала им е голям,нито имат такива разходи каквито обявява доктора.Да не говорим за това,че парите или активите,ако се прехвърлят на държавата ще потънат в кюпа на НОИ и ще го духат вложителите.Ами нали хората са сключили договори за възлагане на управление на средства с фондовете.Договорите не се прекратяват нито от ПОД нито от хората.Какво е това освен нарушение на конституцията.
В същност пиша ти това само за да ти предложа да прочетеш нещо преди да твърдиш,че тази стъпка е правилна.Примерно сайта на КФН и сайтовете на някои пенсионни дружества.Там не може да се лъже,защото те са подложени на :
1.вътрешен одит - ежемесечно
2.външен одит - защото повечето фондове са към застрахователни компании с външно участие.
3.задължителен съгласно закона държавен одит.
4.ежедневни справки за вноски по осигурителни полици защото са ценни книжа под отчет и управление на агрегирани сметки.
5.контрол от Управление Емисионно на БНБ и Дирекция "Държавно гарантирани дългове и ценни книжа" на МФ,комисията по Застрахователен надзор /защото пенсионото осигуряване е своеобразна застраховка/ и други.
Така че, с цялото ми уважение,моля не заприличвай на катана.
цитирай
6. vencivaleri1951 - за Икономист
22.10.2010 15:02
Виж, аз разсъждавам като плановик и счетоводител. Прочетох декларацията на фондовете и ето техните данни.
Събрани до сега около 460млн лева. Наличност около 490 млн. Последното голяма част инвестирано в ценни книги с падежи в бъдещето и с неясна доходност и вероятно недвижимости пак с неясна реализация...Нали разбираш, че като сложим инфлацията къде отиват нещата. Имаме доходнаст около 6 %, а инфлация около 50% за тези 10 години. Въобще законът за тези фондове беше глупав. Най вече с контролът. Те не могат да контролират/нямат апарат, правомощия.../постъпленията НОЙ преди, а сега на агенцията по приходи /пък въобща/ не им пука общо взето за това. Разбираш ли да ми се хвалят, че видите ли имали наличност по голяма от внесената е смешно. Още повече, че след тези борсови сривове каква ще бъде цената на книжата в които сме вложили, а някои ще имат ли въобще цена...Недвиживостите също паднаха доста, а е заприходено по изкупни цени...Не съм специалист по тези неща/аз съм по простите сметки/,но и ти ми се струва, че се хвърляш в случая за честта на пагона. Имам някои бивши колеги които са в управителните съвети на фондовете. С един , двама подържаме и връзка. Не са розови нещата Приятелю. Аз не знам дали въобще това може да стане с отнемането на управлението на средствата. Не знам дали не е атакуемо в съда Не зависимо какво се получи трябва да се промени закона. Аз също съм потърпевш макар, че съм бил против тях, но с жена на глава излиза ли се:))) Един от приятелите за които ти писах по горе хвана жена ми за канарче и макар и двамата да не ни ловеше задължителното пенсиониране тя толкова се беше нахъсала за изгодна инвестиция, че ме набута да платя по 120 вноски и на двамата на куп. Освободени сме били от данъци и проче.. като чели плащахме всичко което трябваше. Вървяха ми тогава по добре нещата платих, като знаех, че ги хвърлям на вятъра. Бяха сума ти пари и ако ги...Абе гледай Горбачов, не питай за мен-мъже под чехъл:)))
цитирай
7. анонимен - Икономист
22.10.2010 19:18
Венци,надявам се внимателно да си прочел какво написах,но акцентирам,не върху стабилитета и просперитета на ЧПФ,а върху лъжите на Борисов и неговата пасмина,срещу смешните и некадърни обосновки на неправомерните и противозаконни действия,които смятат да предприемат и срещу журналистическата проститутска дейност и папагалската услужливост в полза на властимащите.Разходите за издръжка ли са верни?Броя служители?Коли и секретарки.Глупости.Няма и не може да има по ефективно управление на тези фондове от частното.Най малкото защото те провизират средствата пропорционално в ниско,средно и високо рискови инструменти.Държавата и нейните некадърни послушковци ще инвестира тези пари в нискорискови и съответно носещи почти нулев приход инструменти.А ако 5 пенсионни фонда държат между 7 и 12 % ВСЕКИ ОТ ПРОСПЕРИРАЩО ПРЕДПРИЯТИЕ,КОЕТО СЕ ЛИСТВА НА БОРСАТА ,и държавата вземе от тях не парите,под предлог да не се обезценят акциите при продажба,а книжата,кой бе друже става мажоритарен собственник?Интересен е и правният казус.Аз съм подписал договор с фонд.Нито аз нито фонда искаме да канцелираме договора.Кой кого съди тогава за неизпълнението му.Ми аз може да искам да сключа друг вид договор с държавата и да поискам от нея щом е толкова курназ по високи дивиденти.А тя даже няма да разговаря с мен.Катана,който обича турцизмите би казал"зорлен гюзеллик,олмаз".Мене в същност ме боли.Аз нямам първа категория пенсионни вноски и сигурно няма да дочакам да ям държавен хляб от пенсия,въпреки че плащам като поп пенсионни вноски.
Въобще спорът ми с теб беше принципен,а не за конкретен измерим финансов резултат.Но това което писах при катана,за това което ще се случи на борсата и с други имотни и дългови и облигационни инструменти е сигурно!Помни ми думата,няма да се хващаме на бас.
Бъди здрав!
цитирай
8. vencivaleri1951 - За Боце не говоря, той е непостижим в изказа и компетентността си:)
22.10.2010 20:12
Аз по късно се сетих, че правих договор и се замислих как Боце ще ги развали. Виж аз съм си комуне от всякъде и не можешда ме обърнеш. Понеже знам как си будалкам ревизорите и за това имам съвсем друга гледна точка по въпроса. Бих сметнал какво ми трябва да преразпределям и ще оставя само един данък- ДДС например. 25, 30% колкото трябна толкова. От него вече разпределям по пера. Бих въвел и драконовско законодателство за данъчни измами със съответния контрол. Бих и създал и добре платен вътрешен контрол с бонуси върху разкритото. Бих оставил само солидарните стълбове и в пенсионното, и в медицината поне до момента/а дали у нас ще дойде и друго/ в който бихме могли с вноските си да натрупваме. Виж с два пъти по 120 вноски можех тогава да купя като Цветанов някое жилище или злато. Жилището се изплаща за около 12, 15 години с наем и ти остава. За златото да не говорим как литна, но нали ти казах, че съм под чехъл... Тя извън работата си се беше хванала да лови шарани за "Доверие" Май си останах единственият...Купи си разни неща с комисионната))) Да е жива и здрава , иначе е готина...Е да имаше и малко чуждо в нея:))) Иначе и тя за комуне се пише, но все някакви бизнеси върти и накрая баш комунето покрива дефицити...)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5103721
Постинги: 1374
Коментари: 19686
Гласове: 5497
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930