Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2010 15:08 - За гладните и голи стачки, и за гадното в тях
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1860 Коментари: 4 Гласове:
-1

Последна промяна: 13.07.2010 15:28


Веднага искам да кажа, че не познавам проблема за който протестира Георги Котев, но и аз интуитевно чувствам, че щом единственият свободен и безпристрастен журналист в РъБъ Иво Инджев влезна активно в ситуацията, то нещата са поне на ръбъ. Веднага извади от ръкава дежурното зайче СССР, в случая гладуващите инакомислещи от съветски времена и какво е правила тогавашната власт с тях. Рефлекторно вероятно ми се прииска да го попитам ,а споделил ли е той възмущението си което сега охотно споделя и тогава пред ръководството на МГУ или близкото му ГРУ../близко но Инджев/.Ходи ли поне на една демонстрация/имаше бол в Московския период на г-на Инджева/ опакован с хокейни подплънки предпазвайки се от "бодичеците" на МВД. Аз анонимника съм ходил па макар и само зарад тръпката и купона. После поговориха с мен и си седнах на едни части...уплаших се. За миг не се съмнявам в опасенията на г-ин Китов, но дали информацията му е точна, дали наистина нещата са застраштелни за здравето на хората и безопасността на с-мата...? Физици, математици, шахматисти са "цункани Свише по мозъка" както обичаше да се изразява една приятелка. Веднага си спомням за един велик "контрабандист" Фишер воюващ с правниците в Белия дом и за един друг не по малко велик негов колега/по шах/ който в едно с национал-комунистите блокира с протести от време на време центровете на големите градове в Русия.Само дето не съзнава , че ако национал-комунистите дойдат на власт ще е един от първите които ще отидат на "дръвника" . За Великия Каспаров става въпрос. Така, че често тези Свише"цункани по мозъка " хора стават често жертва на други "цункани" , но от преизподнята. Защо се съмнявам в случая? Първо защо в Брюксел, защо не в нашата прокуратура, защо не пред институциите оторизирани за тази цел...В момента администрацията толкова е наплашена, че едва ли ще си затвори очите пред такова престъпление. Бойко още по малко.Второ аз съм си носил често боеприпаси/за лов/ от Русия/значително по евтини са/ Първият път както си му е реда...описани, със съответните разрешителни...и ми се разгони фамилията. След това вече никога не направих подобна грешка. Не декларирам и се разминавма с дребна "почерпка" Така че ако  бях чул,че са вкарали недекларирани , "Топол1", "Топол2" щях да кажа-може Да се вкара надлежно обаче със всички сертификати дефектно и опасно ядрено гориво в момент когато Русия със зъби и нокти се мъчи да излезе на този пазар позволете ми да се усъмня. Това е толкова лесно доказуемо, че няма начин как да се случи. Един, двама -може, но едва ли е възможно всички ръководни фактори в Българската и Руска енергетика да са корумпирани идиоти.
Защо съм написал и голи в заглавието.? Ами очаквам "миските" да се съблекат протестирайки, а ако и Инджев го направи... Накрая искам да декларирам, че съм анонимник, но четящ анонимник. Прочетох/и си платих преди това" Президента на РъБъ/ и чета редовно постингите на един блогър на ръбъ...И е гадно, много е гадно когато някои хора/не искам да вярвам , че г-ин Котев е сред тях/ използват глада  и страховете на хората да не гладуват самите те.


Тагове:   стачки,


Гласувай:
3


Вълнообразно


1. ploudinperper - А НКВД? Броиш ли ги ?
13.07.2010 16:13
Един, двама -може, но едва ли е възможно всички ръководни фактори в Българската и Руска енергетика да са корумпирани идиоти.


Голям познавач се извъди. Не са корумпирани но съ идиоти.
Справка - Достоевски.
цитирай
2. vencivaleri1951 - за1
13.07.2010 17:12
Защо да броя НКВД? Бе отдавна , пък и то "броеше" мен:))) Никъде не съм твърдял, че съм познавач. Просто в енергетиката работят главно хора завършили сериозни учебни заведения и работщи със доста сложна техника. Все си мисля, че интелегентността им не бива да бъде подценявана така лековато както журналистът на "РъБъ" ни внушава
Колкото до справка с Фьодор Михайлович правил съм я достатъчно, но не виждам връзката в случая.
цитирай
3. gikotev - До анонимника, страхливеца
15.07.2010 22:17
Вси4ко за което питаш, но не си разбрал от къде и защо е описано поже4е т подробно ж блога на самият Котев, при тожа не анонимен като теб. Ето го и самият блог: www.gikotev.blog.bg
цитирай
4. vencivaleri1951 - за3
16.07.2010 12:38
Защо да съм анонимен? Всичко необходимо го има впрофила ми. Защо и страхливец? В случая не съм на стрната на "слабия" Просто смятам, че гладуването преди в СССР/в лагер или "психушка" /съществено се различава от това в центъра на Европа. Да ме прости гладуващият, но онзи протест е отчаян опит да бъдат чути десидентите, а сега ми прилича по скоро на исхибиционизъм/каква дума знам, дано съм я написал правилно/ Възможностите да бъде чут един специалист по важен проблем са толкова много, че гладуване в Брюксел ми се вижда пресилено. Аз никъде не се отнасямс неуважение към г-ин Котев./Виж на Котев от ЦСКА много ме е яд:)/, а написах тези няколко реда по повод експертните изводи на Инджев. Той подобно на Мирча Кришан и краставицата си има няколко изходни точки /Гадната Русия, Гадния Първанов, Гадните социалисти.../ от които години на ред се "храни" обилно. Дали ще е ядрено гориво, дали ще са измачкани чаршави, дали ще е скрито имане в Сирищник на Първанов, на него му е все едно. Той си има модел и пак тръгва от "краставицата" Разбирате ли, не искам да вярвам , че руски, европейски и български специалисти са се уговорили, или бездействат и са оставили безконтролно някакви престъпници да си правят каквото искат в една ядрена централа. Няма "гладен" ядрен специалист/впрочем вече има един/ който зарад пари би подложил централата на такъв риск, още повече, че част от позволилите /според Инджев и Готев/ това престъпление работят в централата, а семействата им най вероятно живеят в България. Това бяха съображенията ми за тези редове.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5084680
Постинги: 1365
Коментари: 19646
Гласове: 5489
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930