Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2017 18:52 - Моите ценности:
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 3710 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не се нуждая от пари и слава,
на мен ми трябва нежност, топлина.
В света, в който всичко се продава,
не се продават "ценните" неща.
Не се продава добротата,
не се продава вярата в любовта,
не се продават чудесата,
правещи те жив и истински сега.
Не се продава честността в очите,
не се продава скритият копнеж,
че докрай ще са щастливи дните,
по-чисти даже и от скреж.
Не се продават чувствата големи,
защото те не се купуват с пари.
Налагат се в света промени,
но нищо тях не може да смени.
Нито палати, нито лимузини,
нито хотели, пълни с красота.
Не се продават нощите красиви,
изпълнени с истински неща.
Не се продава всъщност онова,
което в този свят е най-значимо -
здравето, късметът, любовта,
приятелството, чувството щастливо.



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. didige - Браво момиче! Точно така тези неща ...
17.10.2017 21:06
Браво момиче! Точно така тези неща са безценни! Важното е да имаш сетивата за тях.Защото където и да идеш ти ще ги виждаш и ще ги цениш.Те са притежание на душата.На красивата душа!
цитирай
2. 4huddovi6teto - Аз съм Чу Да ми ядете оная работа. ...
17.10.2017 22:08
Аз съм Чу
Да ми ядете оная работа.
Аз съм най-великия!

Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175090
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270