Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2018 20:25 - "Митарствата на една/две книги" (Част VI-та - МУСАЛА)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8495 Коментари: 22 Гласове:
45

Последна промяна: 15.08.2018 15:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
image
image
image image


image
image image





Гласувай:
46



1. musicgirl81 - Привет, Стар! ;)
14.08.2018 20:41
Кой и кога успя да ме изпревари с плюсчето значи?!! ;););)
Мусала е невероятна, Стар. Като..... рисуван кристал! ;);))))
Поздравчета и второ плюсче. ;)
цитирай
2. kvg55 - starforlife,
14.08.2018 20:54
Ти да не би да си баир-будала? Надявам се не си отишъл пешком?
цитирай
3. vencivaleri1951 - Искрено ти завиждам
14.08.2018 21:15
Ще се учудиш може би, но в Рила не издържам повече от два дни, макар, че обожавам тази планина. Жена ми наблизо имат великолепен хотел, с градина , с басейн, но на мен след втория ден кръвното ми става 90 /60 и всичко започва да ми плува/аз по принцип имам ниско кръвно/ Най интересното е , че в Пирин, Стара Планина , на същата височина съм ОК. Не е на психогенен фактор "заврян зет/ защото и преди да познавам съпругата два пъти съм се връщал от Боровец поради този дискомфорт. Тоест там отивам най вече да приключа отчетния период и на разни събития-за жалост неприятните започнаха да надвишават хубавите.
Иначе да ти напомня-чакам сигнал от теб да резервирам места-от септември на там ще е по лесно. Обещавам ти "китайско", което няма нищо общо с това в китайските ресторанти. Разбира се това е закачка-всичко което трябва да има четризвезден хотел там го има. За теб, ако предварително обявиш предпочитанията си ще се постараят да надскочат звездите си.
цитирай
4. starforlife - ~
14.08.2018 22:11
~ 1. musicgirl81
Един голям Поет, с когото скоро време (предполагам до края на седмицата) ще пием по бира. Ти също си поканена.


~ 2. kvg55
Ами явно сме баир-будали, защото точно пешком я изкачихме.
Бяхме страхотна група от дърти (и възпълни - и възпълни - ха ха ха) хора като мен и страхотни младежи, които съм сигурен, че ще оправят изстрадалата ни Родина когато настоящите тъпаци им отспътят местата си.
Градски, казвал съм, че дневно изминавам м/у 14 и 20 км. И това е в дните, в които на пътеката във фитнеса не избягам още толкова. Така, че...


~ 3. vencivaleri1951
За завиждане си е. Въздухът е кристален, а когато и компанията е злато - тогава комбинацията е...
А за ходенето до семейния ти хотел - нямам нищо против. Нека да видим как ще се развиват нещата и ще се уточним. При едно условие обаче: Ще се изпитваме с твоите хора по скоростно и чисто кодене. Не за друго, а за да затвориш устата на онзи лайнар русенски, който знае само да кретенее и да му разкажеш къде и как спи рибата.
Чисто приятелски ще е турнирът по програмиране разбира се: Аз и синът ми - с/у твоите Програмисти. Кажи им да се подготвят основно в областта на реактивното програмиране и аугментираната реалност. Не за друго, а защото е по-класа и покрива куп познания, които трябва да притежаваш.
Подчертавам: Не те ебавам. И двубоят ще е чисто приятелски. За да се убедиш, че тук е пълно с комплексари и при все, че ще им разкажеш как кодя със скоростта на светлината - ще продължат била охранител да ме определят.
Не, че ми дреме де...


~ 4. onlooker
Величествена, да. Студена не - смълчана.
цитирай
5. starforlife - Малко статистика и... ЛЕКА НОЩ!
14.08.2018 22:11
Последни не 20 регистрирани посетителя:
22:09 - kvg55
22:06 - kvg55
21:57 - kvg55
21:53 - kvg55
21:45 - kvg55
21:19 - onlooker
21:18 - kvg55
21:16 - kvg55
20:53 - zabavnata
20:50 - kvg55
20:39 - musicgirl81
20:30 - vencivaleri1951
20:29 - 4udovi6teto

Последни не 20 гласували:
20:55 - kvg55
20:53 - zabavnata
20:42 - musicgirl81
20:30 - 4udovi6teto

20:25 - "Митарствата на една/две книги" (Част VI-та - МУСАЛА)
Прочетен: 69 Коментари: 4 Гласове: 5


ПС: Сис, искаш ли да пиеш бира с Валери Станков и да размените стихосбирки с автографи? М?
цитирай
6. getmans1 - Здравей Стар - баирбудала, точно ...
14.08.2018 23:39
Здравей Стар - баирбудала, точно така трябва да се правят нещата за да са истински.
Всичко останало е бройкане и от Лукавого.

цитирай
7. vencivaleri1951 - Eх,
15.08.2018 00:22
Жорко -какво общо имат децата ни с нашите ежения. Лично мен би ме било срам са четат нашите коментари и постинги. Ако имаш вещо към Неди, то съм ти изпратил профила му, знаеш къде работи, какво е правил и какво подържа-можеш да се договориш с него за състезание-лично аз нищо не разбрах защо и какво предлагаш.
Да си припомним от къде тръгна предложението ми. Ти възхваляваше своята Тойота Ланд Крузейро/дру, акто преди това 8 цилиндровия си "баварец"га на подобни кинти няма/ След това пък и "отсвири" моето фъци, като го сравни с твоя лап топ.
Е, аз не вярвам на нито една твоя дума с колите и ти предложих да се поразходим до Рила и да си разгледаме возилата Корти/сигурно е упълнамощена/
Това е-спорът е между нас-остави децата
цитирай
8. getmans1 - Абе, знам, че когато двама си мерят ...
15.08.2018 11:58
Абе, знам, че когато двама си мерят аутодзеровете не е редно човек да си пъха там ... ауспуха но понеже истината ми прекипява в радиатора ще подсвирна ей така, като кибик.
Когато едно заяждане или по-точно казано упрек на тема ПРОГРАМИСТИ започне с лъжа то, неминуемо ще се удави в собсвените си лъжи, упреци или най-общо казано в словоблудство си и зле прикрита си дружелюбност.

КОЙТО ИМА ИМА ПАМЕТ ЩЕ РАЗБЕРЕ ЗА КАКВО Е ТАЗИ МОЯ ''СВИРНЯ"!
/ извинявайте, че пиша по такъв начин, проблема е технически /
цитирай
9. vaquero - До 5. starforlife
15.08.2018 12:24
Радвам се, че показваш форма. И аз обичам планината, но с гората - дебела букова сянка, огнище, скара и прочие мурафети.
цитирай
10. xubavka - Прекрасно е на върха през лятото!
15.08.2018 12:46
През лятото на 1988 г. изкачихме Мусала с мои съученици, на върха чувството е невероятно да се опише, въздухът е така чист, и разреден, и е толкова светло, че слънцето те хваща по лицето веднага, за това трябват слънчеви очила. Това, което ни изненада тогава, беше приятният хлад, за който повечето от нас не бяха подготвени. Класната ни беше географичка, за това доста често организираше такива приятни "екскурзии". Посетихме обсерваторията, а вечерта спахме в хижа под върха. Хубаво е да се отиде.
Поздрави!
цитирай
11. starforlife - ~
15.08.2018 14:53
~ 7. onlooker
Ами то си е така. Хората сме си бъбриви. Лично аз често бърборя, но обратното е по-типично за мен - да се разбирам с много хора без думи. Което много повече ме кефи и слава богу, казах вече, с важните хора в живота ми се разбираме без думи.


~ 8. getmans1
Не зная дали си добил представа от краткото ни запознанство, че около мен никога не е скучно. Това е сигурно защото съм баир-чешит въобще. Ха ха ха


~ 10. getmans1
Гети, Венци зорлем отново ме тегли за езика да му свивам сърмите.
Неговото е просто уникално нахалство и безочие да извътра истината.
Ще се опитам да го репликирам (затова го оставям като нарочен коментар) без обиди, но според мен този човек никога няма да бъде Мъж!


~ 11. vaquero
Че аз винаги съм във форма. А и какво значи "във форма"? Ако е да може да пробягаш 15-20 км. - за мен това никога не е било проблем - правил съм го дори с раница на гърба. Е... Вече не съм първа младост, но определено малко са връстниците ми, които могат да издържат на физическите натоварвания, на които аз мога.


~ 12. xubavka
Здравей, мила.
Хладно (през нощта дори студено) си е там, да. Все пак това си са 2925 м. надморска височина.
Със сигурност е хубаво да се отиде. На мен това ми беше второто изкачване, но сме решили всяка година да го правим.
цитирай
12. starforlife - ~ 9. vencivaleri1951
15.08.2018 15:00
Виж сега, Венци...
Ще се опитам да бъда максимално възпитан, като същевременно няма да ти спестявам поредните лализми и изкривяване на истината от твоя страна.
Нещо повече: Замислям се дали да не ти направя "дневник" - нарочен постинг, в който да водя записки кога как изкривяваш нещата или... ще е прекалено ли да кажа, че ако не лъжеш, то явно си за преглед от доктор, защото явно в теб живее не една индивидуалност?

Та, да "потанцуваме".
- Първо:
Ако си мислиш, че аз се ежа с теб - лъжеш се, пич! Забавлявам се с куп твои смехотворни "качества".

- Второ:
Защо си мислиш, че моите деца четат нашите глупости?

- Трето:
Аз да имам нещо към някого от твоите хора? Ти нещо се бъркаш! Ти беше този, който ми ги навря в очите. И после съчетано с опитите ти да се ебаваш с моите компетенции - провокира това ми отношение на готовност да ти покажа, че са гола вода спрямо мен в областта. Или греша? Защото хората тук не са слепи, Венци. А четат и знаят как са се развивали "взаимоотношенията" ни.

- Четвърто:
vencivaleri1951 написа:
Да си припомним от къде тръгна предложението ми. Ти възхваляваше своята Тойота Ланд Крузейро/дру, акто преди това 8 цилиндровия си "баварец"га на подобни кинти няма/ След това пък и "отсвири" моето фъци, като го сравни с твоя лап топл
Венци, да възхваляваш материалности е повече от тъпизъм и не приписвай свои възприятия на мои действия! Никъде не съм правил такова възхваляване и просто няма как това да се случи, а ти просто кривиш истината! Та, като започнем от това, че такова възхваляване никога, никъде не съм правил, стигаме до това да те приканя да ми покажеш къде например казвам, че "Тойота"-та ми е "Ланд Крузейро"?
Ти извърташ нещата (измисляш си ги) както дишаш, пич!
После ми покажи къде казвам, че баварецът ми е 8 цилиндров?
А това, че няма такъв автомобил на такава цена е толкова смешно, че просто се чудя как може да пишеш подобни глупости.
Коренно различни неща бях казал, Венци и за лаптопИТЕ ми. Беше нещо от рода, че само те струват колкото на кореша ти мерджана, защото 90/100 съм убеден, че не му е повече от 20-22 хилки, при все лалавизията вътре (която я има в почти всеки автомобил след 2010-та при по-високите нива на оборудване и впечатлява само сополивите циганчета.). "Тойота"-та ми е доста по-скъпа, а за бавареца (Които всъщност са два - ха ха ха - и Корти кара 320-ката.) да не говорим - споменах ти ориентировъчна цена, но това няма изобщо значение и дори е от тъпо по-тъпо да го засягаш в коментара си.

С две думи, Венци:
В 80% от случаите ти изкривяваш нещата както ти падне и пишеш абсолютно неслучвали се или неказвани от мен поне неща.
Това не е мъжко, пич, защото четат хора, които подвеждаш.
Никак, ама никак не е мъжко!
цитирай
13. raff - Здравей, Стар! :D
15.08.2018 17:49
Кристална планина и златни хора, пишеш ти, напълно вярно, че комбинацията е страхотна и снимките го показват.
Приятна вечер, Стар!
цитирай
14. librarian - Еха! Красиво! :-)
15.08.2018 18:23
Еха! Красиво! :-)
цитирай
15. anngry - Чудесни снимки, Ж-Стар! :D
15.08.2018 19:49
Благодаря ти и за филма. Гледам го вече и се усмихвам.
Маймунката на Мусала ли я хвана? :D:D
цитирай
16. getmans1 - . . . Стар, някои хора не могат да р...
15.08.2018 23:33
... Стар, някои хора не могат да разберат какви различия имахме по едно време ... по някакави си въпроси. Не могат да разберат, че и когото между другото съм те помолил за помощ по някои нещица по таблетчето или лапчето никога не си ми отказвал помощ, въпреки всичко
ТОВА Е НЕЩОТО КОЕТО НЯКОИ НЕ МОГАТ ДА РАЗБЕРАТ.
А то е просто, необходимо е само да уважаваш чуждото мнение защото живота винаги ще постави нещата на местата им а и ВАДИТАТА, също.

Сам видя, че за краткото време когато общувахме нито аз направих опит да те манипулирам и ти благодаря, че и ти не го направи, и не клюкарствахме като селски клюкарки.
ТВЪРДЯ, ЧЕ НЕ ГО ПРАВЯ И ТУК В БЛОГ.БГ И СТОЯ ЗАД ВСЯКА СВОЯ ДУМА ПОД ТОЗИ ПОСТИГ И ПОД ВСИЧКИ МОИ, МЕЖДУ ДРУГОТО.


starforlife написа:
~ 7. onlooker
~ 8. getmans1
Не зная дали си добил представа от креткото ни запознанство, че около мен никога не е скучно. Това е сигурно защото съм баир-чешит въобще. Ха ха ха

~ 10. getmans1
Гети, Венци зорлем отново ме тегли за езика да му свивам сърмите.
Неговото е просто уникално нахалство и безочие да извътра истината.
Ще се опитам да го репликирам (затова го оставям като нарочен коментар) без обиди, но според мен този човек никога няма да бъде Мъж!


~ 11. vaquero

~ 12. xubavka

цитирай
17. barneba - Привет, Стар!
16.08.2018 09:32
Красиви снимки на величествена планина, допълнени от подходяща музика. С две думи: създаваш настроение, благодаря.
ПП към анонимния: всеки се облича както му е удобно, независимо дали се разхожда в града или го прави в планината.
цитирай
18. cortana - :):))))
16.08.2018 10:02
starforlife написа:
~ 10. getmans1
Гети, Венци зорлем отново ме тегли за езика да му свивам сърмите.
Неговото е просто уникално нахалство и безочие да извътра истината.
Ще се опитам да го репликирам (затова го оставям като нарочен коментар) без обиди, но според мен този човек никога няма да бъде Мъж!
Напълно съм съгласна. Особено с последната част на репликата. :)

raff написа:
Кристална планина и златни хора, пишеш ти, напълно вярно, че комбинацията е страхотна и снимките го показват.
С това също напълно съм съгласна. Особено с това, че хората сме златни. :):)))
цитирай
19. cortana - Цитирам и изтривам един 'разбирач по ризите' :):)))
16.08.2018 10:04
анонимен написа:
убу де, навсекъде си с риза но да изкачваш мусала пак с риза......
И същевременно му казвам, че на въпросната снимка всички сме жени, включително и тази с ризата. :):):)
цитирай
20. cortana - Гети, привет! :)
16.08.2018 10:08
getmans1 написа:
... Стар, някои хора не могат да разберат какви различия имахме по едно време ... по някакави си въпроси. Не могат да разберат, че и когото между другото съм те помолил за помощ по някои нещица по таблетчето или лапчето никога не си ми отказвал помощ, въпреки всичко
ТОВА Е НЕЩОТО КОЕТО НЯКОИ НЕ МОГАТ ДА РАЗБЕРАТ.
От опит съм се убедила, че познанствата при Жоро обикновено започват с търкания и различия. :) Също от опит съм се убедила, че в болшинството от случаите той провокира тези търкания, защото както сам казва 'човек трябва да изпита прага си на търпимост към отсрещния'. Не винаги съм съгласна с методите на приятеля ми по отношение на много неща в живота, но определено съм се убедила в ефективността им.
Какво например е приятел според него?
Приятел е този, който не бяга рано, рано, а съпреживява достатъчно време с другия, за да има достатъчен набор от обективност да го определи като благонадежден или не. Защото според Жоро това е най-важното в едно приятелство, вярата, че можеш да разчиташ на отсрещния. Всичко останало се отработва с времето и различията започват да се проявяват като допълвания. :)
цитирай
21. getmans1 - . . . Няма безгрешни Кортни, има р...
16.08.2018 22:49
... Няма безгрешни Кортни, има разбиращи.



cortana написа:
getmans1 написа:
... Стар, някои хора не могат да разберат какви различия имахме по едно време ... по някакави си въпроси. Не могат да разберат, че и когото между другото съм те помолил за помощ по някои нещица по таблетчето или лапчето никога не си ми отказвал помощ, въпреки всичко
ТОВА Е НЕЩОТО КОЕТО НЯКОИ НЕ МОГАТ ДА РАЗБЕРАТ.
От опит съм се убедила, че познанствата при Жоро обикновено започват с търкания и различия. :) Също от опит съм се убедила, че в болшинството от случаите той провокира тези търкания, защото както сам казва 'човек трябва да изпита прага си на търпимост към отсрещния'. Не винаги съм съгласна с методите на приятеля ми по отношение на много неща в живота, но определено съм се убедила в ефективността им.
Какво например е приятел според него?
Приятел е този, който не бяга рано, рано, а съпреживява достатъчно време с другия, за да има достатъчен набор от обективност да го определи като благонадежден или не. Защото според Жоро това е най-важното в едно приятелство, вярата, че можеш да разчиташ на отсрещния. Всичко останало се отработва с времето и различията започват да се проявяват като допълвания. :)

цитирай
22. starforlife - ~
17.08.2018 16:40
~ 19. barneba
Че то настроение, ако не си създадем - какво друго да правим?
А за обличането си прав.
И е толкова глупендерско някой да казва, че нечии начин на обличане не бил добър, че... Човек се облича както му е удобно и се харесва той или се харесва на любими хора, а не по някаква си мода или пък особено мнения на някакви си кукуригалници.


~ 20. cortana
И аз съм съгласен с твоето съгласие. Ха ха ха


~ 21. cortana
Така е - всички на тази снимка са дами. Аз снимам.
Няма ме на нито една от снимките.


~ 22. cortana
Ти що издаваш мои тайни бре?
Е сега веке те утепах...


~ 23. getmans1
Естествено, че има безгрешни хора, Гети.
Аз например! Ха ха ха
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2588419
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031