Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2010 16:40 - Ако ходиш при жена си богаташ
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 543 Коментари: 0 Гласове:
1



Днес дойде при мен един съсед живеещ постоянно в селото където е вилата ми. Бяхме сеуговорили да ми направи в късната есен и зима две бурета, врата , и други неща. /Изчакхвахме до тогава да изсъхне още метериала/ Помоли ме авансово да му платя. Дадох му парите и полюбопитствах защо са му нужни , а той като че ли само чакаше да го попитам. Каза ми, че миналата есен направил криза на апандисит и се наложило операция по спешност. Бил осигурен като социално слаб. Имал над 40г трудов стаж като техник и квалифициран работник на различни места, но миналата година останал пролетта без работа. Две години му остават до пенсия и никой не го взима. Преместил се на село и сади градина, гледа домазлък и поработва тук таме.Иначе точките за пенсия си има и чака само догодина да навърши годините. Да ама операцията му обърква сметките. При проверка се оказва , че ходил в чужбина няколко пъти. /има си в сръбския Димитровград една женица...той е вдовец. и тя идва , той ходи да се видят и да и свърши нещо по къщата. Миналата година се ходеше с паспорт и от там са го хванали/ Ходи в чужбина значи е богат. Никой не го пита защо и как ходи. Често ходи и пеша човекът. Седем, 8 км е от село до там. Тръгнал съдия да го описва  и му дал срок да плати. Уплашил се човечеца и идва за пари. Мамицата и на такава държава, мамицата им на такива бирници.


Тагове:   богаташ,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5102735
Постинги: 1373
Коментари: 19676
Гласове: 5496
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930