Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2017 16:09 - Душата ми гори:
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 2032 Коментари: 1 Гласове:
-6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Времето днес, е някак чумаво
и всичко отново се повтаря,
а аз с крак тропам тромаво 
и почвам с думите да си играя.
Слънцето навън слабо пече, 
а студът цари в захлас, 
но вий потрийте двете си ръце
стоите пред каминката за час.
Така и вие ще стоплите душата си, 
и ще лепнете усмивка на лице, 
хора сме все пак, хора сме ние, 
и притежаваме разум, душа и сърце.
Слънцето днес се е свило,
и изчезват птиците, и уютните гнезда,
Кажете сега, кое е правото мерило-
да си човек - долу или звезда?
Смисъла е всякакъв в стиха, 
няма точно определена тема, 
всяка дума тука мога да побера,
такава е моята едничка система.
Избери дали ангел, или дяволско котило
в далечната блещукаща светлина, 
или ще бъдеш за някого всичко мило 
обречен да живееш тук - в света.
Може да не ти харесва четецо, че пиша така,
знам ли, може да ти е скучно, дори, 
но аз в думите откривам - светлинка
това е - душата в мен гори.
Гори за нещо повече и повече, 
просто искам да бъда това, което съм, 
по правилата не се съобразявам вече, 
това съм аз - красив, монотонен звън.
От мен само едно нещо запомни,
животът оставя дълги безсънни нощи,
и разровени, пропиляни мечти,
и сърцето надделява, заради което спомена - боли.




Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. chuitemoyaglas - Здрасти
16.12.2017 19:03
Думите ти може да са горчиви,но са верни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175111
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270