Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2010 13:22 - Най добре фелацио Катана...
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 13820 Коментари: 49 Гласове:
-6

Последна промяна: 14.09.2010 03:44


Блогърът Катана е избрал никмейна/самурайски меч/ си не случайно. В постингите си  той "реже" глави, разсича тела, на всичко което шава и не попържва сутрин "левите", и не показва вечер кукиш на "Матушка Руссь". Няма умора, няма насита  Катана. Изградил си е свят и не влезеш ли в него те прави на ростбив. Все пак сен сей е Катана, дава ти шанс преди да те отделка, предлага ти меча да си направиш сепуко т.с. да се покаеш за всички безумия от близката и далечна история. Като се почне от разпването на Христа, мине през кладата на Бруно, та се стигне до дефицита на Дянков. За него Содом и Гомора , Сицила и Хибрида са съответно от двете страни  на Нева и Волга. Най обича  Катана обаче да говори за лагерите, трибунала и национализацията след 9ти септември. Любима тема му е и безчестието и некадърността на офицерството ни след същата дата. Прави го компетентно и обстойно според статуса си на охереец /охранител,нали това са както се вижда най компетентните и стойностни хора у нас:)/  служил близо до полата на мама и пуснал някой друг куршум преди да се закълне във вярност към партия и държава.  Предполагам, че ще ме репликира и ще каже че е бил незаменим специалист при локаторите и станциите на Божурище и Доброславци , но ще му кажа,че макар на възраст си пия редовно пирамема и помня много добре как протичаше службата на тези незаменими специалисти  С манлихера на гръб , а със свободната ръка джобен билярд в клина:) Не искам да бъда разбран погрешно -в"джобния билярд" когато е в мярка. няма нищо лошо, но извадиш ли го на показ в постингите си  е показателно за липса на хигиена и болезнена компенсация. Нали си спомняте психолозите са стигнали в практиката си до извода, че пристрастието си към оръжието, още повече отъждестяването  с такова е компенсация-продължение на пениса. Не е задължително да имаш еректилна дисфункция, да ти липсват сантиметри...Достатъчно е да смяташ че всичко се върти около пениса ти, тоест мислиш с частите под кръста си. И Катана си мисли така, премятайки това което е докопал с ръце в нескончаемия му джобен билярд. Мрази неистово "караулката" макар, че тя досега е единственото убежище/другаде не е бил/където е получавал"оргазмите си" и мечтае в мислите си за лачени ботуши и пелерина. Същите тези ботуши натиснали в отходната яма изкуственото око на Гео Милев/истинското е загубено в битка за България/ и настъпили таланта на Йосиф Хербст. 
Прехласва се по онези "катани" подсигурила глави/срещу заплащане/ за кървавите хора , за онези "катани " затворили очите на децата от Ястребино. Почувствал обаче, че няма да се сбъднат мечтите му продължава с "билярда"...Лагери, трибунал, национализация...Да, Катана имало ги е  и е трагедия за страната ни, но и трибунала е наследен/ЗЗД/, и лагерите са наследени. Бесилките и куршумите също... Кушел би ти казал, че действат закони на физиката. Един от тях гласи , че на всяко действие има равно по сила и обратно по посока противодействие. Тоест за платата на детските главици от Ястребино идва и разплатата.Тя/разплатата/ в редици случаи е била прекомерна, жестока и несправедлива, но мъката  и мизерията драги ми Катана мяра нямат. Сега ме питаш защо фелацио...Ами по благозвучно, по западно е някак си от      еб-не  , а иначе ако не си разбрал...Да го духаш Катана


Тагове:   най,   фелацио,


Гласувай:
7




1. анонимен - aman ot gluposti na kilogram be, kak ...
12.09.2010 17:58
aman ot gluposti na kilogram be , kak moje da ste tolkova izprosteli nared !!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
2. ran - яяя европеец!
13.09.2010 13:44
тва фелациото от матушка рус ли го научи
или от ястребино
срама нямаш ли?
цитирай
3. dolsineq - ". . . Един от тях гласи, че на ...
13.09.2010 23:25
"...Един от тях гласи , че на всяко действие има равно по сила и обратно по посока противодействие. Тоест за платата на детските главици от Ястребино идва и разплатата.Тя/разплатата/ в редици случаи е била прекомерна, жестока и несправедлива, но мъката и мизерията драги ми Катана мяра нямат. Сега ме питаш защо фелацио...Ами по благозвучно, по западно е някак си от еб-не , а иначе ако не си разбрал...Да го духаш Катана" - наистина ли си убеден, че Катана ще го духа? А кой да го духа за скритата информация от няколко дена, през което време ние и децата ни ядоха и пиха отровена вода и храна след Чернобилската авария? И какво направи тогава официалната власт? Донеси си от чужбина храничка и водичка, а на останалите "майната им!".
цитирай
4. vencivaleri1951 - Дулсинея приемаш буквално израза...
14.09.2010 01:14
Такива искри между мъже са позволени и изказа ми бе реципрочен на постинга му и разразилата се дискусия около него. Ще ти отговоря и за Чернобил, но ти ми отговори кое не е истина/ама честно/ от това което съм написал. Катана нападна скъпи неща за мен по грозен начин. Индиректно нападна родителите ми, а те са достойни хора-майка ми преподавател, баща ми военен ,летец. Нямам причина да се срамувам от тях/да са живи и здрави/ Да разгневих се, но отговорът ми бе по скоро ироничен отколкото невъздържан. Финалът ли...а заглавието което ме предизвика? Сега за Чернобил. Виж Дулсинея има два похвата в такива моменти. Англосаксонския-директно истината-лекарят ти казва всичко-и средиземноморския, до последно ти дава надежда. Спорно е кой е по верния. Храни от чужбина-това е блъф драга. Радиацията е навсякъде и се разпада векове. Във въздуха, в почвата, във водата. Догодина тревата която ще порасте е с "ренгени". От там вмлякото , в месото, в зърното..и така с години. Защо не се разгласи. Ами зарад паниката и сбъркаха според мен защото се разбра и се започнаха какви ли не "рецепти"-да се пие мин вода, йод...Точно обратното. Минералната вода е в известна степен с по голяма радиоактивност от обикновенната, за йода да не говорим...Военните , через сателитите първи разбраха случилото се и като местоположение и като сила на радиацията. Баща ми беше на сравнително висока позиция в кариерата си , бил е наясно с нещата, но не сподели в къщи. Смяташ ли , че не би направилнещо ако е могло и ако е било толкова опасно за сина и внуците си? Драга Дулсинея, аз малко разбирам от тези неща. Уверявам те, че и в най пиковия момент радиацията над страната ни е била в пъти по малка отколкото например на Орлов мост в пиковите часове. Има още няколко такивакръстовища вСофия също. Прочела ли си някъде да предупредават живущите там. На солариум ходиш ли? :) Мога да ти кажа защо се разрази тази буря у нас зарад Чернобил, но само ако желаеш
цитирай
5. dolsineq - Винаги с усмивка!
14.09.2010 06:37
Красивата усмивка е от 32 равни, бели зъба... За да я запазите, пийте всяка сутрин по две валериянчета!...:)))))))))))
цитирай
6. ploudinperper - Пич, ти наистина си доста зле!
14.09.2010 09:40
Сдържай се, ще те вземат на подбив.
Дребнавичък и страдащ от синдрома на малките пишки - дребен лъжец.

Лъжеш за баща си, че не ви е предупредил в къщи.

Ще ти разкажа една случка от онова време, за да е ясно, че проблема с неинформираността на хората се преескпонира. Въпреки това не искам да си мислиш, че оправдавам решима. Напротив-
Та онази година няколко семейства бяхме решили за се поразтоварим из балканите,
защото по 1-ви май се събираха няколко дни почивни.
Изходната ни точка за тръгване към природата беше едно средногорско село в пловдивско. Докато се пооправим и натуткаме пиехме бира и слушахме радиоточката (древният селски нет). И досега не мога да проумея изявлението на селският кмет в директно обръщение към хората. В прав текст се казваше, че има авария в Чернобил(ние знаехме)и че са възможни поражения вследствие радиоактивните отпъдъци. Предупреждаваха се хората да не стоят на открито, да не консумират зарзавати без да са добре измити. Да се пазят животните и тям подобни. Това беше преди вечерта Григор Стоичков да излъже то телевизията, че опастносТ няма.
Кой от хората можеше да си представи, че тюфлека ги лъже най-нагло.

Ти си лъжец. Откровен . Безскруполен и ограничен.

НЕ МОЖЕШ ДА ИЗМИЕШ НИТО ПОЗОРА, НИТО ОТГОВОРНОСТТА НА ЧЕРВЕНИТЕ ОТРЕПКИ!


цитирай
7. vencivaleri1951 - за 6Дребнав...може би, с малка пишка...вероятно, лъжец...никога
14.09.2010 12:46
Не виждам къде е спорът тук, освен за някой и друг сантиметър, но това засяга само скалата на болезненост/на синдрома който ме мъчи/ Определено споделих мнението си, че не смятам заправилно премълчаването за трагедията и за това, че радиоактивен облак пътува в наша посока. Къде са различията? Как да те уверя, че баща ми наистина си замълча-няма как. Не манифестирах/на други дати бе института ми/ този ден и със съпругата бяхме на вилата при техните идори направихме преход от Карлово до хижа Рай./Тъст ми/Бог да го прости/ между другото също бе военен, гл инженер на 2ра армия!? и е знаел, но не е счел за нужно да ни спре от прехода например. Виж "пич" казах и на дулсинея, черазбирам малко от тези неща.Първо израснал съм в семейство на военен, второ учил съм в ШЗОто за последствията от ядрен взрив. Няма ефективно предпазване от радиоактивен облак освен ако не стоиш в специално скривалище с филтриран въздух и излизаш навън с хим облекло и бутилки с кислород. Да видя по ТВто някой от трибуната на мавзолея да посреща така екипиран демонстрантите? Часове, на открито, на площад...и се пазели от "облака". Взимали храна от чужбина? Та не храната в момента/тя се дезактивира лесно-с вода/, а храната след година например ще бъде значително по заразена.. Частиците се просмукват в почвата, от там втревата, в млякото, месото, зеленчуците, плодовете... тоест влизат в структурата и дезактивирането е невъзможно. За това говорех, а не че правилно са постъпили като са скрили. Криеха много неща...дори скриха и за действителните поражения от свищовското земетресение:( Това е друг въпрос и отново нееднозначен. Ето в западните балтийски страни /най наситен рад облак/ съобщиха подробно. Някакви мерки да препоръчаха? Официални имам предвид...иначе "шамани"...Сега нещо друго "пич"...Синдромът на "малките пишки" е компесаторно следствие и някак помага на индивида/тоест аз/ да се справи с проблема. Комично но сработва.Трагичното идва когато живееш с манията, че "голям го вадиш",а отсреща...
цитирай
8. antikom - Катана знае ли за този пост?
14.09.2010 13:18
Вероятно ще бъде много изненадан. Не съм забелязал да те е обиждал. Но, всеки с аргументите си. Характерно е за вашата прослойка да разводнявате и обиждате. В борбата с враговете всички оръжия са ви позволени и това, което ви липсва е чувството за чест, достойнство и справедливост. Което е характерно за клика, завладяла власт и икономика насилствено.
цитирай
9. dolsineq - http://xn--80ajan0bcpm.net/%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8/%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B0-%D0%B2-%D1%87%D0%B5%D1%
14.09.2010 13:45
"Тъст ми/Бог да го прости/ между другото също бе военен, гл инженер на 2ра армия!? и е знаел, но не е счел за нужно да ни спре от прехода например." - след тази нагла лъжа те съветвам да не се поевяваш повече в блог бг, vencivaleri1951!
..........................................................................................................
"Взимали храна от чужбина? Та не храната в момента/тя се дезактивира лесно-с вода/, а храната след година например ще бъде значително по заразена.. Частиците се просмукват в почвата, от там втревата, в млякото, месото, зеленчуците, плодовете... тоест влизат в структурата и дезактивирането е невъзможно...." - нали не мислиш, че всички са тъпи и неуки в този блог, vencivaleri1951. Имам достатъчно познания за радиоактивното разпадане. Същото се прави и в природата и то по естествен път, но в пъти по слабо, защото всички радиоактивни елементи и изотопи са част от състава на нашата Земя, но явно сега за пръв път ще прочетеш, че след аварията във всички засегнати райони рязко се повишава смъртността от рак и левкемия. Нека се прегледа съпругата ти, все пак на разходка сте били, опасно е ...
цитирай
10. vencivaleri1951 - Дулсинея винаги има право, дори когато не вниква в написаното...
14.09.2010 14:38
Да съм казал, че не е имало замърсяване, че отЧернобил е дошъл прохладен бриз...Въпросът е следният: Щеше ли да промени нещо огласяването или не. Твърдя, че малко. За огласяването ли съм? Определено да. Къде ни е спорът? Опазил ме Бог да си мисля, че тук сме"тъпи и неуки" Не би ми било интересно да съм тук тогава. Добре, а аз нямам ли право на свое мнение? Или щом имам различно от твоето, щом имам различни убеждения..."Молчать не росождать..." Не драга ...но пасаран" ...или както е казало онова"прашасало" /според Катана/комуне Волтер:-Не съм съгласен с теб, но до смърт ще стоя да си кажеш мнението- Много след него са казвали нещо подобно така, че авторството е спорно, но смисълът е този драга...Гледай на мен като на Санчо и не се коси...Или по добре като на стария и дръглив Росинант и ме погали, "нахрани"...:))))
цитирай
11. vencivaleri1951 - за 8 Икономика и власт драги се взимат винаги насилствено в началото
14.09.2010 14:52
Катана знае и обеща да ми отговори. Има ми телефона, адреса , скайпа така , че не го мисли. Не е ме засегнал...!? Какво ли не наговори в последните си постинги за съсловие към което се числи и баща ми да кажем, за идеи към които са били съпричастни мои близки, включително и аз. Че сме генетично увреден материал-предки и тези след мен съответно. Отговорих му само с един пост ...Е малко с повече сарказъм, но той със заглавието и със размишленията си след него ме подтикна към това. Кажи в кое съм излъгал? Не се е състояло "окото" на Гео Милев, или децата от Ястребино...Не може "да размахваш юмруци и да не те праснат от някъде" Не може да вадиш чуждо бельо, а твоето да си остане в скрина...
цитирай
12. ploudinperper - 11. vencivaleri1951
14.09.2010 15:11
Пич,
щом не приемаш вината на червените отрепки, от чийто среди и потомство си, а и защитаваш -
защо вменяваш вина някому за събития случили се поне 10-15 години преди да се роди?

Та ти още ползваш екстрите на комунистическият режим,
който, забележи, е признат ЗАКОНОВО за престъпен в роден и европейски мащаб.

Престъпници ли защитаваш?

Айде , бегай в Корея.
цитирай
13. dolsineq - Да съм казал, че не е имало замърс...
14.09.2010 15:39
vencivaleri1951 написа:
Да съм казал, че не е имало замърсяване, че отЧернобил е дошъл прохладен бриз...Въпросът е следният: Щеше ли да промени нещо огласяването или не. Твърдя, че малко. За огласяването ли съм? Определено да. Къде ни е спорът? Опазил ме Бог да си мисля, че тук сме"тъпи и неуки" Не би ми било интересно да съм тук тогава. Добре, а аз нямам ли право на свое мнение? Или щом имам различно от твоето, щом имам различни убеждения..."Молчать не росождать..." Не драга ...но пасаран" ...или както е казало онова"прашасало" /според Катана/комуне Волтер:-Не съм съгласен с теб, но до смърт ще стоя да си кажеш мнението- Много след него са казвали нещо подобно така, че авторството е спорно, но смисълът е този драга...Гледай на мен като на Санчо и не се коси...Или по добре като на стария и дръглив Росинант и ме погали, "нахрани"...:))))

........................................................................................................
Случайно да си чувал за йодна профилактика при ядрено облъчване, vencivaleri1951? Явно си ги пропуснал тези нещица в школата, а и те не са особено важни, сега можеш да ги наваксаш: http://www.bnsa.bas.bg/bg/emergency/iodine. Не съм сигурна, че ще ти се наложи до смърт да спориш с мен, щото отдавна загуби спора.
цитирай
14. mikino - Извинявай ти от кои си?
14.09.2010 16:14
Май от тия, които избиха интелигенцията на България и си направиха правителство тип пиявица????
От тия, които режеха коси и биеха???
Тия дето пратиха по лагери невинни хора???
Тия, заради които сега сме на тоя хал???
Какво сега , страх те е от истината нали??? Притесняваш ли се? Затуй ли си толкова гневен ААА? Че ще излязат всичките ви зверства и в пряк и преносен смисъл??? Страх те е от Катана, защото той е от малкото смели, НАЛИ??? Защото комунягата винаги го и било страх от смелите! Комунистическата му душица трепери, само при мисълта, че ще бъде разкрита нейната мръсна същност!!!
Ае ходи в мрака бе, комунистическа фекалия!!!!
цитирай
15. анонимен - venci, venciiii,
14.09.2010 16:25
ти кажи кога ше врънете мелодия на годината, баце?
цитирай
16. ianchefff - венци,
14.09.2010 16:27
и за златния орфей да питам, ам той кога са предвижда от партията а са завърни на бял кон по тиливизура?

м? щот хората питат, чудят са, маят са, ко стаа?
цитирай
17. vencivaleri1951 - за Дулсинея
14.09.2010 16:31
Там е работата , че аз не споря с теб. Може ли човек да спори с Дулсинея. Ако искаш ще стана и хипохондрик. Чувал съ за йода естествено, но съм чел и обратното. Извини ме но не съм толкова в час, че да се съглася с , или отрека такава профилактика. В школата наистина не са ни занимавали с хомеопатия/защото това си е хомеопатия от всякъде/ Когато ни четяха за радиционна защите първо ни казаха сл виц-При удар се обвивате с мокри бяли чаршафи, пиете си антидота/може и йод:)/ и с бодра крачка под строй и без паника се изтегляте към "Орландовци" Предлагам да престанем с тези глупости. По добре кажи какво четеш в момента. В постинга ти видях интересни неща
цитирай
18. vencivaleri1951 - Пич, щом не приемаш вината на чер...
14.09.2010 16:38
ploudinperper написа:
Пич,
щом не приемаш вината на червените отрепки, от чийто среди и потомство си, а и защитаваш -
защо вменяваш вина някому за събития случили се поне 10-15 години преди да се роди?

Та ти още ползваш екстрите на комунистическият режим,
който, забележи, е признат ЗАКОНОВО за престъпен в роден и европейски мащаб.

Престъпници ли защитаваш?

Айде , бегай в Корея.

Коя Корея-комунистическата или социалистическата? Ти от къде знаеш, че не съмбил в едната и не съм работил да кажем за нея,или за нейна фирма по точмо...?:)))
цитирай
19. ianchefff - венци,
14.09.2010 16:42
ти кажи за Мелодия на годината, моля!!!
цитирай
20. vencivaleri1951 - ти кажи за Мелодия на годината, м...
14.09.2010 17:00
ianchefff написа:
ти кажи за Мелодия на годината, моля!!!

Номинирани са " ...Хей Балкан ти наш..." и "... Ставай сторона огромная..."
цитирай
21. dolsineq - Там е работата, че аз не споря с теб. ...
14.09.2010 17:31
vencivaleri1951 написа:
Там е работата , че аз не споря с теб. Може ли човек да спори с Дулсинея. Ако искаш ще стана и хипохондрик. Чувал съ за йода естествено, но съм чел и обратното. Извини ме но не съм толкова в час, че да се съглася с , или отрека такава профилактика. В школата наистина не са ни занимавали с хомеопатия/защото това си е хомеопатия от всякъде/ Когато ни четяха за радиционна защите първо ни казаха сл виц-При удар се обвивате с мокри бяли чаршафи, пиете си антидота/може и йод:)/ и с бодра крачка под строй и без паника се изтегляте към "Орландовци" Предлагам да престанем с тези глупости. По добре кажи какво четеш в момента. В постинга ти видях интересни неща

...................................................................................
Опитваш се да омаловажиш фактите Венци, но нямаш представа колко деца, родени след тази дата са с онкологично злокачествено заболяване. Дори и след това не се правеха периодични профилактични прегледи. Не ми е смешно, а ти се смей... Смей се, палячо!...:(((((((((
цитирай
22. vencivaleri1951 - Съчувствам на Риголето , но не аз съз съблазнителят...
14.09.2010 18:06
Какво да правя Тобоска освен да ти се :) Казвах, че стоя зад становището -да се огласява истината, но други са взели решението и те са имали своите доводи за това. Не си мисля, че са го направили с цел да ни затрият. Нали? В постинга си исках да кажа на Катана , че е непродуктивно да се връщаме назад и да говориме този е виновен, този не е. Много по важно е да осъзнаем кое ни е довело до тази братоубийствана касапница/ и едните са го правили и дрегите/ че дане го повтаряме. Да дъвчеш стара дъвка не е здравословно. Вкарваш бацили в организма. Да дъвчем чужда дъвка/Чернобил/ е още по зле...Какво целиш да постигнеш вкарвайки ме в разговор за Чернобил. Какво ново ще научеш ти, аз... За това се опитвам да променя неколкократно темата...Е с усмивка...не съм толкова хард, че " из под вежди да се гледам с живота.."
цитирай
23. dolsineq - Венци, забелязах, че отдавна се ...
14.09.2010 18:21
Венци, забелязах, че отдавна се опитваш да смениш темата. Предпочиташ по-повърхностно разглеждане на проблемите. Чернобил е само един от примерите на цинично отношение на червената власт към простолюдието. Ти се числиш към елита. Закътан си бил от бурите. Не всички имаха този късмет обаче.
цитирай
24. vencivaleri1951 - Не си права
14.09.2010 18:43
Не си права. За какво закътване говориш. Знаеш ли колко гарнизона съм сменил. Знаеш ли какво е да трепериш дали ще се върне баща ти от работа или ще дойде началника на поделението да Ви съобщи ...Какъв елит бе Дулсинея. Материална осигуреност да, но елит...Гладиаторско семейство беше моето в началото... Да, имаше късмет, оцеля и аистина след това имаше добра кариера, но чак елит...Офицер и преподавател...това са моите. Баща ми е на 85 мама на 82. Все още им се обаждат хора които са учили...На баща ми офицери, на майка ми студенти, аспиранти...От какво да се срамувам драга?
цитирай
25. lado - Мутирала отровна червена плесен от ...
14.09.2010 20:32
Мутирала отровна червена плесен от Чернобилската радиация, пълзяща в нета ...
цитирай
26. vencivaleri1951 - Мутант-може би, плесен-по скоро патина, "червен"-ДА! Последното изключва пълзенето!
14.09.2010 23:12
За разлика от теб Ладо, аз не трия различно мислещите от мен, в случая не трия дори немислещия и гамена. Като школник се приземих лошо и за известно време повредих коляно. Може би и зарад това, а и родомо пълзенето не ми се отдава. Израснах по летища,а и като школник съм имал възможност да се запозная с определен тип хора-нафукани , безпардонни и с его равно единствено на телесата им. В определени, рискови ситуация обаче по правило тези бабаити "пълнят гащите" а телесата им почват да се тресат като малеби. После като премине ситуацията компенсирайки започват да се правят на мъже, попържайки наред каквото им се изпречи на пътя. Все пак ака ти действа терапевтично попържай си Ладо, първите пет години от трудовия си стаж изкарах в строителството, чета от време на време постингите ти...обръгнал съм. Само ти да си добре.
цитирай
27. анонимен - със завист
15.09.2010 15:36
Абе, теб само от БАН и подобни те коментират!

Такива високонаучни коментари на едно място трудно се събират.

Направо си е алцхаймер алманах. Издай го, ще се прочуеш. :))PPP
цитирай
28. vmir - Цитирам какво си написал горе:
15.09.2010 17:18
"Тя/разплатата/ в редици случаи е била прекомерна, жестока и несправедлива, но мъката и мизерията драги ми Катана мяра нямат".

И ти казвам да го духаш ти, щом мислиш, че мъката и мизерията на един е оправдание за престъпленията (и провъзгласяването им за геройство) над друг. Безнаказаността и беззаконието са равносилни на ликвидация на една държава. Къде си тръгнал да се правиш на духовит?
цитирай
29. vencivaleri1951 - за28
15.09.2010 17:37
Написал съм : прекомерна, жестока, несправедлива....по горе съм написал трагедия за страната....Къде прочете оправдание. Просто исторически е доказано през вековете че амалгамата от мизерия и отмъщение не води до нищо добро и че мяра нямат в реакциите си. Това го доказват всички граждански войни/революции/ -едни колят други в захлас... Постинга ми е отговор на пост на Катана и с него искам да кажа, че е безмислено да се вглеждаме в миналото когато "гори" настоящето.
цитирай
30. анонимен - Архимед
15.09.2010 17:41
Като те четях и незнам защо си мислех за НИЩОТО и колкото повече обясняваше постфактум какъв си и къде си расъл и кой ти е бил пример в живота и се получаваше по-голямо НИЩО . Не можах да разбера дали са ти спряли вече маркуча дето са ти пълнили главата с въздух ,а ти си мислиш че има нещо в нея - това е само чувство , няма СЪДАРЖАНИЕ . И аз имах един познат -син на офицер, полвината войнство шибаше и майка му и по късно и сестра му . А той го раздаваше Тимуровец не се е променил .Няма да те нарека ТЪПАК щото няма как да се обидиш ей това му е хубаво на НИЩОТО.
цитирай
31. анонимен - бъбрива пантера
15.09.2010 17:50
прочетох един доста по-умен постинг с препратка към този. този няма да чета, защото началото му говори за човек с проблеми, което не ми е интересно да коментирам.
прочетох и края на вошия постинг и дойдох да ви кажа, глупи ми г-не/г-жо, че духането е умение, което в Япония не е за простосмъртни. иска си ниво и ти види се, завиждаш здраво.
знам, че не знаете какво е ростбив, но ще ви кажа, че месото убива мозъка по-бързо от децибелите, така че защо не спрете да крещите?
за десерт да ви кажа, г-не/г-жо, че всеки, който цитира Кушел е или много тъп или сатанист като него.
цитирай
32. vmir - 29. vencivaleri1951
15.09.2010 17:56
vencivaleri1951 написа:
Написал съм : прекомерна, жестока, несправедлива....по горе съм написал трагедия за страната....Къде прочете оправдание. Просто исторически е доказано през вековете че амалгамата от мизерия и отмъщение не води до нищо добро и че мяра нямат в реакциите си. Това го доказват всички граждански войни/революции/ -едни колят други в захлас... Постинга ми е отговор на пост на Катана и с него искам да кажа, че е безмислено да се вглеждаме в миналото когато "гори" настоящето.


А какво е, ако не оправдание, да оставиш "прекомерната, жестока и несправедлива разплата" не само ненаказана, но и да се празнува като геройство? Какво е това, ако не беззаконие и ликвидация на държавата?
цитирай
33. vencivaleri1951 - за 32
15.09.2010 18:58
Вижте господине, буржоазното т.капиталистическото общество идва също след революция не по малко кървава от октомврийската да кажем. Лаовазие...да същия отива под гилотината. Защо? Кому е бил вреден, та той си е стоял пред книгите и колбите...На някой нещо обаче не му харесало и "похарчил" гения...Имало го е това на 9 ти септември, имало го е това и на 9 юни. Какво да правим тогава? Да повторим тези дати. Сигурен ли си , че това е пътя, сигурен ли си ченяма да изгорят близки на теб хора...Кажи едно работещо решение та да се покажем малко над тинята в която все повече и повече затъваме...Това е важно сега...а аз си мисля , че деветоюнци и деветосептемврийци там Горе са се разбрали някак си...
цитирай
34. vmir - 33. vencivaleri1951
15.09.2010 20:39
vencivaleri1951 написа:
Вижте господине, буржоазното т.капиталистическото общество идва също след революция не по малко кървава от октомврийската да кажем. Лаовазие...да същия отива под гилотината. Защо? Кому е бил вреден, та той си е стоял пред книгите и колбите...На някой нещо обаче не му харесало и "похарчил" гения...Имало го е това на 9 ти септември, имало го е това и на 9 юни. Какво да правим тогава? Да повторим тези дати. Сигурен ли си , че това е пътя, сигурен ли си ченяма да изгорят близки на теб хора...Кажи едно работещо решение та да се покажем малко над тинята в която все повече и повече затъваме...Това е важно сега...а аз си мисля , че деветоюнци и деветосептемврийци там Горе са се разбрали някак си...


Решението човечеството отдавна го е измислило, и то се нарича ЗАКОН и спазването му. Предназначението на съда е да санкционира "прекомерната, жестока и несправедлива разплата" и така да удовлетвори нуждата от справедливост, за да предотврати призивите и изкушенията за революционна насилствена саморазправа. Нима така беше постъпено у нас? Нима липсата на работеща съдебна система в момента е без връзка с това?
цитирай
35. vencivaleri1951 - за34
15.09.2010 21:25
Че Лавоазие е убит със закон!? След девети юни идва ЗЗД, а след 9. 09 излиза закон заНародния съд... Законът еследствие на това което е в главите ни. За непълноценните раси също е имало закон за ликвидирането им...
цитирай
36. vmir - 35. vencivaleri1951,
15.09.2010 22:17
vencivaleri1951 написа:
Че Лавоазие е убит със закон!? След девети юни идва ЗЗД, а след 9. 09 излиза закон заНародния съд... Законът еследствие на това което е в главите ни. За непълноценните раси също е имало закон за ликвидирането им...


Лавоазие не е убит със закон. Със закон са осъдени убийците му, а той е бил реабилитиран. Това е начинът и решението. Ако убийците на Лавоазие бяха провъзгласени за герои, трудовете му щяха да бъдат ликвидирани без остатък, днес нямаше да знаем за него, а Франция щеше да бъде лишена не само от този велик учен.
цитирай
37. eien - Че всякакво уважение към катана и коментиралите липсва, е ясно, но
16.09.2010 05:00
защо липсва и нужното себеуважение. Не Ви ли е неудобно?
цитирай
38. анонимен - Р.Хес
16.09.2010 07:33
Излишни думи за семитската наложница Курвана....
цитирай
39. анонимен - Ванчо Михайлов
16.09.2010 11:52
Най-добрият комунист е мъртвия комунист!
цитирай
40. vencivaleri1951 - За ВанчЕ Михайлов
16.09.2010 13:03
Или по точно кой не ти е платил ке го копаш...Като си толкоз ербап оти се скитуа бездомен толкоз години
цитирай
41. mikino - Да земеш да замълчиш веќе, бидејќи ...
16.09.2010 13:30
Да земеш да замълчиш веќе, бидејќи дури и македонскиот ти не чини! Не се држење со македоци, бидејќи ќе одбереш ядове! Не знаеш колку ќе ти е тешко и колку ќе се мачиш!
цитирай
42. vencivaleri1951 - за41 Не съм изучил добре Пиринския диалект-признавам
16.09.2010 14:37
Не е ли по добре да почнеш да учиш албански та да се не мачиш:)
цитирай
43. mamkamu - -
16.09.2010 16:02
Всъщност, нищо смислено не прочетох! От горното, а и от някои други неща, които автора е благоволил да напише, всичко ми става ясно. Убеден комунист! За това не спорете :)
цитирай
44. vencivaleri1951 - За 43 "И здраво брониран в гърдите..."
16.09.2010 16:08
Спорете само със себе и себеподобните...:(
цитирай
45. ok3223 - Гледай ти
16.09.2010 16:41
Не им се бойте г-н vencivalev1951, на тази психясала глутница от стари и гладясали за кокал и власт дръгливи и безъби песове. Ние сме ги мачкали и ако потрябва ще ги смачкаме окончателно и завинаги, за да не остане и помен от системата кална, чийто продукт са.
Светът върви към социализация и социализъм, и КНР-Китай е пример и фар за идващите поколения. А както виждаме полека и бавно, но неотклонно, и флагмана на либертарианския капитализъм САЩ започва да се социализира. Обамата и неговите реформи са само началото. Американците, болшинството са буден и умен народ и няма да се оставят вечно да ги обират шайки от мошеници банкери-капиталисти, редовно през 5-10год., с организраните и планирани от тях частични и общи кризи и рецесии, като загубите да плаща винаги американския народ, а печалбите да остават за банковите и промишлени мошеници.
Светът, хората, народа, 90% от населението на земята е за нов ред и нова обществена система, общество, в което ще има правов ред, работа за всички и всеки, като честният, работливият, кадърният ще е на почит и уважение, а върхушките от мошеници и некъдърници ще бъдат премахнати веднъж завинаги.
ЩЕ НАСТАНЕ ВЕЧНА ОБИЧ, ВЕЧНА ПРАВДА ПО СВЕТА...
И такива организирани шайки от платени клакьори-лобисти е изчезнат яко дим от Интернет пространството.
ТОВА Е УТРЕТО, БЪДЕЩЕТО НА НАШАТА ЕПОХА- МАРКСОВИЯТ СОЦИАЛИЗЪМ!

цитирай
46. ok3223 - Македонец mikino
16.09.2010 16:54
що не си....по чукарите македонски с твоя Ванче Михайлов.
Било е и няма да се върне никога македонски шайки да върлуват из БГ. Кимон Георгиев ги е ликвидирал навремето, а днес има много кимоновци способни да повторят светкавично и радикално ноеговият подвиг.
Та чучи си у Македонията и не си пъхай гагата къде не ти е работа.
цитирай
47. vencivaleri1951 - за ок3223
16.09.2010 17:46
Знаете ли господине, аз се боя еднакво от всякяква войнствена идеология. Еднакво и от войнстващите антикомунисти и комунисти такива. В Китай също се боят от това...да го знаете. Това с мачкането го знаем, видяно е вече. Мачкали са ни, мачкали сме ги...Не сме били заедно само. На мен последното ми се иска. Благодаря за подкрепата, но друга ми е нужна...Бъдете здрав
цитирай
48. dolsineq - Не им се бойте г-н vencivalev1951, ...
16.09.2010 22:15
[quote=ok3223]Не им се бойте г-н vencivalev1951, на тази психясала глутница от стари и гладясали за кокал и власт дръгливи и безъби песове. Ние сме ги мачкали и ако потрябва ще ги смачкаме окончателно и завинаги, за да не остане и помен от системата кална, чийто продукт са.
Светът върви към социализация и социализъм, и КНР-Китай е пример и фар за идващите поколения. А както виждаме полека и бавно, но неотклонно, и флагмана на либертарианския капитализъм САЩ започва да се социализира. Обамата и неговите реформи са само началото. Американците, болшинството са буден и умен народ и няма да се оставят вечно да ги обират шайки от мошеници банкери-капиталисти, редовно през 5-10год., с организраните и планирани от тях частични и общи кризи и рецесии, като загубите да плаща винаги американския народ, а печалбите да остават за банковите и промишлени мошеници.
Светът, хората, народа, 90% от населението на земята е за нов ред и нова обществена система, общество, в което ще има правов ред, работа за всички и всеки, като честният, работливият, кадърният ще е на почит и уважение, а върхушките от мошеници и некъдърници ще бъдат премахнати веднъж завинаги.
ЩЕ НАСТАНЕ ВЕЧНА ОБИЧ, ВЕЧНА ПРАВДА ПО СВЕТА...
И такива организирани шайки от платени клакьори-лобисти е изчезнат яко дим от Интернет пространството.
ТОВА Е УТРЕТО, БЪДЕЩЕТО НА НАШАТА ЕПОХА- МАРКСОВИЯТ СОЦИАЛИЗЪМ!
............................................................................................................

"ТОВА Е УТРЕТО, БЪДЕЩЕТО НА НАШАТА ЕПОХА- МАРКСОВИЯТ СОЦИАЛИЗЪМ!" - вече съм спокойна за ромите. Само не разбрах, защо когато държаха властта комунистите, създадоха тези ромски гета? А какво ще кажеш за отношението им към по-различните, които напъхаха в погребални домове, а после станаха за резил с "грижите си" пред цяла Европа, заради нехуманно отношение към тях. Имам предвид приютите за душевно болни и децата без родители, подържани по времето на социалистическа България.
цитирай
49. анонимен - Tremendous catalogue raisonn‚ reveal
11.08.2011 13:00
Howdy! I know this is kinda off topic but I'd figured I'd ask. Would you be interested in trading links or maybe guest authoring a blog article or vice-versa? My blog addresses a lot of the same subjects as yours and I believe we could greatly benefit from each other. If you're interested feel free to shoot me an e-mail. I look forward to hearing from you! Awesome blog by the way!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5064237
Постинги: 1353
Коментари: 19564
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031